Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
NL Power verkoopt ze ook . http://www.nlpower.com/Producten/Productdetails/tabid/64/ProductID/12368/CategoryID/42/Novus-Tussendemper-vervanger—MK40/Default.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;
GSI Racer Is zeker niet te duur, hoor wel is andere bedragen voorbij komen. :shock:
Airco nalaten kijken en opnieuw laten vullen , laat de zon maar weer komen. :angel
Kosten €50,-Zou de onderdelen die kapot zijn zelf gaan vervangen.
En dan eerst een test laten doen , en als die goed is laten reinigen en vullen.
En ik heb die van mij vandaag laten reinigen en vullen.En was hier €50,- voor kwijt. ;)
Oke dan kan je dat ook doorstrepen. ;)
Om je huidige pook te verwijderen of te vervangen is heel simpel… zal ongeveer 5 minuten duren
Eerst haal je het plaatje onder je handrem weg..dit doe met behulp van een kleine schroevendraaier.Nu kun je de schroeven van de pookrand eruit halen of niet… kun je zelf bepalen, ik heb het niet gedaan…
nu haal je de pookzak eruit, het voorste gedeelte druk je richting de pook en haal je hem er zo uit.nu trek je de pookzak over de pook heen en kijk je helemaal onderin waar je dan de 2 kabels ziet zitten.. deze zitten vast geklemd.
Verder moet je zelf even uitzoeken hoe de pook bevestigd zit, ik meende met een soort van as stiftje maar weet dit niet meer zeker.
Heb je ergens led lampjes gemonteerd?
Want ook door het aansluiten van led verlichting kan de cc raar gaan doen.
@dion87 wrote:
ik zou voor de pianolakzwart gaan, die ziet er echt goed uit.
waar bestel je dat spul eigenlijk?
Kan je hier bestellen, http://www.ultimatetuning.nl
30 juli 2012 om 11:46 In reactie op: RDW remmentesten / uitlaat geluids test..kilometertellertest #18039890Nieuwe RDW papieren zijn zaterdagmorgen binnen gekomen.
Het type Astra-G-CC- x1. 8xe1 is wel blijven staan, ze hebben de cil inhoud aangepast naar 1998 cm3
En het vermogen staat op 118 KW – Uitgerekend kom je dan uit op 118 kW X 1.36 = 160.48 PKEn achterop het deel staan onder typegoedkeuring. verschillende soorten code’s vermeld.
J.eland hier op het forum rijd dacht ik ook in deze kleur . :hmmz
Mooie updates :thumbup
Zie dat je de achterste panelen nog niet hebt gemonteerd.24 juli 2012 om 11:05 In reactie op: 27 Juli NO LIMIT crew & Photograph-D meeting @ Deventer #18036236Verder niemand die hier naar toe gaan?
Moet een stuurwieladapter tussen die geschikt is voor de JVC radio.
@TerryB wrote:
Ik gebruik zelf de trim restorer van meguiars voor mijn grille, onderlip en de zijspiegel houders, werkt perfect, zelfs na meerdere was beurten!
Zie hier het resultaat, de lip en grille zijn bijna net zo zwart als de lak;)

Staat er weer stralend bij . :wub
@Step-han wrote:
@BlueAstraG wrote:
Ik heb de versie in het zwarte flesje. Dat goedje is wat chemischer en zwart zeg maar. Des te belangrijker je lak goed af te dekken.
Ik was vandaag bij de Auto Quick in Heerde maar daar hadden ze de ”Turtle Wax Trim Restorer” niet. Ik dacht dat jij die ook gebruikte BlueAstraG. Ze hadden wel dat goedje waar jij ’t nu over had maar dat raadde ze daar niet echt aan om te gebruiken. Ook zijden ze dat het met een goede wasbeurt het er weer af was..
Wat is jou mening daarover?
Ik gebruikte zelf de trim restorer van meguiars voor de raamrubbers / spoilerlip.
De raamrubbers heb ik pas geleden met carbon folie bewerkt ,
De stootlijsten / daklijsten enz zijn allemaal in de kleur van de auto gespoten.m41k89 wrote:Nieuwe velgjes :)
Mooie strakke Astra velgen staan der heel mooi onder.. :wors :wub
19 juli 2012 om 14:38 In reactie op: Veren vervangen Astra G (VEREN ZIJN VERVANGEN + FOTOS) #18048209Je kunt nu de achteras niet laten zakken , omdat je er assteunen onder hebt gezet.
Hmm toen net zag ik nog foto’s staan :hmmz
@TerryB wrote:
Congratz!!!
@FnF_racer wrote:
Feli Gerrit.
verdiende de Draak ook, om moeiteloos er doorheen te komen. ;)@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
Gerrit! zag je post al op facebook!~ Congrats!
Bedankt, :thumbup
@ Mr-T-Opel-Astra-G Ja klopt had het daar ook geplaatst
Die regel met zoveel % is er niet meer , ze hebben een nieuwe regel.
Vanaf bouwjaar 1998 moet de auto naar de europese normen worden gekeurd.
Heb je een auto van 1997 dan geld deze regel weer niet..Deze behoeft dan alleen maar een soort van APK keuring te krijgen.
En kost op zijn hoogst 81 euro.Marjolein je zou ook een compressor erop kunnen zetten kom je ook over de 200 PK kosten volgens Ron (Haasje) rond de 2000euro.
Thnx petrolhead. :thumbup
Hoorde hier gisteravond ook al geen goede verhalen over.
Iemand met een Pipercross luchtfilter.==============================================================
Zijn verhaal.
2e tegenslag was dat ik een Pipercross Venom 7000 luchtfiltersysteem gekocht had bij DataTuning in Nijkerk, wat helaas achteraf gezien door de grote conische vorm van het filter niet paste, en op het moment van retourneren dat DT nergens meer te bereiken was nadat hij dit wist. Telefonisch niet, emails antwoord hij niet meer.. en heel “toevallig” heeft hij ook geen pand meer nu waar ik langs kan rijden… Dus zit nog steeds met dat filter opgescheept.
Mocht iemand iets overwegen om wat bij die oplichter van een DataTuning te kopen, is mijn advies: NIET DOEN!
Vanmorgen richting RDW keuringstation Lelystad gereden , om daar verschillende testen te ondergaan.
Remmentest geluidstest en snelheids meter test . Over ongeveer 2 weken krijg ik me nieuwe papieren binnen. :DAstra is met het OPC1 motorblok de X20XER met 180 PK tjes helemaal goedgekeurd waren geen op of aanmerkingen te vinden.
Dus nu kunnen we met een gerust hart over de europese wegen gaan rijden.. :wors18 juli 2012 om 14:58 In reactie op: RDW remmentesten / uitlaat geluids test..kilometertellertest #18039889Net weer terug vanuit Lelystad RDW keurings station,
Astra is met vlag en wimpel door de zware keuringen gekomen. :wors
Er waren geen op of aanmerkingen dus binnenkort kan ik met een gerust hart gaan rond toeren. :D
Met een 2.0 ltr 16V en 180 PK tjes onder de motorkap :wub17 juli 2012 om 21:15 In reactie op: Veren vervangen Astra G (VEREN ZIJN VERVANGEN + FOTOS) #18048200Ik werk dan met 2 krikken voor de voorste veer poten.
2de krik plaats ik onder de fusee en draai de fusee omhoog en daarna draai ik de moeren in de motor ruimte er af.
Als dat is gebeurt laat ik het fusee voorzichtig zakken tot de spanning er van af is , denk je niet ver genoeg
te zijn kan je altijd nog de auto wat omhoog krikken.succes.
Heb dit gevonden zou je is kunnen proberen.
pen 2 (geel) op lmm is de massa. Hierop mag niet meer dan 0,1V
(multimeter op millivolt) gemeten worden t.o.v accu -. -
AuteurBerichten