Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Of de 3 wegklep die zit ook aan de bestuurderszijde.
Van het alarm zitten er binnenin ook een sensoren, kan dan ook komen door er een spinnetje of vliegje.
Voor je lekkage probleem klik op de onderstaande link.
viewtopic.php?f=5&t=17391718 februari 2013 om 19:44 In reactie op: coming home module icm xenon werkt niet naar behoren #18109252Ja dat zou je is kunnen proberen ,
Dan ligt het volgens mij aan die handel zelf
Je zou via marktplaats kunnen zoeken of gm-tuningparts kan je ook vast wel helpen.18 februari 2013 om 19:06 In reactie op: coming home module icm xenon werkt niet naar behoren #18109250Zie in je andere topic dat die er nog voor zit.
En dat die bij de schakelaar zit, je zou is kunnen proberen om hem bij stekker van de lamp op te zetten.
Misschien dat die dan net wel dat beetje stroom meer krijgt.@dennis93 wrote:
Vandaag interieur gereinigd en alle zwarte zwarte strips in buitekant gereinigd deze zijn nu weer mooi zwart


Staat er weer netjes bij mooie Astra :wub
Waarvoor ligt die rode draad in je auto?18 februari 2013 om 18:58 In reactie op: coming home module icm xenon werkt niet naar behoren #18109249Hoe is die coming home aangesloten zit die nog voor de aansluiting van de xenon.
Of zit die er ergens achter af aangesloten.Vraag heb je soms led achterlichten?
:thumbup dan zal het vast wel goed komen. ;)
Adres: Zou je bij gm-tuningparts is kunnen vragen.
En via google info erover gaan zoeken.
Waar heb je de coming /leaving home op aan gesloten.
Zit die nog voor de aansluiting van de Xenon.18 februari 2013 om 13:36 In reactie op: Astra f 1.4 1997 190K km start niet, duidelijke benzinelucht #18109099Als het dat palletje is moet je die vervangen.
18 februari 2013 om 13:05 In reactie op: Astra f 1.4 1997 190K km start niet, duidelijke benzinelucht #18109096Wat ik zelf al is heb meegemaakt was met een Kadett die wilde ook niet meer starten.
De oorzaak was toen dat er een palletje bij de ontsteking was afgebroken waardoor de rotor niet meer mee kon draaienIk moest dan de ontsteking demonteren en kon dan zo bij dat palletje komen.
Weet niet of dat bij jou Astra ook zo in mekaar steekt , maar je zou hier is naar kunnen kijken.Zal vast wel gaan lukken, lees het wel als het je gelukt is. ;)
Als ze erg ingevreten zijn , red je het niet met poetsen, dan zullen ze gepolijst moeten worden.
Met een voorwerp vind ik wel een risico aanzitten , 1 x uitschieten en je hebt schade.
Stukje draad bijv stroomdraadje nemen.Die connectors zijn schuifjes die kan je zo loshalen.
Kan je is een foto plaatsen.
Is het een nieuwe schroefset want lijkt me een beetje vreemd dat het aan de schokdemper ligt.
Ik geloof toch eerder dat het aan het toplager ligt veerpootlager :hmmz
Glas zit op een plastic plaatje geplakt.
Als je goed op die foto kijkt zie je een rondje zitten en 4 pootje in de hoeken.
Als je die van jou eraf haalt , moet je even kijken of dat rondje ook daarop zit.Want daarmee bevestig je de spiegel in de houder en 2 draadjes van de verwarming.
Dat plaatje kan je eruit halen doormiddel van een stukje draad wat je dan achter dat plaatje zet en
dan voorzichtig naar je toe trekken.Misschien kan je hier wat mee,



De achterkant is dubbelwandig als je met een voorwerp erin prikt kom je dan tegen de buitenwand aan of ga je ook door de buitenwand heen.
En hoe zit het aan de andere kant zit daar misschien ook een gaatje wat nog is bedekt door die soort van kitlaag.Geen dank hoor . ;)
Of Opel ze ook heeft weet ik ook niet , maar ze bestaan wel voor de Astra F.
Mocht je op een sloop niks tegen komen, weet je waar je moet zijn. ;)Oke dan zou je dat gaatje nog niet dicht moeten maken, anders gaat het op zoek naar een andere uitgang.
Zoek eerst waar het water nu ergens naar binnen komt , desnoods dat er iemand met een zaklamp in de kofferruimte gaat liggen.En haal de achterlichten er is uit en plak de gaten af met een goede tape , als er dan niks meer naar binnen komt weet je gelijk
dat het via de achterlichten naar binnen komt.@soepkiepe wrote:
vraagje over de astra f ;)
f2, maar volgens mij maakt dat bij mijn vraag niet zo veel uittoen ik net de motorkap weer open deed schrok ik al weer van de smeer (ook al is dat de laatste paar weken al zo)
nu vroeg ik mij af als er zo zo plastic kap voor de astra is die je onder de motor kan doen.
die zit vaak aan het subframe vast en aan de bumper.ik weet dat er dan als nog wel rommel langs komt, maar weet zeker dat het dan wel schoner blijft.
ik heb de pekel nu haast tegen de onderkant van de motorkap hangen :fy1Zocht je naar deze.
Algemene informatie over: MOTORBESCHERMPLAAT VOOR ASTRA 91-98 POLYETHYLENhttp://www.carfantasy.nl/motorbeschermplaat-voor-astra-91-98-polyethylen-p-168976.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Heb je vraag van een tijdje terug er maar even bij gepakt en het gaat hierom een Astra 1.6 uit 2010.
@Arie C wrote:Ik heb een Astra 1.6 uit 2010, met een aux aansluiting onder de handrem. Nou heb ik een aux kabel bestel voor mijn ipod maar als ik die aansluit wordt het tekentje ‘mp3’ niet geel en er gebeurd niks. Iemand enig idee welk kabeltje ik nodig heb? Of wat ik moet doen?
@Arie C wrote:
@Arie C wrote:
Misschien kijk ik er overheen, maar heb alleen de instellingen gevonden wat betreft het volume van de aux-ingang. De enige opties die ik zie zijn radio (FM & AM) en CD.
Tijdje terug een vraag gesteld over mijn aux-ingang. Volgens de handleiding moet je aux selecteren in je audio. Dit heb ik geprobeerd maar zoals hierboven geschreven zit er in dat menu enkel FM, AM en CD.
Weet iemand of dit met software aan te passen is bij de dealer?
Heb dit kunnen vinden je moet hem door een tech 2 laten activeren en verder staat hieronder wat je daarna nog moet doen.
Ik heb een CD70 van 2010 waar de aux-in wel op geactiveerd is met de Tech2 maar er ligt nog geen kabel. Iemand die weet hoe ik aan zo’n kabel kan komen (hoeft dus niet perse origineel) en hoe deze gekoppeld moet worden aan de radio (ik neem aan via de iso stekker)?Iemand die weet hoe dit zit?
Gewoon een kabeltje nemen met een 3,5mm plug en aansluiten volgens hier onder:PIN24— AUX Left Input
PIN25—AUX Right Input
PIN18—AUX Signal GroundSchema staat normaal op je CD70… dus kan je echt niet missen…
Kan me bijna niet voorstellen dat het water op die hoogte uit dat gat komt.
-
AuteurBerichten