Ben_M

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 551 tot 575 (van in totaal 733)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Rubber staartstuk #17802259

    ik zit er al over te denken om zelf een stalen staartstuk te maken, kan ik het meteen mooi erop maken:)

    In reactie op: zou dit werken? #17805448

    wij hadden altijd al het idee om een keer een bladblazer op de inlaat te beunen van een oude ragbak:D

    @mar10

    m10x1 bolconisch, zou eventueel ook direct je remleidingen op de klauw kunnen maken zonder slangen.


    @2000

    meende dat die ford klauwen wat lastiger te vinden waren. Maar deze kun je dus ook monteren met dezelfde adapterplaten?

    zie ik het nou goed, en heb je daar girling 36 klauwen? want als het daarmee ook gaat wordt de zoektocht naar klauwen al een stuk eenvoudiger.

    hmm, het naafgat in de bmw schijf is iig 62mm. Ik dacht dat die uitstulping op de naaf bij een manta steekas 59mm is, maar ik zou me kunnen vergissen

    adapterplaten,
    schijven bmw E30 325
    centreerringen 59mm binnenwerks 62mm buitenwerks
    handremkabel rekord E
    klauwen golf 2/3 gti Girling 38

    In reactie op: Rubber staartstuk #17802256

    en gebruikt men hier dan een speciale beugel voor, of moeten er dan 2 gaatjes in het alu staartstuk geboord worden waar je ze aan vastzet?

    haha ja dat dacht ik al:P:P maar viel te proberen natuurlijk. Ik ga eens even navragen ofdat klauwen van een golf 4 ook passen, deze zijn van aluminium en gaan niet vastzitten zoals de girling 38’s van golf 2/3 wel eens willen doen. Het enige punt is dat golf 4 schijven van 9mm heeft ipv de 10mm schijven:hmmz

    nee, de bmw schijven zijn ook wat groter in diameter, en ze hebben een trommel in de schijf omdat bij bmw de handrem met schoenen werkt. Maar meerdere mensen op het forum hebben het schijnbaar al gedaan met bmw schijven, en ook zijn hier de centreerringen voor in omloop. Dus het moet schijnbaar toch gaan:) Heb zelf ook al de bmw schijven en adapters liggen, dus zodra ik klauwen heb en aan mijn as begin laat ik meteen weten hoe het uitpakt.

    voor de handrem heb je de kabel nodig van een rekord E Opel nr. 522544 GM nr.90063457

    In reactie op: Leuk ding #17801753

    ik wil die donkere 190E achterlichten wel ruilen voor de mijne:angel

    In reactie op: manta B shop request #17797306

    bedankt man!:thumbup

    In reactie op: tips 5 bak ombouw carroserie deel update met foto s #17800100

    er zitten van die vierkante gaten in de tunnel zelf, en in het 5bak tunneldeel, deze moeten mooi over elkaar heen vallen. Kan zijn dat 1 van de 2 net niet overeen komt in de breedte, net als bij mij. Maar met een beetje verstand kom je er wel uit:)

    In reactie op: aanlopend / zoemend geluid getrag 240 / achteras ? #17795186

    nou, een gemiddelde achteras die stil is betaal je rond de 100 euro voor, daar heb je geen getrag240 voor…

    In reactie op: Wat voor interieur is dit? Ascona B? #17797243

    godmiljaar! dat interieur had vet gestaan in mijn manta, past helemaal bij de kleurstelling:afro

    In reactie op: Tips om evo uitbouw er af te halen #17796827

    ik zou even kijken of er aan de binnenkant van de auto parkers naar binnen steken, dan weet je in ieder geval of ie geschroefd of alleen gekit en geplamuurd zit:)

    In reactie op: C20XE in A Manta #17791555

    misschien heb je net genoeg ruimte als je de felsrand van de vooras wegslijpt, en anders kun je natuurlijk de carterpan aan (laten) passen indien je besluit het blok naar voren te leggen:)

    In reactie op: Manta 400R turbo project #17676440

    Zo, aangezien het vroeg donker is en wat guur weer buiten, ben ik eens voor de verandering aan mijn achteras begonnen, en heb ik het straalhok even gelaten voor wat het is. Ook heb ik daar een probleem met de tl lampen die ik daar gemaakt heb, wat even door een kennis van mn pa nagekeken moet worden.

    Denk dat de foto’s voor zich spreken:)

    as al zover kaal gemaakt, en hier de steekas eruit gehaald. Viel 100% mee, 5 slagen met de slagtrekker en ze floepten er vanzelf uit:

    en de as meteen even met een poetslap dichtgemaakt:

    en zoals het moet gaan worden:)

    Helaas 1 veerschotel een beetje rot:

    Maar de ander daarentegen helemaal 100%:)

    dat was het weer vandaag. Heb het de komende weken druk met tentamens dus zal denk ik niet zo heel veel gebeuren. Ook komt de carnaval er weer aan dus denk dat er de komende weken niet heel veel updates komen.

    excuses voor niet resizen.

    In reactie op: Manta A ''Vuile Jetje'' #17777375

    ja da weet ik toch niet wat er precies in zit, ging om het idee:P

    maargoed, wordt weer hard gewerkt daar, zo snel gaat het bij mij niet… ben nu al benieuwd naar het eindresultaat:)

    In reactie op: Manta A ''Vuile Jetje'' #17777373

    [rquote=1834450&tid=138786&author=Hulkie]Hamsterverslaving?
    Die doe ik nie snappe nie?


    [/rquote]

    ik zie daar toch een hoop kooien op de achtergrond:P

    In reactie op: manta in de auto week #17790636

    ben ik blij dat mijn laptop kan inzoomen:jerry

    In reactie op: Vuurwerk, illegaal en/of legaal en wat/hoeveel? #17780110

    zo, ff filmpje van het carbid schieten bij ons. Hebben iig wel stukken betere knallen gehad die dag, die filmpjes komen ook nog wel en keer op youtube:)

    In reactie op: Manta A ''Vuile Jetje'' #17777371

    hmm, hamsterverslaving?:P:P:jerry:jerry

    In reactie op: kadett c sedan ’74 Verkocht !, Astra f ’94 gekocht #17781117

    zeker ben ik het daar mee eens. Maar spuiten hoeft niet perse zo duur te zijn. Moet eigenlijk gewoon een autospuiter vinden die in zijn vrije tijd auto’s spuit. Dat scheelt hemel en aarde in de prijs:) Het resultaat uit een cabine krijg je uiteraard nooit, maar gewoon thuis laten spuiten kan echt heel erg strak worden…

    In reactie op: '34 Opel "Dirty-Six" #17751163

    ja, zijn bedrijven voor die ruiten op maat maken;)

25 berichten aan het bekijken - 551 tot 575 (van in totaal 733)