Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
jep klopt. maar niet op het forum zetten. wij hebben het voor hem kunnen regelen dat die auto bij ons staat. :thumb :D
klopt, het is geen lotus omega. die komen er ook wel. maar het is een andere. iets veeeeeeel bruters!
hij is helaas nog niet zo snel :( duwsnelheid :jerry
ja is ook leuk. en het belangrijkste; weinig ruzie in de werkplaats en vaak alleen maar lol maken haha.
ik loop nu 2 dagen bij me vader stage en ik doe nu de reparatiekant(grote, kleine beurt, distributie, APK enz enz) en me vader doet nu al het restauratiewerk. nou, is prachtig als je het zo kan verdelen.
motorblok moet je eerst helemaal met een staalborstel schoon maken zodat al het vet eraf is. dan vervolgens goed ontvetten. in de grondwerf zetten en dan in de kleur.
zorg er wel voor dat je verf hebt die warmte aan kan.
dan blijft het prima zitten. me vader rijdt nu constant al 8 jaar lang met een commo met een 6 pitter erin ook gespoten motorblok. en als je daarvan de kap open doet is ie daar nog mooier dan van de buitenkant. :wub
@eddepet007 wrote:
Snap niet waar iedereen zich druk om maakt
Ten eerste zijn er niet echt veel jongeren die “een snelle oltimer” rijden
Ten 2de meesten die toch voor oldie kiezen zijn er gek mee
Ten 3de pecentage gezien wat er aan onglukken door jongeren in oltimer gebeurt ligt niet echt hoog
Ten 4 de Idd betaal al jaren bijna zelfde premieDus eigenlijk zinloze discussie
Als je oa in de manta wereld kijkt hoeveel jongeren (onder de 24) van wrakken super nette en strakke auto s maken
Kan ik eigenlijk alleen maar lof voor hebbenvolledig mee eens! dit forum is al een voorbeeld. zie hoeveel jongeren bij ”projecten” een oldie klaarmaken voor zichzelf. die mensen zijn zo gehecht aan hun bolide dat ze echt niet onnozel gaan rijden want daar zitten hun eigen centjes in.
voor de rest is dit een beetje zinloze discussie. want zeg zelf, kijk naar de schade. die gast is niet goed snik geweest want het is een weg waar je 60 mag? nou dit is niet met een gangetje van 60 gegaan hoor. ik denk eerder 80. en dan ook nog die slipsporen. dit is niet een kwestie van ervaring hebben. dit is gewoon een kwestie van onnozelheid.
kijk, iedere jonge jongen wilt kijken wat er uit een auto te halen valt. begrijp mij goed; een keertje stoplichtsprintje of wat dan ook. of op de duitse snelwegen ff het gaspedaaltje intrappen. dat is verantwoordelijk. maar ga aub niet met 120 over bospaden rijden. dan vraag je er ook om.
gewoon logisch nadenken met wat je doet, en vooral waar je het doet.
mooi. het beloofd druk te worden. en de laatste paar weken loopt het storm met de aanmeldingen. :thumb
ja idd. die van een c24ne, c30ne en c30se zijn van die snelstarters en past idd op elke cih. heb er hier eentje op men rekord C 1.9S zitten.
doet het elke dag prima!
we hebben een hele zeldzame auto kunnen regelen. deze auto zijn er maar een paar van origineel vanaf de fabriek. ik ken er 6 en heeft zo ongeveer 380pk. verder zeg ik niks! maar is zeker de moeite waard om te komen kijken! :thumb
nee, daarachter hoeft niet gezaagd te worden. enkel ff steuntje maken om de radio ook aan de achterkant vast te zetten.
hallo twanni,
ik heb weer even een update voor je. die bies en het zwarte achterkantje is echt mooi. staat af.












@Goofy44 wrote:
Maar Bertus wat kosten die dan bij jou ???????
@ GSI maar dit zijn dingen die op een auto van begin 80 horen
ze zijn nieuw en origineel opel. na, 40,00 per stuk goeie prijs?
okee hierbij de foto’s van de vorderingen. inmiddels zijn vandaag het achterkant zwart gespoten en de striping aan de zijkant. zoals origineel GS/GSE ook heeft.













tevens, twanni, je hebt een PM”tje :D
je kan hem weer ophalen hoor. hij is klaar :) :thumb
9 maart 2012 om 09:39 In reactie op: mijn D Rekord C30NE – Ervaring met wielkasten uitrollen? #17987421ik ga een zondag even voor je kijken want het is inmiddels al weer een jaar terug dat die auto gelast is aan de achterkant. :thumb
ik ook! kan ik weer met het dettje rijden. :thumb
8 maart 2012 om 08:01 In reactie op: mijn D Rekord C30NE – Ervaring met wielkasten uitrollen? #17987410Het laswerk wat de vorige eigenaar aan de achterkant heeft verricht is er allemaal uitgeslepen en nieuw erin gelast en 100% afgelast. Ik heb er eventueel fotos van. Die zal ik even voor je opzoeken.
ik heb ze ook wel voor je liggen Nieuw en in de originele opel verpakking. :thumb
heb je een 4, 2 deurs of 2 deurs coupé?
nieuwe wielkastranden achter heb ik wel liggen.
is idd je olie lampje.
onderdelen heb ik wel. ;)
4 bak met overdrive pakken… :thumb
de avatar lijkt wel een beetje op degene van de film transformers met megan fox <3 die aan die camaro zit te sleutelen…
ik dacht eerlijk gezegt ook dat daar jou avatar van was…
een v8 past ook en dat zijn 4 cilinders meer..
alles past als er word gelast…. :thumb :D
2 maart 2012 om 19:28 In reactie op: mijn D Rekord C30NE – Ervaring met wielkasten uitrollen? #17987475oranje kan je buiten wegen laten…
groetjes melvin
waarom moeilijk doen als je ook gewoon de deur ertegen aan kan lassen.
heb je alleen 2 kortere voordeuren :jerry
ik heb even voor de zekerheid aan me vader gevraagd. en die zegt dat de voorbank alleen in de caravan 4 deurs en sedan 4 deurs heeft gezeten.
-
AuteurBerichten