bertje123

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 56)
  • Auteur
    Berichten
  • bertje123
    Deelnemer

    Vandaag bericht gehad. Indien er een NCDC2013 of 2015 model in de vectra zit van Siemens zal de stuurbediening niet meer werken. Alle merken die een stuurmodule en interface aanbieden functioneren hier niet mee. Helaas geen Pioneer voor mij, ik zet mijn oude NCD2013 er weer in. Alle andere NCDC2013 merken kan wel.

    Mocht iemand een WorkArround hebben dan hoor ik het graag.

    bertje123
    Deelnemer

    Vanavond nog even gekeken, kom toch echt tot de conclusie dat de bediening in de grote blauwe stekker zit. Lijkt me dan toch dat er een stekker op de grote blauwe moet en daar de software mee communiceert. Dat zwarte kasje zit vast de voorgeprogrammeerde software in die de menu functies over neemt. Kan me niet voorstellen dat de iso stekker dit over neemt.

    bertje123
    Deelnemer

    Zijn er ook elektrische schema’s voorhanden… Ik wil graag weten wat de bovenste (grote) connector precies doet.

    In reactie op: Radio + boordcomputer vectra c #18091217
    bertje123
    Deelnemer

    Ik heb het ook nog niet opgelost, ze gaan maandag de dealer bellen. Mijn BC werkt ook niet meer, middels de stuurbediening anders gaat de radio retour ik wil wel mijn boordcomputer blijven gebruiken.

    In reactie op: Radio + boordcomputer vectra c #18091214
    bertje123
    Deelnemer

    Kun je de NCDC 2013 niet vervangen voor de Pioneer AVR-8400BT?

    Ik heb ook een stuur met zes knopjes.

    bertje123
    Deelnemer

    Vandaag de hele dag op forums en websites gekeken zowel duitse als engelse heb de oplossing nog niet gevonden. Indien het probleem is opgelost zal ik de oplossing posten.

    In reactie op: V6 3.2 G3? #18108038
    bertje123
    Deelnemer

    IK heb de investering binnen 18 maanden eruit. Klopt is wel een lange tijd.

    Hij lust wel wat inderdaad, maar rijdt wel mooi :-)

    In reactie op: V6 3.2 G3? #18108035
    bertje123
    Deelnemer

    Vandaag de auto gekocht, even bij de garage laten controleren alleen achter veer klein stukje afgebroken en de xenon automatische steller is stuk, waarschijnlijk omdat die bij de veer links achter zit.

    Weet iemand ook welke olie het beste is voor zo’n z3.2se? Wil er gewoon goede olie in hebben en omdat er nieuwe veren onder moeten wil ik de auto iets verlagen, maar ik moet geen problemen krijgen met drempels. Iemand ook ervaring met verlagingsveren en moeten de veren voor dan ook vervangen worden. Voor gas zit ik nu te denken aan een Vialle lpi systeem alleen dan wel een iets grotere tank. Standaard zit er een 55L tank bij. Heb zelf liever 65 of 70 liter.

    In reactie op: V6 3.2 G3? #18108033
    bertje123
    Deelnemer

    Heb vandaag diverse offerte’s opgevraagd en de prijzen en advies ligt niet op een lijn.

    1. eurogas/landi renzo 2095,-
    2. Prins VSI2 2595,-
    3. Vialle lpi G3 2150,–
    4. Vogels VGI 1895,– euro.

    Nu ben ik het even kwijt. Moet zeggen dat die prijzen erg hoog zijn. Ik dacht dat je een Prins installatie wel voor 2000 euro had.

    In reactie op: V6 3.2 G3? #18108032
    bertje123
    Deelnemer

    Ja, wil wel een goede inbouwer hebben. Als je iemand weet wim dan hoor ik het graag.

    In reactie op: V6 3.2 G3? #18108030
    bertje123
    Deelnemer

    Heb de motorcode nu ook van de auto die ik wil gaan kopen.

    Het is een V6 3.2 motorcode Z32SE. Moet hem dan nog wel ombouwen op G3. Iemand ervaring met een goede installatie voor zo’n blok en waar ik dat kan doen. Ik zit zelf in het Noorden van het land tegen de duitse grens aan.

    In reactie op: V6 3.2 G3? #18108027
    bertje123
    Deelnemer

    Weet je ook wat het verbruik dan is bij normaal rijden.

    In reactie op: Opel Astra Coupe 2001 ander blok erin. #18047894
    bertje123
    Deelnemer

    Toch nog een vraagje. Past zo’n c20xe blok ook in een Astra Coupe zonder al teveel aanpassingen. Ik hoor dat het blok goed op gas loopt. Blok een beetje aanpassen en dergelijke moet ik er toch ook wel 175 a 215 pk uit kunnen halen. Opzich ben ik daar ook tevreden mee. Het is wel een ouder blok maar wel een sterk blok.

    Zat te denken aan c20xe + C20XE Phase-2 Tuningkit (35 pk) en 20pk Tuningkit voor 2.0 toch 215 pk. Weet niet of het blok dan nog beetje stabiel loopt. Ik hoor graag jullie ervaringen op dit gebied.

    In reactie op: Auto Importeren #18050915
    bertje123
    Deelnemer

    Iemand, al eerder dit gedaan. Welke papieren moeten precies overhandigd worden?

    Prijs van de auto met nederland verschilt niet zoveel vind ik. Scheelt 2000 a 2500 euro als ik de bpm erbij reken.

    In reactie op: Auto Importeren #18050910
    bertje123
    Deelnemer

    Persoon laat de platen erop zitten. Hier in Nederland haal ik ze eraf en stuur ze op.

    Wat kan er precies mis gaan indien je de auto technisch bekijkt, test rit maakt en alle papieren hebt?

    Dit ontgaat mij even, komt ook dat ik hier geen ervaring mee heb.

    In reactie op: Opel Astra Coupe 2001 ander blok erin. #18047893
    bertje123
    Deelnemer

    Nee, is zeker niet lullig. Het klopt wel. Het is goedkoper om een hele auto te kopen. Motorblok ben ik al snel 3000 euro kwijt. Komt dan nog wel 1000 euro aan kosten over heen. Daar heb ik inderdaad een hele auto voor. zal deze week er nog even over nadenken en anders zet ik mijn auto te koop.

    In reactie op: Opel Astra Coupe 2001 ander blok erin. #18047890
    bertje123
    Deelnemer

    Iemand een idee of deze blokken er 1 op 1 in kunnen.

    Moet er verder nog wat aangepast worden aan de auto? (remmen, schokdempers etc)

    In reactie op: Opel Astra Coupe 2001 ander blok erin. #18047888
    bertje123
    Deelnemer

    Ja, kan opzich wel alleen komen daar nog veel extra kosten over heen dan. Anders kan ik beter een auto kopen met motorblok er al in. Die heb je ook al voor 5 a 6k.

    In reactie op: Verwarming tikt bij het draaien van de knop #17982817
    bertje123
    Deelnemer

    Iemand in de omgeving winschoten Die dit voor mij kan maken tegen een vergoeding.

    In reactie op: Verwarming tikt bij het draaien van de knop #17982815
    bertje123
    Deelnemer

    k, ga ik het middenconsole eruit halen. Kijken of ik iets van pijpjes zie. Kun je duidelijk zien dat ze kapot zijn. Ben eigelijk wel benieuwd hoe het functioneert en hoe zo iets kapot kan gaan.

    In reactie op: Verwarming tikt bij het draaien van de knop #17982813
    bertje123
    Deelnemer

    Die kachelpijpjes zijn kapot dan? Kun je daar makkelijk bij dan? Weet niet precies waar ze zitten namelijk. Wat gaat dit kosten als ik dit laat doen?

    In reactie op: Verwarming tikt bij het draaien van de knop #17982811
    bertje123
    Deelnemer

    Het is een Astra G Coupe 1.8 bertone van bjr 2001.

    In reactie op: Astra 1.8 Bertone G3 #17624403
    bertje123
    Deelnemer

    OKey, dus een 2.2 ze kan er prima in dus. Hoeveel pk heeft dit blok?

    In reactie op: Astra 1.8 Bertone G3 #17624401
    bertje123
    Deelnemer

    Op de 1.8 motor werkt het perfect. Installatie zit er al onder sinds 2007.

    In reactie op: Koplamp bestuuders kant vervangen #17616952
    bertje123
    Deelnemer

    Het gaat om een astra g bertone uit 2001.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 56)