Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
1 juni 2013 om 15:00 In reactie op: Kachel aanjager blaast niet! opel signum 2004 2.2 direct #18148983
Heb je handbediend of ecc?
idd waarschijnlijk kabelbreuk tussen de deur en carrosserie je hebt hier reparatie setjes voor bij de dealer. Maar kun je zelf ook wel repareren.
1 juni 2013 om 14:51 In reactie op: Kachel aanjager blaast niet! opel signum 2004 2.2 direct #18148981Heb je de kachelmotor compleet met weerstand vervangen?
:thumbup Top dat het werkt. Als er weer wat is horen we het wel!
O ja iets te snel gekeken. Maar zit het mechaniek niet gewoon vast. Die van mij wilde niet meer naar z’n 2 achteruit of in zijn vrij. Toen heb ik met wd40 die kogels weer gangbaar gemaakt en nu schakelt hij weer als nieuw. :agent
Kan je er geen blanke lak opspuiten of iets dergelijks tegen het verweren?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m680179179-revisieset-schakelmechaniek-opel-corsa-nieuw.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
ff uitwisselen gaat volgens mij niet ze zitten in die box half onder de parafan. Ik zou beginnen met het controleren van de fitting/en
midnight black je hebt gelijk. Misschien is er wel water in de relai box gekomen.
Heb een pioneer DEH 7300BT, Kun je de sub woofer apart aansturen. En je kan handsfree bellen. Heb ook zo’n kleine usb aan de voorkant van HP met 16GB en hij past zelfs nog in het radio doosje.
Lijkt met niet dat het een relais is anders zou die linksaf ook snel knipperen.
Controleer/vervang de fitting rechts voor. Meestal is het lipje wat erin zit kapot, of soldeer deze weer dicht.
Waarom zit hij dan nooit in een distributie set en geeft tis het niet aan?
http://www.fsrs-partswebshop.nl/nl/kach” onclick=”window.open(this.href);return false; … 52-91.html
Let op groene gedeelte zit in het kachelhuis zie je dus niet zitten je ziet alleen het witte gedeelte met een stekker erop.
Zoals Opeltje17 aangaf
Install
Attach ribbed V-belt tensioner to alternator support – tightening torque 35 Nm / 26 lbf. ft.
Caution
Pins on ribbed V-belt tensioner must engage in bores in alternator support.
Install
Install lower right engine splash guard.
Wheel, front right – tightening torque 110 Nm / 81 lbf. ft.
Install ribbed V-belt – see operation “Ribbed V-belt, Remove and Install”.
Install air cleaner housing – see illustration “Air Ducts X 14 XE, Z 14 XE, X 16 XEL, Z 16 XE, Z 16 YNG” or “Air Ducts X 18 XE1, Z 18 XE, Z 18 XEL”.
In tis hebben ze het ook niet over een nieuwe bout. Alleen die van de motor steun schijn je te moeten vervangen
28 mei 2013 om 18:38 In reactie op: Ontsteking tester stroboscoop gekocht. Hoe c14nz te testen #17874313Idd en het is geen rekbout. Als je de krukasbout zou moeten vervangen had hij wel bij een distributieset gezeten.
Idd even met de mulitmeter meten. Wat probeer je er eigenlijk op aan te sluiten en is dat geen niet kapot?
Zoals eerder aangegeven http://tinypic.com/view.php?pic=1ghgld&s=5″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Dasboardkastje eruit en dan onder de kachelmoter met 2 torx schroeven.
Of met ecc dan is het deze http://tinypic.com/view.php?pic=1ghgld&s=5″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Controleer gelijk of je kachelmotor soepel draait spuit het asje anders in met wd40.
Je kan gewoon een spiegelglas bestellen daarachter zit een frame welke je zo op je spiegelhuis klikt. Je moet alleen die 2 draadjes erop zetten.
http://www.winparts.nl/838/carrosserie/spiegel/spiegelglazen/0080552/spiegelglas-rechts–chroom-glas-verwarmd—ruim-voorradig-” onclick=”window.open(this.href);return false;
volgens mij is dat torx50
Bedoel je die kleine boutjes? Die zijn 5.5mm
http://www.privacyshades.nl/montage-voorbeeld.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dan gaan ze met grootlicht mee
-
AuteurBerichten

