Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb nogmaals contact opgenomen met opel, deze keer had ik iemand aan de lijn die tenminste wou luisteren (of zo deed ze zich toch voor, dat kan ook :P ). Ze verschoot van mijn verhaal & het feit dat Gman Mortsel niets wou doen.
Ze ging zo snel mogelijk contact laten opnemen met gman en iets regelen.
Deze week weet ik meer, we wachten dus (opnieuw) af:hmmzOké juist terug van de dealer. Zij zeggen dus dat ze niets kunnen doen, aangezien de waterpomp is vast gelopen. Op een waterpomp zit 2 jaar garantie van gman. dus trekken zij zich volledig terug. :swear Er valt absoluut niets aan te doen volgens hem. Ze vonden het jammer :swear
Rechtsbijstand gecontacteerd, zij helpen enkel als we opel een proces aandoen. Dus dat is ook niet echt mogelijk, aangezien we toch geen kans maken.
bij deze even reclame maken:
OPEL GMAN MORTSEL => Slechtste service ooit!:puke
Iemand nog een idee :cry
origineel gepost door manta73
Tis gewoon garantiewerk.
Zaf is dealer onderhouden 3 jaar oud.
Ik zeg garantie.Proberen ze je af te schepen(kan).
Dan heb ik nog wel een stok achter de deur.
Zelf jaren lang bij opel gewerkt.
Maar succesals je wil mag je mij altijd een u2u (persoonlijk bericht) sturen ivm deze informatie wat we nog kunnen doen. Ze gaan ons zeker af proberen te schepen, daar staan ze voor gekend volgens verschillende bronnen.
dus mocht je ons kunnen helpen, laat het ons dan zeker weten aub :wors je zou er ons een grootte dienst met doen :wors
Dank u iedereen! ik laat morgen zeker iets weten.
Ja en dan was het toch te laat, aangezien de koelvloeistof al in de motor was op die moment :swear
Hey Laagvlieger,
Morgen gaan we naar de manager van Aftersales afdeling om dit te bespreken.
De verkoper heeft hier inderdaad weinig met te maken.
Morgen weten we weer meer normaal!
Laten we duimen :argue
origineel gepost door manta73
Oja met verkopers moet je niet in discussie.
Die hebben een ander doel voor ogen.
Jou een nieuwe Zaf verkopenja dat was duidelijk :swear Hij werd er zelfs kwaad van toen we zeide dat we wel naar een ander merk gingen kijken :P
Maandag nemen we contact op met de manager daar, we hebben zijn nummer meegekregen.
Ik hou jullie op de hoogte :)
Hij is altijd om de 30000 km op onderhoud gegaan bij hen, en altijd alles wat moest is vervangen. Dus daar kunnen ze ons zeker niet op pakken hoor :swear
origineel gepost door manta73
conclusie: koelwater in de motor gekomen en alles naar de kl***. De wagen is uit 2008 en heeft nog maar 110 000 km gelopen (allemaal autostrade). Hij is altijd perfect onderhouden & er is nooit geld op bespaart.Dat van die 2 jaar garantie klopt.
Maar als je je opel bij de opeldealer in onderhoud houd blijf je gewoon garantie houden.Ben je naar een niet opelgarage geweest voor je onderhoud,ja dan vervalt de garantie
Wil je dan zeggen dat we nu nog garantie hebben, ook al hebben we hem meer dan 2 jaar :hmmz De wagen is altijd bij de opel garage in onderhoud geweest (gman Mortsel)
Vandaag even langs geweest, dat verkoperke van mijn voeten wou ons snel afschudden. Hij noemde het PECH :puke :fy1
Maandag gaan we contact opnemen met opel zelf + de manager van gman. We houden jullie op de hoogte :(
origineel gepost door Laagvlieger
Kweet niet of morgen daar een geschikte dag voor is?
Zaterdags kunnen ze vaak niet zoveel.Zo ver moeten we niet gaan, dus desnoods staan we er maandag terug hoor. Dat is zeker het probleem niet.
Morgen eens op gesprek gaan se, en desnoods ons eens goed kwaad maken.
Dit kan/mag absoluut niet :swear Alvast bedankt voor de steun & hulp.
Ik hou jullie op de hoogte
volgens de opel garage (waar we normaal niet gaan met de zafira, ik wel met mijn astra) vervalt alle garantie na 2 jaar. de auto is nu een dikke 2,5 jaar (dus half jaar uit garantie :thumbdown )
Of proberen ze ons iets aan te naaien? :hmmz
of dynamo? Misschien eens de waarden meten?
of dynamo?
de teller op 75000 km gezet :P
moet dit niet gewoon geactiveerd worden?
23 september 2010 om 21:08 In reactie op: Vectra gaat weg(staat inmiddels op verkoop gedeelte) #17732313veel sterkte! :(
origineel gepost door JFHSas
Het is te doen maar wel een berg werk om het netjes te krijgen. Bij een 5-deurs zou je eigenlijk de zijruiten eruit moeten halen (of iig de raamrubbers) om het netjes te krijgen. Ik heb het 2 keer gedaan; eerst bij mijn Astra G en 2 jaar geleden bij mijn Corsa D. Na enige tijd wordt het toch lelijk en geen zin om weer te plakken heb ik nu maar GM Privacy Shades genomen.die privacy shades, heb je die ook voor een 3 deurs astra G? Mijn ruitjes zijn vanachter niet zo groot, daarmee dat ik twijfel of dit wel bestaat. Zoja, weet je misschien waar je deze kan kopen? :hmmz
ook gepoetst. Ziet er weer als nieuw uit :thumbup
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door benoben
nu al winterbanden opzetten, is dit niet nogal vroeg :hmmzin elke maand met een R worden winterbanden aangeraden,
dus das septembeR tot en met apRil
ah weeral wat bijgeleerd se :thumbup :D
nu al winterbanden opzetten, is dit niet nogal vroeg :hmmz
kijk hier eens. Misschien ben je er iets mee.
al eens laten uitlezen bij de dealer om te zien wat de storing wil zeggen?
12 september 2010 om 09:51 In reactie op: tec tuning schroefset ook passend voor astra caravan bj 98 #17727782er is iets fout gegaan denk ik :hmmz
dire straits – Sultans of swing (live)
oei mijn excuses, was even vergeten dat hier hoofdzakelijk nederlanders zitten :P:thumbup
Ik zou het er inderdaad niet bij laten :hmmz Hun website laat nergens duidelijk zien wat de juiste garantievoorwaarden zijn, maar probeer inderdaad via het hoofdkantoor. Of bel eens naar de verzekeringen wat zij er van vinden.
edit:
Uw glasschade Het geeft niet welke ruit van uw auto beschadigd is, Carglass® is er om u te helpen. We kunnen alle autoruiten van ieder merk en model vervangen of herstellen. Bovendien krijgt u bij Carglass® levenslange garantie op het geleverde werk en de uitgevoerde herstellingen. Unieke garantie op herstelling: Als de inslag zich op meer dan 6 cm van de rand bevindt en kleiner is dan een stuk van 2 euro, garandeert Carglass® een duurzaam resultaat van de herstelling. Indien de ruit toch verder barst vanuit de herstelde inslag, krijgt u van Carglass® gratis een nieuwe voorruit. In deze rubriek leest u hoe we uw voorruit snel en vaak voor u gratis kunnen herstellen en wat er gebeurt als we uw voorruit moeten vervangen. U kunt steeds online een afspraak maken; klik op de knop ‘Maak nu online een afspraak’ rechts op deze pagina en wij doen de rest.
http://www.carglass.be/Uw-glasschade.524.0.html
Terug gaan met deze tekst (komt letterlijk van hun website) & een nieuwe ruit eisen! king:
-
AuteurBerichten