Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
belgium turbo
DeelnemerAnders iemand een gedacht ??
belgium turbo
Deelnemer[rquote=1873457&tid=142922&author=belgium turbo]Ik zit nu met H&R veringen vooraan min50 achteraan min40 , schokdempers zijn wel nog origineel en is nogal slap geveerd vind ik.
Nu wil ik kortere koni schokdempers nemen en regelbaar in hardheid , mijn vraag is nu zal mijn astra nog lager zijn of niet ??
Ik wil niet lager gaan vind het goed zoals het is maar moet harder geveerd worden !![/rquote]Iemand ?
belgium turbo
DeelnemerJa hoor zal ik zeker doen.
belgium turbo
DeelnemerWie heeft er allemaal weet van uw calibra die u weten wonen ??
Mss eens binnen de opel kring kijken het zijn niet allemaal vrienden vooral als er mensen zijn die JALOERS zijn op deze calibra !!belgium turbo
DeelnemerTja ga morgen eerts en vooral naar de garage om te laten uitlezen.
belgium turbo
DeelnemerDit zie je zo als die mooi in het midden staat .
Maar haal de zwarte manchet eraf dan kan je het makkelijk opmeten zoals ik heb gedaan .:)belgium turbo
DeelnemerBak in neutraal zetten , dan versnellingspook losmaken op de bak .
Zorg er nu voor dat de pook mooi in het midden staat ( best met twee man doen ééntje houd de pook vast en de ander zet hem vast) en alles terug goed vast zetten.
Zo heb ik het gedaan met mijn kadett gsi 16v.belgium turbo
DeelnemerMAN MAN MAN , ik hoop dat je de calibra terug vind !!!
Het meetingseizoen komt eraan hé denk dat ze de calibra voor onderdelen zullen gebruiken !!belgium turbo
Deelnemer[rquote=1873142&tid=142501&author=cedric]ben in januari ook naar m tech geweest is in ieder geval laatstekeer op testbank haalde ik na chip bij hem207pk belde hem en wou me afscheppen lag aan mijn auto zij hij luchtmassameter nieuwe gestokken net hetzelfde heb daarvoor 400km gebold ben hier in de buurt geweest naar tunner en heb zijn software laten nakijken wat blijkt komt zo goed als overeen met mijn originele software heb nu andere software en heb nu wel 254pk en wat de stukken betreft heb intercooler en katvervanger besteld in engeland na 2 dagen had ik het en scheelt exact de helft of bij m tech[/rquote]
En waar heb je dat dan besteld in ” engeland ” ??
belgium turbo
DeelnemerIk zit nu met H&R veringen vooraan min50 achteraan min40 , schokdempers zijn wel nog origineel en is nogal slap geveerd vind ik.
Nu wil ik kortere koni schokdempers nemen en regelbaar in hardheid , mijn vraag is nu zal mijn astra nog lager zijn of niet ??
Ik wil niet lager gaan vind het goed zoals het is maar moet harder geveerd worden !!belgium turbo
DeelnemerJe zou wel eens meer geluid kunnen hebben dan je zelf wilt en dan wat paardekrachten die veranderen in ezelkrachten !!!!
Door zo aan de uitlaat te zitten rommelen zou je mss wel eens aan performance moeten inboeten ?!belgium turbo
DeelnemerZou ik ook wel willen weten voor mijn z20let.
belgium turbo
DeelnemerSpruitstukken zijn wel los te koop mss kan je meteen een compleet met LEH turbo erop kopen en de ombouw doen.
belgium turbo
DeelnemerWeet niet wat voor onderdeel dit is maar ik denk ook dat het een soort vet is .
belgium turbo
DeelnemerJip 240pk klopt maar het vooral het koppel dat van belang is je zal het verschil in vermogen zeker merken hoor.
Het is een zeer goede beslissing om een LEH turbo te monteren maar al is jou was zou ik ook de “cool mod” instaleren.11 februari 2011 om 18:03 In reactie op: tigra tuning stelt zich zelf en zijn tigra effe voor #17808213belgium turbo
Deelnemer[rquote=1865503&tid=141661&author=tigra_tuning][rquote=1865136&tid=141661&author=belgium turbo][rquote=1864427&tid=141661&author=tigra_tuning][rquote=1864397&tid=141661&author=kadettEsedan]zo je hebt nogal wat :o zou alles ene keer goed nalopen. rubber buis van achter?? de buis volgen en kijken waar hij uitkomt lijkt me beste oplossing:P[/rquote]
ok dat lijkt mij het beste ook eh[/rquote]
Best het blok spoelen zodat al die bruine pak eruit is .
Dit komt omdat er met gewoon water werd gereden , dus blok begint te roesten binnenin en op aluminium onderdelen ontstaat korrosie . Dus alles zeer grondig uit spoelen best voor de inbouw van de motor . Daarna koelvloeistof ( best roze ) op doen zo zal je geen problemen meer hebben.[/rquote]
kheb geelgroene koelvloeistof staan[/rquote]
Best is de roze word aanbevolen voor opel motoren.
Koelvloeistof is een beetje vettig wat zorgt voor de smering van je waterpomp , en ook zodat er geen korrosie ontstaat in je motor . Wat gewoon water dus niet doet !!10 februari 2011 om 17:46 In reactie op: tigra tuning stelt zich zelf en zijn tigra effe voor #17808210belgium turbo
Deelnemer[rquote=1864427&tid=141661&author=tigra_tuning][rquote=1864397&tid=141661&author=kadettEsedan]zo je hebt nogal wat :o zou alles ene keer goed nalopen. rubber buis van achter?? de buis volgen en kijken waar hij uitkomt lijkt me beste oplossing:P[/rquote]
ok dat lijkt mij het beste ook eh[/rquote]
Best het blok spoelen zodat al die bruine pak eruit is .
Dit komt omdat er met gewoon water werd gereden , dus blok begint te roesten binnenin en op aluminium onderdelen ontstaat korrosie . Dus alles zeer grondig uit spoelen best voor de inbouw van de motor . Daarna koelvloeistof ( best roze ) op doen zo zal je geen problemen meer hebben.belgium turbo
DeelnemerZafira laten uitlezen bij de Opeldealer foutmeldingen worden opgeslagen in de ecu , zo zien ze meteen wat er mis is.
belgium turbo
DeelnemerTeller loopt maar tot 240km/h zat er ferm stuk over met mijn astra g z20let (240pk) denk 260 ???
Met mijne maat zijn toyota supra twin turbo klokten we zonder moeite net over de 180 MIJL !! ongeveer dik 300km/hbelgium turbo
DeelnemerAl een nieuwe run gedaan op de testbank ?
belgium turbo
DeelnemerOp de testbank drukte deze zafira eerst 267pk , wat later op een andere testbank amper 207pk:(
belgium turbo
DeelnemerDe zafira is gechipt bij M-Tech.
Ik ken deze jongen van op het opel-forum.be
Denk dat er iridium bougies in zitten of boch bougies dat weet ik niet zo goed.6 februari 2011 om 09:34 In reactie op: tigra tuning stelt zich zelf en zijn tigra effe voor #17808199belgium turbo
DeelnemerVan 1.4 naar 1.6 da zien ze nie op de keuring .
Heb het zelf gedaan met mijn kadett gsi 8v omgebouwd naar 16v hebben ze nooit iets van gemerkt.belgium turbo
DeelnemerHey cedric , welkom op het forum .
Groetjes van john coupe turbo van het opelforum.be:Pbelgium turbo
DeelnemerMooi lekker warm !!
-
AuteurBerichten