Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
8 december 2012 om 10:35 In reactie op: Centrale deurvergrendeling werkt niet goed Astra G #18082152
Kan ook een draadbreuk wezen tussen de deur en de middenstijl.
Motortje omwisselen en kijken wat die dan doet.
Zonder de LMM behoort die ook slechter te gaan lopen, en met de stekker erop behoort die weer goed te lopen.
8 december 2012 om 10:25 In reactie op: Koplamp sproeier steekt uit.. bevroren? laten zitten? #18082284Niet proberen terug te duwen, zou het is proberen met een hete natte doek.
Stuur Krasy is een pm berichtje , denk dat hij je vast wel wilt helpen. ;)
Als het daaraan zou liggen moet die het altijd doen .
Misschien dat het te maken heeft met vocht , dan zou het de bobine kunnen zijn.
Kijk is of er iemand is waar je hem van mag lenen , om is te kijken wat die dan gaat doen.Is de bobine brug al is vervangen
dit is zijn mail adres raammodule@gmail.com weet niet of deze nog werkt.
Gewoon ff proberen .
Achterbank leuning hoeft er helemaal niet uit.
Als je alleen de zitting eruit haalt kan je goed achter de zijpanelen komen.Als je de zitting eruit hebt leg je de achterbank leuning plat neer.
Je haalt daaarna het deurrubber van de deurstijl los en als je dan tussen de stijl en het paneel kijkt.
Zie je dat er van die witte plastic parachutetjes zitten, pak een dunne schroevendraaier en zet die tussen het lipje en de de stijl.
Dan druk je het paneel weg van de deurstijl dit doe je met al die plastic parachutjes.
Dan pak je de bovenkant van het paneel vast en trekt deze voorzichtig naar je toe.
Deze zit vast met een soort van klemsysteem , als je dat hebt gedaan zitten er nog een paar van die parachutjes.
Die moet je ook los drukken, en dan kan je heel makkelijk bij de speaker komen.Kan ook zonder een raamsluitmodule.
http://www.viperone.webspace.virginmedia.com/HOW2_WEB/how2.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Wat als je de stoelleuning naar achter toe draait , misschien kan je hem zo monteren. :hmmz
@dion87 wrote:
had ze graag willen ruilen met je, maar aangezien je helemaal in limburg woont, is dat ook niet echt een makkelijke klus
Staat ook een setje op maktplaats prijs €50,00. http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m622968844-astra-g-koplampen-lens-protector-oog.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr&pageNum=1&pos=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
@astraTD wrote:
Ja moet ik nog uitpluizen hoe ik die werkend krijg.. draadjes heb ik wel eraan gelaten.
Aansluiten op een geschakelde plus ;)
@opel-mark wrote:
ben je gek, je hoeft niet meteen andere nokkenassen e.d. te plaatsen om voordeel te hebben van chippen, ik hoor dergelijke kolder wel vaken, vrijwel allemaal van gastjes die elkaar napraten en er zelf geen enkele ervaring mee hebben.
Mark
Of het kolder is geloof ik niet zo , want je bent dan wel een boef van je eigen portomonee.
Alleen laten chippen kan je best doen als je er verder niks meer aan gaat doen.
Maar meestal zal het daar niet bij blijven dan ga je toch weer kijken voor andere aanpassingen.
En na die aanpassingen moet je naar mijn weten ook weer de chip aan laten passen.
En moet je voor het chippen ook weer betalen.Dan lijkt het mij toch logisch om eerst is te gaan kijken wat je wilt aanpassen , en daar laat je dan je chip op aanpassen.
En ben geen gastje die maar wat doet napraten , ik ben iemand die eerst is goed gaat nadenken voordat die wat gaat doen.En geen dief is van zijn eigen portomonee.
Hier een korte beschrijving van het inbouwen van led’s in een Astra G.
http://www.steve010.nl/toepassingen/astrag/astrag_inbouw.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

@harrynijhof wrote:
M’n einddemper onder m’n auto weg zien vallen. :swear
Kats verrot, ook geen origineel Opel natuurlijk.Oja, een kennis had voor mij de mistlampen met Angel Eyes voor OPC bumper besteld bij DM Autoteile,
krijgt tie het geld teruggestort en de mededeling dat ze niet meer leverbaar zijn.Ik stuur een mailtje naar DM Autoteile vandaag, mailtje terug: Ja diese sind auf Lager. :wtf
Dus nu weet ik niet wat ik moet doen, heb ook al mooie bij gm tuningparts gezien (helemaal vol met LED’s).En wat is het handigst om te betalen naar het buitenland, heb daar totaal geen ervaring mee.
IK zou ze dan gewoon bij Eugene bestellen , daar heb je een goede service en garantie. :thumbup
Vanmorgen weg gebracht voor de APK keuring, en de olie laten verversen en het oliefilter laten vervangen. en kon hem vanmiddag tegen 13:00uur alweer ophalen.
Kan er weer een jaartje tegenaan , :D

Hmm lijkt me dan dat het aan de radio heeft gelegen.
Zal waarschijnlijk ergens soort van kortsluiting hebben gemaakt.Heb je het peilen met warme motor gedaan, of met een kouwe motor.
Ook daar kan nog wel is verschil inzitten.Een ongeblazen motor, natuurlijk kan je die chippen maar zoiets doe niet eerder als dat je er fysieke aanpassingen aan hebt laten doen. Anders heeft het hele chippen niet zoveel zin en die fysieke aanpassingen daar ben je ook veel geld voor kwijt.
Dus wat ik ermee wilde zeggen is, dat met alleen maar het laten chippen zonde van je geld is.
Want ga je later na toch ook enkele fysieke aanpassingen doen , zal je hem weer opnieuw moeten laten chippen.
En dat is gewoon je geld over de balk gooien, daar is ook een heel mooi spreekwoord voor.Bezint eer gij begint.
:thumbup ;)
Ooh oke! dan komt het vast en zeker wel goed :thumbup
Of een kabelboom van een x20xev of x18xe1 zien te vinden.
En die overzetten maar meende dat de opc kabelboom 1 stekker meer heeft en die word ook gebruikt.Draadjes trekken is niet zoveel werk , ik zal er donderdag wat foto’s van maken.
En misschien dat Ron je een schema kan sturen. :hmmzStekker zit wel degelijk aan de motor ruimte kabelboom, want die zit ook vast aan de kabel van het chassis.
Alleen zit die niet op die van een OPC ,maar wel op die van de X20xev en de X18xe1.Aankomende donderdag gaat Ron (Haasje17) dit voor me aansluiten.
In die van mij ligt namelijk ook een X20XER motor met de originele motorkabelboom van de OPC.
Hieraan zit ook geen 12polige stekker , maar wel op die oude motorkabelboom van de X18XE1 die er eerst in lag.Daar halen we hem dan vanaf en solderen hem er dan op de motorkabelboom van de opc1.
1 december 2012 om 00:01 In reactie op: de Astra eindelijk verlaagd! [G station met schroefset] #18078866:thumbup Toplager zit normaal in een omhulzing , maar voor een schroefset moet die omhulzing worden verwijderd.

Los’toplager

Hier ook een foto waar je het toplager op ziet zitten.

-
AuteurBerichten