Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@thereaper wrote:
@bleu-dragon die kentekenplaten zijn wel mooi ja, maar eerst de rest eens aanpakken, zoals velgen enz. heb er nog lichtmetalen-plasticwieldoppen op zitten :jerry :jerry .
ga ook de stadslichten vervangen voor ledjes staat nog beter.
en dan het interieur in led steken!Oke alles op zijn tijd , ik doe er al bijna 12 jaar over en komt nog steeds weer wat bij.
Terry als je dat wilt gaan doen zal je ook meer ruimte gaan krijgen in de wielkasten.
Om ze op die velgen getrokken te krijgen , kom je denk ik zo rond de 175/40/17 te zitten.Ik had toen op een 8j velg 185/35/17 zitten en geloof dat jou velgen iets van 6j zijn.
@harrynijhof wrote:
Ik ben op zoek naar een stel H11 LED-lampen.
Maar als ik dat intik op google krijg ik een hele bult opties waarvan de prijzen van 15 tot 75 euro gaan bij wijze van spreke.
Iemand ervaring met dat soort spul??Heb hier 2 led-lampen H11 liggen , zaten eerst in me opc mistlampen maar daar zit nu xenon in.
Kan je beter een complete set kopen, staan geregeld te koop op marktplaats voor +/- 70euro.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m628721554-slotenset-met-sleutel-opel-astra-g-combi-1-7-dtl-1999.html?c=dc19031229f6638c93974e145c5889d4&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;Moet je niet vergeten om de transponder uit de oude sleutel te halen.
Kunnen ook blaadjes zijn die in de ventilator terecht zijn gekomen.
Kan je daar geen losse 90graden dopjes voor krijgen.
31 december 2012 om 17:15 In reactie op: Toerental schommelt met koude start astra F 1.7DT #18089720Kan de koppakking wezen verlies je ook koelvloeistof.
@ thereaper Staan zeker heel netjes zo en er gaat niks boven Xenon verlichting. :thumb
Voor het mooie zou je ook nog is opgelegde kentekenplaten met plaathouders kunnen plaatsen.@opel-mark wrote:
@gertjuh1968 wrote:
kijk ff naar je ET waarde van je 15 inch velgen.
stel dat je Et waarde 40 is van de 15 inch velgen,
het beste is om 5 er onder(35), of 5 er boven te zitten (45).De et waarde het liefst hetzelfde, maar niet meer dan +5 of -5 van de oorspronkelijke waarde ivm te zwaar belasten van de wiellagers.
Mark
http://www.AstraTuningClub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;:hmmz Ik rijd al meer dan 7 jaar met ET waarde 30 dat is incl RH adapterplaten en nog nooit wat met me wiellagers gehad.
De originele ET waarde is 49 dus die -5 en +5 dat daar de wiellagers te zwaar door worden belast geloof ik niet zo in.@ witte07 die van jou zijn et 39.
Als die daarop niet reageerde dan werkt die niet goed meer.
Mocht je iemand kennen met een astra met dezelfde motor zou je hem is om kunnen wisselen.En kijken wat die dan gaat doen.
Zou ook de accu loskoppelen als je daarmee aan de gang gaat.
Kleur draad is normaliter de gele.

Zou ook nog de luchtmassameter kunnen wezen , als je daarvan met draaiende motor de stekker is vanaf haalt.
Dan zou die nog slechter moeten gaan lopen , als die dat niet doet licht het aan de LMM .En als die nog slechter gaat lopen dan is de LMM nog goed en kan je die alvast wegstrepen.
Mooi dat je het hebt kunnen oplossen. :thumb
@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
even creatief geweest in de how-to sectie.
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=126&t=172404″ onclick=”window.open(this.href);return false;Die heb je heel mooi gemaakt zo.
Zou ik die van je mogen gebruiken op een ander forum.Ik weet dit namelijk uit eigen ervaring.
Lag eerst een x18xe1 in en nu een X20XER OPC1 motor.
Ben aangehouden en had hem niet op papier gezet ,kreeg een dure boete en moest me tevens gelijk gaan melden bij het RDW.
En mocht er niet meer mee gaan rijden , had het geluk dat het dicht bij me huis was ,want anders hadden ze hem meegenomen.Ben toen met een 1dags kenteken naar Zwolle gereden voor een RDW keuring en kreeg daar te horen dat ik er ook mee naar
de Testbaan van het RDW in Lelystad moest. Daar doen ze de remmentest het geluid aan de achterkant en de voorkant en ze testen ook de km teller of deze afwijkt. Remmen test betekend dat ze met 160km per uur bot op de rem gaan staan dit doen ze 5 tot 6 x achter elkaar. Daar is die van toen mij wel met vlag en wimpel doorheen gekomen :DC20let inbouwen betekend ook dat die RDW gekeurd moet worden.
En dat is niet goedkoop meer ivm die europese richtlijnen, alles vanaf bwj 1998 moeten dan die keuringen ondergaan.@thereaper wrote:
Vandaag eindelijk mijn xenon ingebouwd, natuurlijk met en set projectorlampen.
Wat een verschil zeg. Ook de vrouw vind het een hele verbetering!
Morgen de auto maar een lekker wassen. :jerryZit zeker een verschil in king:
Heb vrijdag voor mik83 ook een set Xenon oem projectorkoplampen met een setje Xenon gemonteerd.How to is volgens mij alleen maar hoe je de tellerbak moet demonteren, en niet hoe je de tellerbak kunt demonteren.
Wil je er een plasmaplaat in plaatsen , moet je de gehele tellerklok uit elkaar gaan halen.
Met alleen de glazenkap los halen kom je er niet mee, heb dit al menig X voor anderen gedaan plasma platen ingebouwd.Deze oplossing kende ik al een hele tijd , heb dit toen zelf is zo bedacht.
Mooi dat het nu is verholpen en dat met een stukje plantenpot ;) wel jammer dat je er geen foto´s van hebt gemaakt.:hmmz
http://www.ebay.de/itm/SPIEGELGLAS-LINKS-OPEL-ASTRA-G-AB-1998-ELEKTRISCH-BEHEIZBAR-ASPHARISCH-SPIEGEL-/200863141424?pt=DE_Autoteile&hash=item2ec4604e30#ht_2283wt_929″ onclick=”window.open(this.href);return false;
@Juhroen wrote:
Vandaag een kapje boven me deurspeaker gemaakt tegen de lekkage.
En heb je ook nog gekeken of het nu verholpen is.
Heb je er een how-to van gemaakt.:hmmz dat ze zulke specificaties ook nog is doen :???:
Deze lijkt er meer op .
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m622140524-linker-spiegelglas-opel-astra-station-g.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;En deze dan?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m605967222-spiegelglas-re-li-astra-g-97-04-verwar.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer” onclick=”window.open(this.href);return false;
-
AuteurBerichten