Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
5 februari 2014 om 14:44 In reactie op: Ik blijf maar klooien met de stekkers van de mistlampen G #18215711
Je kan ook dezelfde als mij bestellen. Die passen best goed en het zijn geen depo lampen.
En als je ze goed vast plakt met tape?Nee dat niet. Is een originele gm opc spoiler

spoiler geplaatst
http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/22904/ongeval-n34-anloo.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik had dit ook. Maar sinds ik de astra flink op zijn staart trap is dit probleem steeds minder geworden en nu helemaal weg. Dus wees niet bang en trap het gaspedaal maar goed in. ( wel bij warme motor )
Bij mij ging het om een astra g 1.6 8v szr uit 2000
@Botho wrote:
Klopt, alleen heb ik wel wat posts gezien dat ze niet lekker passen…Volgens mij had black astra een hele spleet over bij zijn dakspoiler die gewoon niet paste
Ja klopt. Die spoiler is echt niet goed
@Dantji wrote:
Ik bedoel : halogeen / led / xenon (look ) :)
halogeen, deze lampjes zaten er al in bij aankoop.
Ik wil er nog ledjes in. Werkt dit in 1 keer of moet ik dan + en – omdraaien?
h3 lampjes

Vandaag gaten in de bumper gemaakt en de mistlampen geplaatst.




nieuw interieurfilter
o weet het al, wel een hele aparte montage
@Dantji wrote:
Mooi! Paste die stekker bij jou goed?
Ja de stekker paste wel aardig goed,Wel moest ik de groene rubbertjes van de stekker af halen.
Nu ben ik wel erg benieuwd naar de pasvorm in de bumper zelf. De imitatie lampen zijn altijd minder goed dan origineel, er mankeert altijd wel iets.
Het is alleen wel jammer dat ik geen dremel heb om gaten in de bumper te maken. Met een zaag wordt het minder netjes volgens mij
Alles werkte in 1 keer
Wie weet hoeveel ik schroefjes ik nodig ben per lamp? volgens mij 3@freekgommers wrote:
Hoi,
ik rijd een astra combi G uit 99. Mijn uitlaat is helemaal vervangen 1,5 jaar geleden en nu kwam ie niet door de apk omdat de remleidingen waren verroest (gaat me 400-500 euro kosten). Zelf heb in de vier jaar dat ik hem heb o.a. de distributieriem laten vervangen en de airco laten maken. Al met al in vier jaar ongeveer 2000 euro aan kosten. Ik heb um gekocht voor 3250 euro.
Hoe zijn jullie ervaringen met kosten en reparaties? Ik vind het zonde om hem eruit te doen. Ik heb nu al zoveel geinvesteerd..
Is het zo dat deze modellen na 15 jaar flinke kosten gaan geven? svp ervaringen en adviezen gewenst !!!
gr. Freek
De remleidingen vervangen is best veel werk en dat het gaat roesten is ook een kwaaltje van de astra g.
Zelf repareer ik alles zelf en het kost het vaak alleen onderdelen die niet zo duur zijn. (paar tientjes per jaar)@ZakhooiTM wrote:
@black_astra wrote:
Heb je ook een schema van de zekeringen. Kan nergens bevestigd krijgen dat het om zekering 12 gaat
U vraagt wij draaien :)

Tnx waar heb je de info vandaan?
@ZakhooiTM wrote:

K2 Relay – High beam
K3 Relay – Heated back window
K4 Relay – Fog lamp, front <<<<
K5 Relay – Fog lamp, rear
K6 Relay – Wiper, back window T2 Transmitter
K7 Relay – Mirror heating
K10 Relay – Wiper, windscreen (Stage 1/Interval)
K12 Relay – Trumpet horn
K48 Relay – Turn signal lamp, shieldedHeb je ook een schema van de zekeringen. Kan nergens bevestigd krijgen dat het om zekering 12 gaat


Ziet er zo uit bij mij. Volgens mij hoef ik dan geen kabels te trekken. of wel? Waar moet het relais? Moet ik nog controleren of daar ook van die pinnetjes zitten
@Haasje17 wrote:
Haal het rubber achter de tankdop maar eens weg.
Daarachter zit het vol met troep, schoonmaken en klaar is kees.Werkte bij mij ook niet
Hier moesten ze nog wel draden trekken
@ZakhooiTM wrote:
Hmmm, ik denk dat ik weer een leuk projectje hebt gevonden :)
Moet ik op jacht gaan naar die speednuts of zijn ze gewoon ergens makkelijk te bestellen ?Zijn wel makkelijk te vinden/kopen denk ik. Je moet ook nog een relais en schakelaar hebben. En misschien nog draden trekken maar dit weet ik ook nog niet
@DarkNL08 wrote:
Zagen is erg makkelijk. Heb het zelf met een dremel gedaan. Half uurtje werk! :thumb
Denk ook aan relais en knop bij de lichtschakelaar voor je mistlamp voor.
Makkelijkste is hiervoor een unit te kopen waar mistlamp voor + achter er al in zitten.Moest je ook nog draden trekken?
@J Scholtz wrote:
Goedendag,
Na 4 jaar geen Opel gereden te hebben, ben ik terug met een Astra G 1.6 Z16SE
Ik heb meteen al de uitdaging met de brandstofmeter.
Zodra ik de wagen gestart heb, geeft deze goed aan, bijvoorbeeld half vol met 200km op de teller. Rij ik dan 15 km dan begint de tankstand te stijgen op de meter tot MAX. Stop ik dan en draai ik de benzine vuldop los, sist ie even en valt de meter langzaam terug naar de stand die er moet staan.
Iemand enig idee waar ik dit moet zoeken?
Bij het solonoidklepje achter het luchtfilter? Of het koolstoffilter onder in de wielkast? Of bij de ontluchting bij de tankdop?Dit had ik ook. Er ontstaat vacuum in de tank. Ik heb een gaatje in mijn tankdop geboort en sindsdien nergens last meer van. Ik had wel eerst al mijn slangen gecontroleerd maar niks kunnen vinden. Als jij de oplossing hebt hoor ik dit graag. Ik denk dat het probleem bij het koolstoffilter zit
Er kunnen ook wel h3 leds in neem ik aan(xenon look)
-
AuteurBerichten
