Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kom je hier wat verder mee?
http://ecat24.com/catalog/part/1/8/415/4343/26762/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Boutmaat is M12x70mm
Even speaker voor speaker aansluiten dan kom je er vast wel achter, aan welke of het ligt.
Kan ook een slechte massa zijn vanaf de ecu naar de LMM.
Misschien hebben ze ze nog!
http://link.marktplaats.nl/746707967″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/745983692″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Spiegelhouder van de coupe is niet hetzelfde als van de andere Type Astra’s
Als er nog een dashbord kastje inzit wel .
Maar ze zitten ook bij de tellerbak/kap en middenconsool.Zijn wel op een sloop te vinden, als je een dashbord kastje demonteert heb je er al 6. ;)
Nieuwe schakelaar kopen, http://link.marktplaats.nl/747107620″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Als je het stuur dwars zet kun je bij de twee schroeven komen.
Als je de bovenste stuurkap eraf gehaald hebt kom je bij de volgende twee schroeven.
Dan zit er aan de onderkant nog één schroef en eventueel het schroefje van je hoogteverstelling.
De o-ring rond je contactslot er af wippen.
Nu de onderste kap verwijderen.
De twee borgklemmen van je schakelaar indrukken en de schakelaar eruit schuiven.[/quote]Bedankt. De schakelaar op marktplaats die je postte kan ik helaas niet zoveel mee aangezien ik ook cruise controll heb.[/quote]
Mocht je er nog geen hebben gevonden aub.
http://link.marktplaats.nl/747106832″ onclick=”window.open(this.href);return false;@Firezi wrote:
Welk pennetje? Hier kan ik niet zoveel mee.
Nieuwe schakelaar kopen, http://link.marktplaats.nl/747107620″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Als je het stuur dwars zet kun je bij de twee schroeven komen.
Als je de bovenste stuurkap eraf gehaald hebt kom je bij de volgende twee schroeven.
Dan zit er aan de onderkant nog één schroef en eventueel het schroefje van je hoogteverstelling.
De o-ring rond je contactslot er af wippen.
Nu de onderste kap verwijderen.
De twee borgklemmen van je schakelaar indrukken en de schakelaar eruit schuiven.Pennetje afgebroken , vervangen voor een nieuwe,
zou dan ook meteen de bak doen nieuwe plaat drukgroep en druklager.
http://www.fsrs.nl verkoopt goede kwaliteit voor een mooie prijs.
zie op de foto’s zo ook geen gekke dingen.
Wat je anders kunt proberen is de veerpoot zonder borgmoer monteren.
En dan die schotel bovenop leggen en dan de dikke moer en daarna de dunne moer erop draaien.Die dunne moer is voor de veiligheid zodat de veer er niet vanaf kan springen met demonteren.
Moet wel genoeg oppervlak kunnen gebruiken om vast te kunnen lijmen met sikaflex.
Kan je niet iets doen met die strip bovenaan , want ik zie dat die daar ook op leunt.Stukje wegsnijden of voorzichtig vijlen >?
Maak morgen ook is een foto van de gehele voorpoot , en nieuwe toplagers en rubbers kosten je de kop ook niet.
Als ik naar die foto’s kijk lijkt het mij, dat er een grote ronde scheur in het rubberblok zit.
En dat daarom die dunne moer te ver naar beneden komt te zitten en door tegendruk het rubber verder omhoog gaat staan :hmmz .Misschien dat dit wat is voor je.
Beschrijving
Te koop!
Opel astra met brandschade.
Motorisch goed, kabelboom gedeeltelijk verbrand daardoor start auto op dit moment niet.
Type motor astra g cc x1.6xel
Interieur nog helemaal intakt.Rijdbare brandschade.
Graag per e-mail reageren.
Auto word alleen compleet verkocht!!
Geen onzin biedingen plaatsen.http://link.marktplaats.nl/747147011″ onclick=”window.open(this.href);return false;
:thumbup viewtopic.php?f=5&t=172458&start=50
Maakt de stekker wel goed contact met de sensor ?
Poosje terug heb ik zo’n lip onder een originele voorbumper geplaatst.
Persoon van die Astra G is er helemaal happy mee. :DIets met geheugen wat niet word vast gehouden.
Of ergens in het radio / parrot menu een instelling waar je dit kunt aanpassen?Hoeft maar 1 vonkje te zijn die verkeerd terecht komt en je hebt vuur.
En als ze al een pluskabel onder de auto leggen , is het ook maar de vraag waar hebben ze de zekering ergens tussen gezet of er uberhaupt wel een zekering tussen hebben zitten. En de spanning die vanuit de versterker wegkomt kan ook nog is schade aanbrengen.18 november 2013 om 16:51 In reactie op: aanhaalmoment voor stalen of lichtmetalen velgen hetzelfde? #18192625110 nm is voldoende.
Dat is helemaal levens gevaarlijk! keer een steentje er tegenaan en wat gebeurd er dan?
En is bij de APK ook niet toegestaan , buurjongen hier had het ook al is zo gedaan namelijk.@b07 wrote:
heb me + draad even op gemeten deze is 0,75 mm dik ,dat is dik zat 1000 watt versterker doet het prima, heb hier 1 subwoofer op van 800 rms en een condensator.
hier een tabel hoe dik je kabel moet zijn:
http://www.autohifi.cybercomm.nl/theorie.html” onclick=”window.open(this.href);return false;zo zit de kabel bij mij:


Hmm zoals jij die kabel hebt liggen is niet echt handig zo.
Vooral dat die onder die plaat van de veerpoot ligt , die plaat beweegt namelijk ook mee met het insturen dus pas op met beschadigen van de kabel.Draad kan je veel beter door het gat waar de bekabeling van de ruitenwisser door heen loopt leggen. :thumbup
Je kunt het rubber eruit halen en er een gat bij prikken. ;) -
AuteurBerichten
