Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door hillclimber16V
Ik geloof dat een volledig asje in occasie toch geen 1000 euro gaat???Nog steeds geinteresseerd in de aangeboden as
mag je altijd doorverwijzenIvan
voor gebruikte sperassen vragen ze vandaag de dag ook al tussen de 800 en 1200 euro hoor…
voor zover ik dat bij mijn eigen as kan zien hangt dat blok er gewoon precies recht onder.
en zo te zien aan een post van 2000 in onderstaand topic kun je het er gewoon zo opbouten zonder problemen:)
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=76081&page=11#pid1778611
(bijna onderaan)haha ik heb het nog niet geprobeerd, en zal ook nog wel even duren voordat het zover is. Momenteel nog steeds niks gedaan. Heb het nu even druk met tentamens, werk en beunerij tussendoor. Inmiddels hebben we wel de deur zelf gemaakt voor het straalhok, maar deze moet er nog wel ingehangen worden. Ook heb ik waarschijnlijk een grote varkensstalventilator weten te regelen voor de afzuiging van het hok:)
zodra er updates zijn post ik die uiteraard zsm hierking:
haha bij mijn manta vond ik ook van die papier maché in sommige gaten:P
haha, en ze zijn ook nog eens goed ook nog, als je ziet wat voor troep ik hierthuis had liggen:P:P
zo, zojuist pakketje van hendri binnengekregen:):thumbup

idd past dat normaal gezien niet bij de motoren die ik al kende, maar omdat het hele opel-gebeuren nog nieuw is voor me wist ik niet ofdat dat hier een uitzondering betrof ofzo:)
maar bedankt voor alle info iig, ben weer iets wijzer geworden:)
misschien is het wel handig als de topicstarter wat foto’s plaatst indien de verkoop met pascal zaterdag niet doorgaat.. Dan weten mensen toch ongeveer waar ze voor gaan kijken en of het ze waard is om er ver voor te rijden;)
altijd vervelend dit soort dingen, zo te zien is de schade bij je kadett gelukkig beperkt.
wel allebei schadeformulier ingevuld ter plekke met krabbeltje? Lijkt me verders vrij weinig aan de hand in dat geval;)
oke, dan weet ik dat bij deze.
En hoe zit het nou met die gesmede zuigers die voor de 2.4 allemaal als kleinste maat 96mm hebben?
daar moeten dus altijd de cilinders voor opgeboord worden?
omdat de cilinderdiameter bij zowel 2.0 als 2.4 hetzelfde (95mm) is denk ik dat alleen de slag (dus drijfstanglengte) verschillend is? of is de diameter van de pistonpen en de hoogte van de zuiger ook verschillend? dat was mijn vraag…
die kleur icm ats classics :wub:wub:wub
wat een werk, en in wat voor tempo:wors
nee dat niet, maar het is wel zo:P
misschien dat ik het een keer probeer als ik de manta af heb en zat geld heb:P
origineel gepost door Ghanz
hahahaa ja maar jij weet de weg naar de stoelenboer toe hahahadruk druk druk
dat h1 of h4…
doe mij ook maar h4, met grootlicht brand de hele voorgevel van de wagen,
helemaal super.4x dimlicht zal ook lachen zijn trouwens.. 4x h4 dus :P
dat leek mij ook wel een mooi idee. Helaas vind oom agent dat een minder goed idee en kost het je iedere keer 160 euro…:puke
dus denk dat ik toch maar voor 1x h1 en 1x h4 ga..
de zuigers kun je bij krause bestellen voor 120 euro voor een set. Even je cilinderboringen controleren, en als die nog goed zijn opmeten. Dan weet je of je de originele maat of overmaat zuigers nodig hebt:)
link:
http://www.krause-rennsporttechnik.de/shop/def_shp.php?show=yes&g_id=7&b_id=1en ongetwijfeld kun je ze hier in NL ook wel krijgen, bijv. via een revisieboer oid.
blok lostrekken, controleren, en de benodigde onderdelen vervangen…
witte/grijze slurry is water bij de olie, meestal door lekke koppakking.
loctite gebruiken icm het tapeind vastdraaien dmv de dubbele moer methode should do the trick. Gebruik je wel de juiste loctite? Voor iedere toepassing heb je weer een andere namelijk. In mijn crossmotoren gebruikte ik altijd de blauwe (schroefdraadborging) loctite voor tapeinden en boutjes, is nog nooit niks losgekomen:)
en wanneer komt nu de achteras upgrade:P zal wel haast nodig zijn met het vermogen wat je nu gaat rijden…
vandaag om half 5 net buiten venlo, een blauwe GT, zag er op het 1e gezicht netjes uit:)
origineel gepost door i200
Ik rij met een CAT CAMS 312 nokkenas,daar. loopt de motor stationair ook nog super mee.is dit die nokkenas van catcams die op hydrostoters loopt? Die 4600202? Zou je daar iets meer over kunnen vertellen, ook kwa karakteristiek? Zoals ik het van jullie lees is catcams dus een stuk beter als kent cams?
ik wil waarschijnlijk ook een kent OP244 kopen voor mijn CIH. heb ook een 2.4 met spaghettie en groep A, met vrij programmerbaar injectiesysteem en DIS bobine. Klopt het dat je voor deze nokkenas vaste stoters nodig hebt? en kun je die ook als complete set bestellen?
ik ga zilverzand gebruiken in plaats van straalgrit. Enja koppelingen, die vervang ik dan wel een paar keer:)
voor zover ik weet zijn het gewoon (koper) leidingen die je zelf in vorm moet buigen. En die kraagjes heb je alleen bij remleidingen naar mijn weten. Op branstofleiding gewoon een slang met slangenklem. Maar als je het de easy way wil, volgens mij had eddy nog een setje die onder de oude van mathy vandaan komt;)
hij zei dat hij wat bouten had afgebroken (ik denk van het deksel dan of miss. wel van de lagerhuizen) en om die los te krijgen was ie nu bezig met uitboren enz. Heb nog eens goed in zijn profiel gekeken maar toch echt heeft ie al veel verkocht en ik zie alleen maar mensen die blij zijn. 0 negatieve feedback. Hij zei ook dat hij het nog niet had meegemaakt en het erg vervelend vond. Ik hoop er maar het beste van, het scheelt dat ik er zelf niet echt haast mee heb.
-
AuteurBerichten