Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ziet er goed uit! Misschien nog een foto met de motorkap gesloten dat je die air-intakes goed zie?
Je had op z’n minst de deksel even open kunnen maken :(:P
Nee deze is niet los te vervangen, dus moet een ander achterraam in.
Ik heb er nog enkele liggen thuis (met goede rubbers) bij interese stuur maar even een priverbericht.PS stel je wel even voor in het daarvoor bedoelde topic, dit word op prijs gesteld hier :)
(Laten) uitlezen, dan weet je wat er aan de hand is ;)
Erg dik geworden.
Zou idd wel kijken voor grotere remschijven. (gaan dan ook wel langer mee dus maakt niet zoveel uit kwa kosten)
En ik zou er iets hogere banden opleggen, van dat hele platte hoeft van mij ook weer niet.Wat een pijp man, damn! :D
Maar je moet toch wel een beetje druk hebben in die uitlaat, is hij niet té groot?
Mijne is ook helemaal vrij van roest, en van bouwjaar 93 en nog niet overgespoten!
Ze zijn er dus wel, ik heb ook even moeten zoeken maar dan heb je ook wat;)De motorblokken zijn in principe gewoon goed mits je ze goed onderhoud en er goed mee omga…
Dat van dat scheurtje las ik hier voor het eerst, de egr klep raakt om de zoveel jaar vervuild, en ja kan soms wat olie verbruiken.Maar vooral letten op roest aan de carroserie en het chassis, dit is meestal al aardig weggeroest…
Hij word écht weer als nieuw man, RESPECT :wors
Vandaag dan ook maar even die siliconenspray gekocht (weer 6 euro lichter):P
Maar nee dit werk niet, het raam gaat nu wel zeer soepel maar als hij helemaal boven komt gaat hij automatisch 5cm terug…Koop gewoon een ander blok, gelijk een aantal dingen vervangen: distributie, waterpomp, vsnaar etc. (weet je dat dat goed zit).
En ja dan moet ik natuurlijk een beetje reclame maken voor mijn mezelf :)http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=136519#pid1879208
Dit zijn allebei gewoon goede blokken, bij interrese stuur even een prive berichtje!Ja is goed laat het me maar weten als je wat weet :)
Nu is het voor mij iig geen sleutel weer, en anders kijken ze er over een paar weken met de apk wel ff naar.Kijk ik zit hier al 3 jaar, dus dan weet ik best dat ik eerst even moet kijken of de vraag niet eerder is gesteld.
Maar kijk: als het raam dicht zit en ik doe de auto op slot, gaat het raam 5-10cm naar beneden.
Hij wil niet terug helemaal naar boven, gaat telkens weer naar beneden daarom denk ik een sensor oid. :)Als hij warm is goed toeren maken in een lage versnelling, en laat die garage daarna gelijk een meting doen :)
Hij lijkt wel langzamer te gaan, heb het dan ook op een aantal aanloop plekken even ingespoten met wd40.
Maar volgens mij ligt het hier niet aan maar een sensor, dit heb ik van iemand anders maar die wist ook niet precies hoe het bij opel zat.
Paar dagen terug begon het, druk op vergrendelen, het cv/alarmsysteem controleert of de ramen dicht zijn maar hierbij ging hij juist een open terwijl ze al dicht zaten..
(hoop dat dat een beetje duidelijk is)En red-bull blijf even weg met die opmerking van zoekfunctie gebruiken, natuurlijk heb ik meteen gekeken of het raam vastliep. (lijkt me logisch)
Je zoekt er eentje voor een 1.4?
15 inch is naar mijn mening echt te klein voor onder de tigra.
Ik heb ook nog een setje verlagings voorveren liggen dat overbodig is, bij interrese stuur even een u2u.
Ik heb er nog eentje liggen, die ging wel helemaal open alleen niet terug… Tja niet al te best systeem is het…
Maar misschien kan je daarvan een goede maken, bij interrese stuur maar even een u2u.Daardoor is de koppeling ook te vervangen, bij mij wel door de opel gedaan maar dat kan dus ook:)
Toevallig geen dakraam? Bij tigra heb je van die slangetjes die het water afvoeren, en die gaan door het interieur…
Ik zou naar een diesel gaan kijken als ik jou was, lekker goedkoop als ik zie hoeveel kms je gaat rijden.
Of een auto met lpg, bijna net zo snel als een benzineauto maar toch goedkoop :)Erg mooie auto die mintgroene calibra turbo, al vind ik je oude calibra’s ook super mooi :)
Die velgen vind ik ook allebei wel mooi, zou ze gewoon om en om rijden elke maand wisselen :P2 februari 2011 om 16:26 In reactie op: onregelmatige trilling bij 80, en bij remmen in het stuur. #17809703Misschien een kromme remschijf?
Als het te maken is lijkt het me wel wat, maar volgens mij is het niet te doen…
Stoelverwarming doet het ook niet meer, ik neig naar een andere stoel… -
AuteurBerichten