Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
5 maart 2013 om 18:26 In reactie op: NCDC2013 vervangen voor Pioneer 8400BT Stuurbedieninprobleem #18112055
bertje123
DeelnemerVandaag bericht gehad. Indien er een NCDC2013 of 2015 model in de vectra zit van Siemens zal de stuurbediening niet meer werken. Alle merken die een stuurmodule en interface aanbieden functioneren hier niet mee. Helaas geen Pioneer voor mij, ik zet mijn oude NCD2013 er weer in. Alle andere NCDC2013 merken kan wel.
Mocht iemand een WorkArround hebben dan hoor ik het graag.
4 maart 2013 om 19:19 In reactie op: NCDC2013 vervangen voor Pioneer 8400BT Stuurbedieninprobleem #18112053bertje123
DeelnemerVanavond nog even gekeken, kom toch echt tot de conclusie dat de bediening in de grote blauwe stekker zit. Lijkt me dan toch dat er een stekker op de grote blauwe moet en daar de software mee communiceert. Dat zwarte kasje zit vast de voorgeprogrammeerde software in die de menu functies over neemt. Kan me niet voorstellen dat de iso stekker dit over neemt.
2 maart 2013 om 19:53 In reactie op: NCDC2013 vervangen voor Pioneer 8400BT Stuurbedieninprobleem #18112052bertje123
DeelnemerZijn er ook elektrische schema’s voorhanden… Ik wil graag weten wat de bovenste (grote) connector precies doet.
bertje123
DeelnemerIk heb het ook nog niet opgelost, ze gaan maandag de dealer bellen. Mijn BC werkt ook niet meer, middels de stuurbediening anders gaat de radio retour ik wil wel mijn boordcomputer blijven gebruiken.
bertje123
DeelnemerKun je de NCDC 2013 niet vervangen voor de Pioneer AVR-8400BT?
Ik heb ook een stuur met zes knopjes.
1 maart 2013 om 19:03 In reactie op: NCDC2013 vervangen voor Pioneer 8400BT Stuurbedieninprobleem #18112051bertje123
DeelnemerVandaag de hele dag op forums en websites gekeken zowel duitse als engelse heb de oplossing nog niet gevonden. Indien het probleem is opgelost zal ik de oplossing posten.
bertje123
DeelnemerIK heb de investering binnen 18 maanden eruit. Klopt is wel een lange tijd.
Hij lust wel wat inderdaad, maar rijdt wel mooi :-)
bertje123
DeelnemerVandaag de auto gekocht, even bij de garage laten controleren alleen achter veer klein stukje afgebroken en de xenon automatische steller is stuk, waarschijnlijk omdat die bij de veer links achter zit.
Weet iemand ook welke olie het beste is voor zo’n z3.2se? Wil er gewoon goede olie in hebben en omdat er nieuwe veren onder moeten wil ik de auto iets verlagen, maar ik moet geen problemen krijgen met drempels. Iemand ook ervaring met verlagingsveren en moeten de veren voor dan ook vervangen worden. Voor gas zit ik nu te denken aan een Vialle lpi systeem alleen dan wel een iets grotere tank. Standaard zit er een 55L tank bij. Heb zelf liever 65 of 70 liter.
bertje123
DeelnemerHeb vandaag diverse offerte’s opgevraagd en de prijzen en advies ligt niet op een lijn.
1. eurogas/landi renzo 2095,-
2. Prins VSI2 2595,-
3. Vialle lpi G3 2150,–
4. Vogels VGI 1895,– euro.Nu ben ik het even kwijt. Moet zeggen dat die prijzen erg hoog zijn. Ik dacht dat je een Prins installatie wel voor 2000 euro had.
bertje123
DeelnemerJa, wil wel een goede inbouwer hebben. Als je iemand weet wim dan hoor ik het graag.
bertje123
DeelnemerHeb de motorcode nu ook van de auto die ik wil gaan kopen.
Het is een V6 3.2 motorcode Z32SE. Moet hem dan nog wel ombouwen op G3. Iemand ervaring met een goede installatie voor zo’n blok en waar ik dat kan doen. Ik zit zelf in het Noorden van het land tegen de duitse grens aan.
bertje123
DeelnemerWeet je ook wat het verbruik dan is bij normaal rijden.
bertje123
DeelnemerToch nog een vraagje. Past zo’n c20xe blok ook in een Astra Coupe zonder al teveel aanpassingen. Ik hoor dat het blok goed op gas loopt. Blok een beetje aanpassen en dergelijke moet ik er toch ook wel 175 a 215 pk uit kunnen halen. Opzich ben ik daar ook tevreden mee. Het is wel een ouder blok maar wel een sterk blok.
Zat te denken aan c20xe + C20XE Phase-2 Tuningkit (35 pk) en 20pk Tuningkit voor 2.0 toch 215 pk. Weet niet of het blok dan nog beetje stabiel loopt. Ik hoor graag jullie ervaringen op dit gebied.
bertje123
DeelnemerIemand, al eerder dit gedaan. Welke papieren moeten precies overhandigd worden?
Prijs van de auto met nederland verschilt niet zoveel vind ik. Scheelt 2000 a 2500 euro als ik de bpm erbij reken.
bertje123
DeelnemerPersoon laat de platen erop zitten. Hier in Nederland haal ik ze eraf en stuur ze op.
Wat kan er precies mis gaan indien je de auto technisch bekijkt, test rit maakt en alle papieren hebt?
Dit ontgaat mij even, komt ook dat ik hier geen ervaring mee heb.
bertje123
DeelnemerNee, is zeker niet lullig. Het klopt wel. Het is goedkoper om een hele auto te kopen. Motorblok ben ik al snel 3000 euro kwijt. Komt dan nog wel 1000 euro aan kosten over heen. Daar heb ik inderdaad een hele auto voor. zal deze week er nog even over nadenken en anders zet ik mijn auto te koop.
bertje123
DeelnemerIemand een idee of deze blokken er 1 op 1 in kunnen.
Moet er verder nog wat aangepast worden aan de auto? (remmen, schokdempers etc)
bertje123
DeelnemerJa, kan opzich wel alleen komen daar nog veel extra kosten over heen dan. Anders kan ik beter een auto kopen met motorblok er al in. Die heb je ook al voor 5 a 6k.
bertje123
DeelnemerIemand in de omgeving winschoten Die dit voor mij kan maken tegen een vergoeding.
bertje123
Deelnemerk, ga ik het middenconsole eruit halen. Kijken of ik iets van pijpjes zie. Kun je duidelijk zien dat ze kapot zijn. Ben eigelijk wel benieuwd hoe het functioneert en hoe zo iets kapot kan gaan.
bertje123
DeelnemerDie kachelpijpjes zijn kapot dan? Kun je daar makkelijk bij dan? Weet niet precies waar ze zitten namelijk. Wat gaat dit kosten als ik dit laat doen?
bertje123
DeelnemerHet is een Astra G Coupe 1.8 bertone van bjr 2001.
bertje123
DeelnemerOKey, dus een 2.2 ze kan er prima in dus. Hoeveel pk heeft dit blok?
bertje123
DeelnemerOp de 1.8 motor werkt het perfect. Installatie zit er al onder sinds 2007.
bertje123
DeelnemerHet gaat om een astra g bertone uit 2001.
-
AuteurBerichten