Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik zit er al over te denken om zelf een stalen staartstuk te maken, kan ik het meteen mooi erop maken:)
wij hadden altijd al het idee om een keer een bladblazer op de inlaat te beunen van een oude ragbak:D
26 januari 2011 om 13:36 In reactie op: adapterplaten schijfrem achter (kan ze mee nemen naar maarss #17800756@mar10
m10x1 bolconisch, zou eventueel ook direct je remleidingen op de klauw kunnen maken zonder slangen.
meende dat die ford klauwen wat lastiger te vinden waren. Maar deze kun je dus ook monteren met dezelfde adapterplaten?
25 januari 2011 om 20:47 In reactie op: adapterplaten schijfrem achter (kan ze mee nemen naar maarss #17800753zie ik het nou goed, en heb je daar girling 36 klauwen? want als het daarmee ook gaat wordt de zoektocht naar klauwen al een stuk eenvoudiger.
25 januari 2011 om 00:07 In reactie op: adapterplaten schijfrem achter (kan ze mee nemen naar maarss #17800749hmm, het naafgat in de bmw schijf is iig 62mm. Ik dacht dat die uitstulping op de naaf bij een manta steekas 59mm is, maar ik zou me kunnen vergissen
24 januari 2011 om 22:09 In reactie op: adapterplaten schijfrem achter (kan ze mee nemen naar maarss #17800747adapterplaten,
schijven bmw E30 325
centreerringen 59mm binnenwerks 62mm buitenwerks
handremkabel rekord E
klauwen golf 2/3 gti Girling 38en gebruikt men hier dan een speciale beugel voor, of moeten er dan 2 gaatjes in het alu staartstuk geboord worden waar je ze aan vastzet?
22 januari 2011 om 21:42 In reactie op: adapterplaten schijfrem achter (kan ze mee nemen naar maarss #17800744haha ja dat dacht ik al:P:P maar viel te proberen natuurlijk. Ik ga eens even navragen ofdat klauwen van een golf 4 ook passen, deze zijn van aluminium en gaan niet vastzitten zoals de girling 38’s van golf 2/3 wel eens willen doen. Het enige punt is dat golf 4 schijven van 9mm heeft ipv de 10mm schijven:hmmz
21 januari 2011 om 18:25 In reactie op: adapterplaten schijfrem achter (kan ze mee nemen naar maarss #17800738nee, de bmw schijven zijn ook wat groter in diameter, en ze hebben een trommel in de schijf omdat bij bmw de handrem met schoenen werkt. Maar meerdere mensen op het forum hebben het schijnbaar al gedaan met bmw schijven, en ook zijn hier de centreerringen voor in omloop. Dus het moet schijnbaar toch gaan:) Heb zelf ook al de bmw schijven en adapters liggen, dus zodra ik klauwen heb en aan mijn as begin laat ik meteen weten hoe het uitpakt.
21 januari 2011 om 10:22 In reactie op: adapterplaten schijfrem achter (kan ze mee nemen naar maarss #17800730voor de handrem heb je de kabel nodig van een rekord E Opel nr. 522544 GM nr.90063457
ik wil die donkere 190E achterlichten wel ruilen voor de mijne:angel
bedankt man!:thumbup
17 januari 2011 om 22:45 In reactie op: tips 5 bak ombouw carroserie deel update met foto s #17800100er zitten van die vierkante gaten in de tunnel zelf, en in het 5bak tunneldeel, deze moeten mooi over elkaar heen vallen. Kan zijn dat 1 van de 2 net niet overeen komt in de breedte, net als bij mij. Maar met een beetje verstand kom je er wel uit:)
17 januari 2011 om 17:45 In reactie op: aanlopend / zoemend geluid getrag 240 / achteras ? #17795186nou, een gemiddelde achteras die stil is betaal je rond de 100 euro voor, daar heb je geen getrag240 voor…
godmiljaar! dat interieur had vet gestaan in mijn manta, past helemaal bij de kleurstelling:afro
ik zou even kijken of er aan de binnenkant van de auto parkers naar binnen steken, dan weet je in ieder geval of ie geschroefd of alleen gekit en geplamuurd zit:)
misschien heb je net genoeg ruimte als je de felsrand van de vooras wegslijpt, en anders kun je natuurlijk de carterpan aan (laten) passen indien je besluit het blok naar voren te leggen:)
Zo, aangezien het vroeg donker is en wat guur weer buiten, ben ik eens voor de verandering aan mijn achteras begonnen, en heb ik het straalhok even gelaten voor wat het is. Ook heb ik daar een probleem met de tl lampen die ik daar gemaakt heb, wat even door een kennis van mn pa nagekeken moet worden.
Denk dat de foto’s voor zich spreken:)
as al zover kaal gemaakt, en hier de steekas eruit gehaald. Viel 100% mee, 5 slagen met de slagtrekker en ze floepten er vanzelf uit:

en de as meteen even met een poetslap dichtgemaakt:

en zoals het moet gaan worden:)


Helaas 1 veerschotel een beetje rot:

Maar de ander daarentegen helemaal 100%:)

dat was het weer vandaag. Heb het de komende weken druk met tentamens dus zal denk ik niet zo heel veel gebeuren. Ook komt de carnaval er weer aan dus denk dat er de komende weken niet heel veel updates komen.
excuses voor niet resizen.
ja da weet ik toch niet wat er precies in zit, ging om het idee:P
maargoed, wordt weer hard gewerkt daar, zo snel gaat het bij mij niet… ben nu al benieuwd naar het eindresultaat:)
[rquote=1834450&tid=138786&author=Hulkie]Hamsterverslaving?
Die doe ik nie snappe nie?
[/rquote]ik zie daar toch een hoop kooien op de achtergrond:P
ben ik blij dat mijn laptop kan inzoomen:jerry
zo, ff filmpje van het carbid schieten bij ons. Hebben iig wel stukken betere knallen gehad die dag, die filmpjes komen ook nog wel en keer op youtube:)
hmm, hamsterverslaving?:P:P:jerry:jerry
zeker ben ik het daar mee eens. Maar spuiten hoeft niet perse zo duur te zijn. Moet eigenlijk gewoon een autospuiter vinden die in zijn vrije tijd auto’s spuit. Dat scheelt hemel en aarde in de prijs:) Het resultaat uit een cabine krijg je uiteraard nooit, maar gewoon thuis laten spuiten kan echt heel erg strak worden…
ja, zijn bedrijven voor die ruiten op maat maken;)
-
AuteurBerichten