Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Uw motorrubbers zijn op de juiste plaats.In de stalen steunen aan de motor zit een sleufgat,het kan best zijn dat je de motor nog wat kan verplaatsen.
Misschien is het motorrubber kant spruitstukken versleten.Probeer eens een andere module.
Kijk eens bij Kent cams in Engeland,daar staat ook de powerband erbij.
Wat zijn je bevindingen van deze uitlaat?Kheb namelijk ook interesse in zo’n compleet uitlaatsysteem.
De brandstofdruk bij een GSI is max. 2,5bar.
Volgens mij zit er een drukregelaar van het oude injectietype in.(l-jectronic)Ja,de voorruit is ook anders.
15W40 mineraalolie,vervang ook maar de oliefilter.
Op een 2.0S zit een 4-puntskoppeling met een dia van 203mm.
Die groene draad moet in verbinding staan met uw computerdoos.Deze wordt aangesloten op de kabelboom,vlak boven de stekker die de computerdoos in gaat.
Evt. wordt deze groene draad afgetakt voor toerenteller.De bendix is het tandwiel binnenin de starter.Dit tandwiel grijpt in op de vliegwielkrans bij het starten.
Best is uw starter reviseren of vervangen door ander exemplaar.10 april 2012 om 18:45 In reactie op: Ascona A aangeschaf, Helaas moeten verkopen, bedankt denHaag #17878111Achterasolie 80w90 GL5 mineraalolie
Versnellingsbakolie 80w90 GL4 mineraalolie
Motorolie 15w40 mineraalolie
Remolie dot4
Best koelvloeistof vervangen,bougies,bougiekabels,rotor,delcokap,contactpuntjes en condensator.
Kleppen stellen op 0.3 met motor op bedrijfstemperatuur.
Kleppendeksel is bij alle automateriaalzaken te verkrijgen.8 april 2012 om 08:15 In reactie op: achteruitrijsensor in versnellingsback kadett c 1200s ? #17872313Onderaan in het staartstuk van de bak.
Om zeker te zijn,neem je best een wiel af.
Dan zie je meteen welk type je hebt.de 730282 en de 732234
Normaal gezien is jouw auto voorzien van zwevende klauwen,deze slangen zijn met banjo aansluiting.
Misschien best beide kanten vervangen.pompjes zijn 19mm.
14 maart 2012 om 20:41 In reactie op: dringend start probleem :( (=opgelost), nu rijdend probleem. #18005208Vervang maar eens je bougiekabels.
6 maart 2012 om 20:44 In reactie op: dringend start probleem :( (=opgelost), nu rijdend probleem. #18005226Controleer eens de massa.
6 maart 2012 om 20:04 In reactie op: dringend start probleem :( (=opgelost), nu rijdend probleem. #18005221Indien electronische ontsteking,moet de alternator voldoende bijladen om de motor optimaal te laten renderen.Met contactpunten is dat geen vereiste.
Misschien eens de contactpunten(indien aanwezig) vervangen of opnieuw afstellen,samen met de condensator.
Controleer ook eens de massa tss chassis en motor.6 maart 2012 om 19:40 In reactie op: dringend start probleem :( (=opgelost), nu rijdend probleem. #18005218Nieuwe accu en vervang ook maar de bougies en de kabels+evt. delcokap en rotor.
29 februari 2012 om 19:33 In reactie op: X2.0E cilynderkop cih nokkenas met S aanhaalmomenten?? #18000258Het aanhaalmoment voor de kopbouten is 100nm.
29 februari 2012 om 19:31 In reactie op: nieuwe zuigerveren overmaat of orgineel?? (orginele zuiger) #18001719Meet eerst eens uw blok op met micrometer.
De letter moet achteraan in de nokkenas staan.
Het 90……. nummer is het onderdeelnr.De deurklinken zijn ook anders.
Ik heb zo’n kapje van Midlock,maar een afgeslepen kleppendeksel werkt ook goed.
-
AuteurBerichten