Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Klopt is een klik systeem.
ja wil ik best wel voor je doen maar Roden en Voorthuizen liggen niet dicht bij elkaar.
Oke enige verschil zit hem in de aansluiting van de stekkers
Waar heb je ze vandaan?
Zitten die doorluchtings pijpjes er nog wel op.
Leuk zo het verhaal van jou update’s :thumbup
Zouden ze op onderstaande forum ook heel erg leuk vinden. ;) je bent er van harte welkom.
Ja zijn die met de multistekkers het is wel te doen hoor.
Moet dan alleen in de bedrading worden gesneden en gesoldeerd.Mocht je multistekkers nodig hebben heb die hier wel liggen voor de helft van wat de nieuwe kosten.
Heb ook nog wel een schema voor je staat volgens mij ook nog hier op het forum.Dank je Mr-T-Opel-Astra-G. & TerryB
Ze zijn indd minder te vinden , over het onderste deel overzetten wist ik niet dat dat ook nog kan.
Welke kap bedoel je met eromheen degene in kleur is vervangbaar.
Aan het onderste deel kan je niks vervangen.
16 januari 2013 om 21:38 In reactie op: Astra G valt soms uit tijdens het rijden bij het koppelen #18096477Meende dat het normaal was als die dat doet .
Maar kijk eerst is naar het gasklephuis en dan vooral onder de gasklep daar zit altijd de meeste zooi.Alles wat je binnen in een blok doet , dat kunnen ze niet zien en zullen ze dan ook niet onderzoeken.
Maar als ze zo’n groot gevaarte (compressor) bovenop een motorblok zien zitten , worden ze vast wel nieuwsgierig.Mij gaat het er verder niet om dat het moet , maar in deze tijden kan je niet meer zoveel risico’s nemen, vroeger kon dat nog wel.
Toen waren de boetes ook niet zo hoog als dat ze nu zijn , en er werd ook niet echt opgelet. ;)16 januari 2013 om 21:16 In reactie op: Astra G valt soms uit tijdens het rijden bij het koppelen #18096475Wat je eerst zelf is kunt controleren en doen is kijken of het gasklephuis smerig is.
:thumbup
viewtopic.php?f=150&t=157845Zijn heten niet voor niks xenon oem projector koplampen ;)
Ja klopt , zou hou ik toch nog een beetje ruimte over voor de rolstoel van de vrouw, of voor de boodschappen.
En verder liggen de versterkers enz netjes onder de afdekplaat.Heb al vele verschillende opstellingen gehad , maar vind deze wel de beste .
Het spiegelglas/kap is indd hetzelfde maar om nu een losse adapterplaat om te gaan zetten lijkt me ook een beetje overbodig.
Koop dan liever meteen een spiegel van een coupe.@ Robvanherck Mooi dat jou schade dan nog meevalt. :thumbup
Tegenwoordig weten agenten meer dan je denkt, en als ze zeggen ziet toch geen enkele agent heeft het wel een soort van betekenis.
Bij mij kon je zo ook niet zien of er een ander motorblok inzat , en met open motorkap als leek zijnde ook niet.
Maar hun zagen het toch wel , 1 agent stond naar de ECU te kijken en te voelen ,ik dacht van je zult wel niet weten wat dat is.
En omdat ze het toen niet helemaal vertrouwde gingen ze verder met onderzoeken dus heb ik zelf aangegeven dat er een ander blok in is gekomen. Dus bedoel ermee als ze echt willen , en ze vertrouwen het zaakje niet helemaal , nemen ze hem zo in beslag.Ik moest hem eerst ook laten staan ,maar omdat ik vertelde dat ik een paar straten verderop woonde mocht ik hem gelukkig
mee naar huis nemen.Het zit er al sinds januari 2011 in ,
Foto’s had ik er toen niet van gemaakt , vanmiddag ff een paar geschoten.Pioneer in het dashbordkastje

2 din. en rechts onderin de pioneer.

En dan ook maar 1 van de ICE.

Alleen met een middenconsool ben je er nog niet, het hele kachelhuis moet je gaan omwisselen voor 1 met ECC.
Er staat wat meer naar boven ook al aangegeven wat je er voor nodig hebt.16 januari 2013 om 19:50 In reactie op: Astra G valt soms uit tijdens het rijden bij het koppelen #18096472Er zal een foutmeldings code aangegeven worden en van daaruit gaan ze verder met onderzoeken.
Zonde man tis ook uitkijken geblazen met dit weer. :(
Spiegels zit verschil in zijscherm kan ook van een hatchback.
Even op marktplaats gaan zoeken staan gereld onderdelen van een coupe.Succes met het herstellen van de schade.
Haasje heeft het ook gedaan , voor de onderdelen zou je is op ebay.de kunnen kijken daar word altijd wel wat aangeboden.
Ron misschien dat ze het zo niet zien maar mocht er door bepaalde omstandigheden toch sprake van komen.
Bijv bij een ongeluk dan gaat de verzekering toch vragen stellen , en zouden ze erachter komen dat het hier in Nederland niet origineel
is dat de verzekering zich terug trekt.Zou gewoon is gaan informeren bij het RDW , beter het zekere voor het onzekere.
Wegenbelasting daar word ook naar gekeken ze gaan de auto opnieuw wegen , dit doen ze in 2 delen voorkanten achterkant.
Ik ben 2 tarieven omhoog gegaan met mijn opc 1 blok , over de keuringskosten weet ik niet, wat dan de kosten zullen zijn.Vind het een heel mooi project wat je met je Astra hebt gedaan.
Mag ik vragen of je ook alles op papier hebt laten zetten want de politie is tegenwoordig niet meer zo gek.
Want mochten ze je is aanhouden en ze vragen je de motorkap te openen ben je gelijk aan de beurt.
Ze nemen dan je auto in beslag en krijgt een hoge boete en je moet er asap mee naar het RDW.Zou namelijk zonde geld wezen als ze je is zouden aanhouden.
Ik kan achter zelfs nog zakken dan moet ik de (complete) stelring weghalen..
En bovenop de veerpoot heb ik niet die blauwe doppen zitten die bij de V-Maxx zitten en kan nog 2,5cm zakken.Ik praat hier uit eigen ervaring ben er ook mee aangehouden omdat er niks op papier stond over een motorombouw.
En moest me asap bij het RDW gaan melden , eerst naar Zwolle geweest daar hebben ze een aantal keuringen gedaan.
En van daaruit hebben ze toen ook de afspraak gemaakt voor een test in Lelystad RDW .Heb toen ik in Lelystad was ook alles nog is nagevraagd hoe of het allemaal zit.
Ik had ook de gegevens van de donor auto en alles 1op 1 over gezet tot aan tellerbak toe.
En heb bij opel duitsland naar een type goedkeuring van een opc en een 1.8 16V sport gevraagd maar die wilde ze me niet geven.En alles vanaf bwj 1998 die moeten allemaal voor een test naar Lelystad.
Heb je een auto voor 1998 dan kan je er gewoon mee naar een RDW station en kost het je ongeveer 54euro. -
AuteurBerichten