Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
bobine heb ik al geprobeerd van een c16xe werd het niks anders van
hallo jongens
heb een tijdje niks van mij laten horen had het druk
maar het probleem is nog niet opgelost meschien dat jullie nog een tip hebben
mijn auto hikt stationair nog steedsnee ik ben er nog niet achter
maar mijn auto zakt niet onder de 500 toeren
nee was ook niet het geval ik denk dat de ecu kapot is anders weet ik het ook niet meer
haha oke der moet er tog wel een zijn op de sloop
dis onsteking kapot of bobine
ik weet niet wat er op zo een blok zit
origineel gepost door OscaR-16v
origineel gepost door wim-v6
olie verbruik zal niet door een lekkende injector komen.dat is een gevoelig puntje van deze motor.
behandel je m niet goed, gaat ie olie slurpen….
Stappenmotor, ik weet niet of deze van een Astra-F is, lijkt me wel.
inlaat en gasklep huis zijn Compleet anders, ondanks de motorcode gelijk is.
stappen motor van 1e type astra-G 18 16V (X18XE1) is zowiezo gelijk
zo ook van de Vectra-B vanaf half ’98 tot 2000 de 1.6 16V (X16XEL -II ) en 1.8 16V (X18XE1)
willem
wel heel apart dan, ik heb de auto +/- 2 maand. er wordt niet in getrapt, alleen met warme motor trek ik hem wel eens iets verder door tot +/- 4000 toeren wat hij makkelijk moet kunnen hebben.
ik ben bang dat ik een maandag morgen auto te pakken heb. alles wat stuk kan gaan gaat ook stuk:mad:
jaq maar je weet niet wat de vorige ijgenaar er mee heeft uitgehaald
loop je auto niet op drie cilinders dan als hij bokt en stoot en het blok schut heftig heen en weer wat jij beschrijft lijk er op dat hij op drie poten loopt
zou het olie verbruik niet kunnen komen
van versleten klep rubbersof heb je ook blauwe rook walmen uit de uitlaat dan zou het de koppakking moeten zijn
zo dat zijn er nog aardig wat
dan moet ik er wel een op de sloop kunnen vinden
ik denk dat ik er achter ben
ik denk de stappen motor
stappen motor
injectoren lekken via rubbers
brandstof filter vervangen
maar ik heb helemaal geen storingen
als ik hem uitlees vind hij niks
maar hij loopt wel op 4 cilinders
jep
stationair ploft hij uit de uitlaat en slaat over
zou het de dis onsteking kunnen zijn
is al vervangen teminste de sensor die links voor op het blok zit als je er voor staat
oke
als het blok warm is moet de auto wel langer starten voor dat ie aanpaktja dat is bij mij niet het geval ik heb er neuiwe bougies in zitten
ik dacht meschien de lamdbasonde was
toen heb ik onder het lopen de stekker der af getrokken ging er niet eens een motor storings lampje branden lijkt mij niet goed of hoort dat zo
nee is het ook niet
nieuwe geprobeerd werd het niks anders van
waar zit de inlaat lucht tempratuur sensor
is dat dat ding in plaats van een lmm
gaskabel is niet te strak net even gekeken
nee was het ook niet heb ik vervangen werd het niks anders van
weten julie wat het zou kunnen zijn
meschien tempratuur sensor
nee ook niet het geval
-
AuteurBerichten