Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
http://www.fsrs-partswebshop.nl/nl/stoelkabel-oe-ref-166530-90562644.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Mocht het om deze sensor gaan , die heb ik hier nog nieuw in de verpakking liggen.

Het pennetje wat in het blauwe vierkantje zit en de houder waar dat pennetje inzit, die kunnen ook versleten zijn.
Was bij die van mij zo ik heb het kunnen verhelpen door middel van een dikkere bout met moer, en heb nu geen speling meer.
Heeft die ook een recirculatieklep. dan zou die wel is kapot kunnen zijn.
Kan wezen dat het asje in zijn bevestiging blijft doordraaien en dan werkt de klep niet meer.Je kunt ook alleen het elektrische deel van het kontaktslot kopen.

http://www.winparts.nl/614/interieur/elektra/schakelaars–olie-remlicht-/0118452/contactschakelaar” onclick=”window.open(this.href);return false;
De RDW toetst ook de toelatingseisen (dit zijn eisen die Europees zijn vastgelegd in EU-richtlijnen)
Het is zo alles wat op de Astra zit moet ook weer werken met een ander motorblok. Dus zit er abs / tractioncontrol enz op behoort dat ook weer te werken.
Kosten liggen gemiddeld rond de 1000 euro.
Het asje en waar het asje inzit in het blauwe vlakje , die kan ook versleten zijn.
Was bij die van mij zo ik heb het kunnen verholpen doormiddel van een dikkere bout met moer,
en heb nu geen speling meer.
@harrynijhof wrote:
Cupra lip besteld, :D met dank aan dion
Is dat dezelfde als deze Lip? http://www.ebay.de/itm/Opel-Astra-G-Front-Spoiler-Lippe-Frontschurze-Frontlippe-Frontansatz-OPC-Sport-/120983154992?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14%26meid%3D6451516362748780699%26pid%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26sd%3D120983154992%26#ht_6232wt_1141″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Dit is wat ik zelf heb meegemaakt naar een motorswap .
Plastic kap kan je ook zonder te demonteren ervan halen.
Je hoeft alleen maar de voorste kap te demonteren.Onder boven en links /rechts zit die plasticplaat geklikt , als je op enkele plaatsen die lipjes wegdrukt en dan naar je toe schuift
komt die plasticplaat naar voren toe.Waarom heb je een steel voor de motorkap open te houden , en geen motorkaplifters?
En laat de foto’s van de diffuser maar komen.
@_Ray_ wrote:
Komt door de lichtinval. Heb ze namelijk met m’n eigen ogen gezien.
De garage waar ik normaal naar toe gaat zag mijn Irmscherlip al klaarliggen.
Komen ze ineens aan met die achterlichten aanzetten.
Ze zaten eerst op een zilvere astra uit duitsland.Oke dan jammer dat het niet de juiste zijn.
Heb je weer een pm gestuurd. ;)
Over wat voor Astra hebben we het.
Zou ook kunnen dat de accu leeg is geraakt.
@jeroeno wrote:
@Blue-Dragon wrote:
Zal vast wel gaan lukken, lees het wel als het je gelukt is. ;)
Gelukt :wors
Binnen een minuut of 5 :PEnige is nu dat de spiegel die ik besteld heb kennelijk bolvormig was.
Dacht dat de originele dat ook was, maar kennelijk niet, want het is ff wennen met kijken.Misschien kom ik ooit een goedkope platte tegen, maar tot die tijd zijn we iig weer ff gered :thumbup
Heel mooi dat het weer is gefixt , :thumbup
Aah das wel jammer dat ze beide zijn beschadigd.
Vind die van marktplaats niet op de witte lijken , zien er meer smoked uit.
Witte zien er heel anders uit ,Kon deze blauwe knipperleds vinden.
Deze met een houder alleen niet degene die jij moet hebben,
http://automotiveshop.nl/verlichtingstekkers/914-alarm-led-blauw-knipper.html” onclick=”window.open(this.href);return false;En deze zonder houder , maar misschien kan je deze overzetten in die van de rode.
http://www.hobbytrade.nl/prod/5-mm-knipper-led-bedraad-blauw” onclick=”window.open(this.href);return false;@_Ray_ wrote:
Net gekeken naar een setje Irmscher achterlichten. Helaas waren deze te beschadigd om nog te redden.
Gaten in het plastic, ophangpunten beschadigd en er kwam groen water uit. Dat noemen ze dan licht beschadigd.Was dat van die 2 links die ik je had gestuurd.
Staat nu weer een setje op marktplaats. €150,00 http://link.marktplaats.nl/648015065″ onclick=”window.open(this.href);return false;
FF wat naar beneden srollen.
Heb je die draadje op de iso stekker gezet.
Je moet een konstante plus en een geschakelde plus pakken
Jij hebt het over 2 rode draden?Zwart is een schakeldraad en rood is de konstante stroom.
Dat zijn in die stekker A4 schakeldraad en A7 konstante stroom.Dat je safelock niet goed werkt komt omdat het verkeerd is aangesloten.
Het kan zijn als je de draadjes los haalt dat het weer werkt , en anders moet je hem ff resetten.Sleutel in kontakt deur dicht en kontakt op 2 zetten dan 1 van de 2 knopjes 10 seconden indrukken.
Sleutel eruit halen deur openen en met de sleutel weer op slot zetten dan zou de safelock weer moeten werken.Bij de dealer hebben ze van die kleine spuitbusje en aardig aan de prijs.
Ik haal het hier bij mij in de buurt http://www.primap.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Loshalen en erin kijken of er geen carrosie inzit.
Als het dat niet is , moet je gaan meten door lage stroom werkt de stuurbekrachtiging ook niet meer.
Zijn ook best wel bedrijfjes die het voor niet teveel geld willen doen.
Gaat is informeren wat ze vragen en misschien dat je het kunt combineren met spuiten van bepaalde onderdelen.
Dan ben je in de meeste gevallen goedkoper uit als dat je alleen dat opelgoud laat aanpakken.Ik ben er toen mee naar Alacar in Harderwijk gegaan.
Doet die dat met de lichten aan , of ook als je de lichten uit hebt.
Altijd fijn dat het weer is opgelost. :thumbup
Hey mooi man! kan je weer met een gerust hart gaan rijden. ;)
-
AuteurBerichten