Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
2 van in onderhoud, vandaag nog met 1 naar de dealer geweest voor een terugroepactie in het motor management.
mooie bus en rijd goedhttp://link.marktplaats.nl/m825250469″ onclick=”window.open(this.href);return false;
wat een geld, wel hele nette autozou je denken dat het stuur apparaat een verkeerd signaal afgeeft, corsa c heeft elektrische stuurbekrachtiging toch?
bij hogere snelheid zou hij minder moeten bekrachtigen
maar nog een paar punten die wellicht ook een rol kunnen spelen en je eventueel kunt controleren,
bandenmaat en spanning er van
uitlijning
schokdempers en verenvanmiddag op de n36 bij almelo/aadorp, 3 c coupe’s, een babyblauwe, een geel/zwarte en geloof nog een rooie
echt een top wagen zo, mooie sloffen eronder
hoe gaat dat met de lagers dan?
die krijgen nu goed op hun donder als je de hele as “uit fatsoen” trekt, lijk mij zo.
maar als het werkt en het heel blijft, waarom niet :DJep, volgende haha
welke types stonden bekend als de grote 3?
blitz, 1946, jaar daarna kwam de olympia.
Als ze hem hebben afgevuld met uv-vulling, kunnen ze de lekkage gemakkelijk vinden.
meest voorkomende is de condensor, zit aan de voorkant achter de grille. Gaan kapot door steenslag en corrosie.Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G525-U00 met Tapatalk
200ts, dat was m.
Superboss heeft een aangepaste 20xe, andere nokkenassen, motormanagement en nog wat dingenVerstuurd vanaf mijn HUAWEI G525-U00 met Tapatalk
in zuid afrika werd een type kadett geleverd met turbo, hoe noemde men die?
3 jaar
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G525-U00 met Tapatalk

en daar hebben we dezelfde manta als van een paar posts terug, nu recht voor de voordeur :thumbup
is van eddepot007 dacht ikvandaag nog 1, met een kameraad motor uit een megane lepelen.
allles los? ja, nou mooi omhoog dat ding.
wat gaat die hef toch zwaar ofniet, oh hee een schakelstang :hmmz
valt nu onder schakelbanaanchoke?
En weer 2, een groene a en een donkergrijze b gsi, de oude van dolmans. Op dit moment bij de ijscoboer in westerhaar.
Gisteravond rond 9uur een oranje manta b1 gespot bij borne, ging de a35 op richting enschede. Nette auto zo op het oog!
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G525-U00 met Tapatalk
z20let als ik internet mag geloven
bron: http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=52&i=25902″ onclick=”window.open(this.href);return false;koffer kan van binnen open, zit in het midden onderin een dopje.
haal die eruit dan kun je met een schroevendraaier en een beetje knooien zo de koffer weer loskrijgenWitte a ascona in vroomshoop bij het zwolsekanaal, rond 3 uur
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G525-U00 met Tapatalk
oranje b2 manta in vroomshoop, was volgens mij de weg kwijt.
en in westerhaar een groene a mantawel een beetje olie aan de nokkenas gesmeerd?
anders is het idd vreemd :hmmznokkenas gaat altijd stroef, je drukt dan eigenlijk de klepveren in.
na het slijpen zou er eigenlijk nooit slijpsel bij de nokkenas kunnen komen, inlaat, uitlaat en nokkenas zijn natuurlijk gescheiden door aluminium, messing en kleprubbersBij.kroonolie.nl kun je je kenteken invullen dan staat er het aantal liters en de voorgeschreven olie.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G525-U00 met Tapatalk
iemand bekend met de manta i200 de RR-49-RY, is een geimporteerde en is nog steeds rijdend.
ik zou graag wat meer beeldmateriaal van die auto willen. -
AuteurBerichten