Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
belgium turbo
DeelnemerWelkom swa , ken je van op opelforum.be , idd turbo kost altijd geld é :D
belgium turbo
DeelnemerWelkom opelrijder , blijf toch een knappe bak zo’n coupe :D
Kan soms ook minuten staan kijken naar de mijne :D :Dbelgium turbo
DeelnemerNog een Belg welkom , wat een ascona prachtig :D
belgium turbo
DeelnemerNice , zondag komen tonen in Aalter ? :D
belgium turbo
DeelnemerDit weekend even de onderste intercooler slang losmaken en zien wat eruit komt , maar die motorolie aan men dumpvalve dat klopt toch ook niet ?
belgium turbo
DeelnemerUpdatje met wat slecht nieuws , daarnet stond ik 10min in de file en ja blijkt nu toch een blauwe pluim uit de uitlaat te komen .
Turbo R.I.P. :(belgium turbo
DeelnemerNog snel effe weesten kijken onder de kap , en er hangt motorolie aan mijn bailey dumpvalve !!
belgium turbo
DeelnemerBreng hem deze week eens naar de garage om na te zien , en kunnen ze dan effe de onderste intercooler slang ook loshalen .
Beng nog wel een updatje hiervan ;)
Alvest bedankt wim-v6 :Dbelgium turbo
Deelnemerah ok , moeten ze dan maar eens doen zo een cilinder lektest om zeker te zijn ;)
Kunnen ze wel doen in de opelgarage toch ?belgium turbo
DeelnemerHmmm vreemd zie echt niks van rook ook niet na nullast draaien , filerijden , gas geven :???: :???:
Alleen die vervelende geur daarnet in de garage.
Toch maar eens naar de opelgarage gaan om na te laten checken.belgium turbo
DeelnemerBest even een compressie test laten uitvoeren dan om zeker tezijn . :???:
belgium turbo
DeelnemerWagen is totaal niet afgetrapt en heeft amper 112000km gelopen ?
En steeds om de 7000km op onderhoud , lijkt me dus de turbo ? :(belgium turbo
Deelnemer@opel-motorsport wrote:
inderdaad belgium turbo
deze staat er al een tijdje op en is al heel veel in prijs gedaald wou hem zelf ook wel
maar vind het toch te duur voor wat hij nog is uiteindelijk
die van basgsi daarintegen :wub :wub
lekker man hadk dit een half jaar geleden maar geweten :) dit heb ik voor mijn coupe ook betaald dusja :)
@grave digger
dat is dat de nederlanders ook eens kunnen doorlezen :jerry :jerryIdd prijs is te hoog zal nog wel zakken denk ik.
3500 zou wel ne goeie prijs en kan je eens een neiuwe turbo op schroeven dan ;)belgium turbo
DeelnemerMooie coupe , de belgen vinden goed de weg naar het NL forum :D :D
belgium turbo
Deelnemer@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
Volgens mij weet ik welke auto je wilt gaan invoeren, en zo ja, GROOT GELIJK. 2.0L Coupe Turbo uit ’02 zilver / Blue linea?
Als ik niet mis ben , maar deze staat al lang te koop en is als veeel gedaald in prijs .
Stond eerst voor 6500 te koop als ik me niet vergis .
Bedoel je deze ? http://nl.kapaza.be/limburg/opel-astra-coupe-turbo-200-pk-aan-spotprijs-64036898.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;Km stand 131000 met de originele LET lader nog zo te zien op de foto :(
Vind de prijs nog aan de hoge kant dan :(belgium turbo
DeelnemerMijn z20let rijd ook fijner met de externe dv erop dan zonder ;)
belgium turbo
DeelnemerPraten we hier wel allemaal over de z20let ?
@GSI Racer jij rijd toch met een c20let ?
Denk dat er toch wel verschil op de dumpvalve’s zit tussen de c20let en z20let .belgium turbo
Deelnemer@opeltje16Vsport wrote:
@JDB astra g coupé wrote:
is het zeer slecht naar 1 schakelen ook een oorzaak van slechte synchromes ringen?
mijn F23 is soms met geen geweld in zijn 1 te stampen… stilstaand, bijv. geremd in 3 en tot stilstand voor stoplicht, moet dan als nog eerst naar 2 voordat ie 1 uberhaupt lust.Dat wil ik ook weleens weten, ik heb dat ook.
Je moet soms een beetje rommelen om hem goed in de eerste versnelling te krijgen.Is dat makkelijk te verhelpen, of wordt dat een ingrijpende klus?
Mvg Matty
Is de overbrenging van pook naar versnellingsbak nog wel in goede staat ?
Is ook wel vrij belangrijk denk ik ;)belgium turbo
DeelnemerZou toch de dop eens vervangen , heb ik vroeger ook had met mijn gsi16v .
En onlangs met mijn bmw e36 ook :(belgium turbo
DeelnemerWeet ik wel dat de cijfers voor de breedtemaat staan , maar dat van de J en de H velgenbed had ik nog nooit van hoord.
Trouwens een J vorm zie ik niet echt in mijn velgenbed ;)belgium turbo
DeelnemerNog nooit van hoord van een H velgbed :(
Kan zijn dat je gelijk hebt dus ik strijd het niet af ;)belgium turbo
DeelnemerMet 10j achter zitten ze zeker en vast bomvol :D
belgium turbo
DeelnemerDenk dat je dan vooraan of 8,5j moet hebben en achteraan 9j of mss wel 10j Maar je zal wel met getrokken banden moeten rijden .
Et waarde ligt meestal rond de 60 bij de RH ZW velgen de astra g heeft een et waarde van 49 denk ik , dus dat mag geen probleem geven .belgium turbo
DeelnemerHoi ik zit op mijn coupe met 16″ 9j et30 met 5mm spacers rondom kwam anders net tegen de remklauw vooraan .
Wielkasten zijn niet aangepast , auto is v-60 en a-50 verlaagd .

Shot at 2012-03-25

Shot at 2012-03-25

Shot at 2012-03-25Mss heb je hier al een richtlijn mee ;)
belgium turbo
Deelnemer@Baas J. wrote:
waarom komt deze vraag echt om de week…
Omdat er iedere week wel een let turbo word stuk gereden :jerry :jerry
-
AuteurBerichten