Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
belgium turbo
DeelnemerHoi Stender , ik had op mijn astra turbo (z20let) een openluchtfilter zitten en moet zeggen dat de wagen goed reed en geen rare dingen uithaalde , maar nu in de zomer heb ik terug de origineel gemonteerd kwestie van niet teveel warme lucht binnen te zuigen wat idd niet zo best is voor de motor.
belgium turbo
DeelnemerEffe een vraagje.
Kan de turbo van de z20let ook gerivieseerd worden ??
Enig idee van de kostprijs ??belgium turbo
Deelnemerorigineel gepost door zetos
Ohw dan zou ik me over de turbo geen zorgen maken.
olie hou je tog wel gaat altijd beetje olie mee vanuit carter via cross pipe als je dumpvalve langzaam vol loop kan er een druppeltje aan hangen zoals jou dump er nog niet zo uit ziet:
Is er niks aan het handje..
Neen zo erg is het zeker niet , gewoon een klein drupeltje.
belgium turbo
DeelnemerHoi Rick welkom op het forum .
belgium turbo
DeelnemerNee Andre Botter er komt geen rook uit de uitlaat .
Grtz.
belgium turbo
DeelnemerOk bedankt voor de tip zetos.
Zal deze morgen even nazien.grtz.
belgium turbo
Deelnemerhhmm was eigenlijk een drupeltje onderaan.
Maak me wat zorgen om de turbo.belgium turbo
DeelnemerMijn let is gechipt heb bewijs (testbankverslag) mee had van de vorige eigenaar 235pk 320nm.
De tuner komt me niet zo bekent voor ZIP Tuning.belgium turbo
Deelnemerorigineel gepost door OPC Turbo
origineel gepost door InjectTheVenom
Bij mij ook in alle versnellingen en boven de 3000 toeren niet meer dezelfde power als voorheen.. in dat toerenbereik wat jij aangeeft schommelt de motor merkbaar meer bij stilstaande auto trouwens, en vanaf de 2500 waarin je normaal de schop onder je kont van de turbo zou moeten voelen valt ineens de druk weg en is het net een normale C20XE ipv LET.Mijn probleem was anders (maar ik heb een Z20LET daar zit wel wat andere regeling op dan bij een C20LET)
Bij de mijne was er alleen een dip alsof het vermogen een fractie van een seconde wat inzakte niet wat jij beschrijft dat het een C20XE lijkt.
Mijn let heeft dat ook een dip rond de 2500t/pm tot 3000t/pm daarna gaat die goed .
Wat zou dit kunnen zijn ?belgium turbo
DeelnemerDuur grapje zeker zo een ombouw van LET naar LEH ??
belgium turbo
DeelnemerAls ik een LEH turbo monteer kan ik dan bij M-Tech terecht voor de software .
Is deze het zelfde als bij EDS ??belgium turbo
DeelnemerKnap werk man , ik zal deze swap ook eens moeten doen heb nu 91000km op de teller met mijn origineel let exemplaar!!
belgium turbo
Deelnemerorigineel gepost door corsaboy
Originally posted by kaneelschep
[quoteals je de weg weet vind je bijna alles op andere plekken voor minimaal dezelfde kwaliteit als soms zelf nog veel betere kwaliteit voor een betere prijs..En waar is dat dan? :D :D
wat heb je nodig hahaha [/quote]
Direct airflow kit , kost mij M.Tech 349€.
En rvs aanzuigbuis met bijpassende dumpvalve 299€.belgium turbo
Deelnemerorigineel gepost door Baas J.
Inderdaad…. ik zou mn auto daar nooit heen brengen… dan liever naar de sloop :PWaarom niet dan Baas J. ?
Slechte kwaliteit ofzo ?
En die werkt toch samen met EDS .belgium turbo
DeelnemerBij mijn LET Turbo na 88000km waterpomp ook al kapot .
Waterpomp , spanrol , distrubitieriem vervangen in eens.belgium turbo
Deelnemerkomt inderdaad een LEH op als de LET de geest heetf.
Heeft momenteel 91000km gereden maar is blijkbaar nog in goede staat.belgium turbo
DeelnemerVreemd alles lijkt normaal te zijn geen lekken te vinden ook niet bij de intercooler .
belgium turbo
DeelnemerHoe kan zien of de wastegate kapot is ?
Dumpvalve is ok denk ik gaat mooi open en toe bij gas geven .
Intercooler even na zien .belgium turbo
DeelnemerHeb ik al na gezien , ziet er allemaal in orde uit .
belgium turbo
DeelnemerVandaag OPC kleppendeksel cover besteld voor mijn Astra G Turbo .
belgium turbo
Deelnemerorigineel gepost door corsaboy
tja wat heb je nodig.
als je de weg weet vind je bijna alles op andere plekken voor minimaal dezelfde kwaliteit als soms zelf nog veel betere kwaliteit voor een betere prijs..want die is zwaar belachelijk…
Tja in Nederland mss wel maar hier in Belgie is het soms moeilijk de gepaste onderdelen te vinden !!
belgium turbo
DeelnemerMathijssen Technics leverd toch ook onderdelen aan de U.K. , of heb ik het mis ?
belgium turbo
DeelnemerVerzendkosten naar Belgie , minder dan 30kilo kost 12€
belgium turbo
DeelnemerAls ik de prijzen hier in Belgie vergelijk dan vind ik dat Mathijssen Technics nog goed meevalt.
Op gebied van kwaliteit denk dat gij wel goed is gezien zijn bekentheid .belgium turbo
Deelnemerorigineel gepost door zetos
een kkk k-03thanks:)
-
AuteurBerichten