Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
belgium turbo
DeelnemerZal nog eens proberen dan .
Maar die moet toch op een andere positie zitten , het is toch niet normaal dat het armpje in aanraking komt met de uitlaatklem niet ? :(9 december 2011 om 00:22 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925553belgium turbo
DeelnemerGeen problemen met het open filter Baas j. ?
belgium turbo
DeelnemerMorgen effe een foto van maken .
belgium turbo
DeelnemerMet een halfautomaat kan je behoorlijk wat mooi werk doen en is bovendien simpel om mee te werken ;)
belgium turbo
DeelnemerKan zijn dat er een remklauw blijf plakken , of een wiellager waar te véél speling op zit.
belgium turbo
DeelnemerHet armpje van de wastegate word deze naar buiten geduwd of naar binnen getrokken ?
Nu zie ik dat men uitlaatklem van de voor katalysator wel héél dicht in de buurt van het armpje komt .
Als het zo zit dat die naar buiten word geduwd dan raak die de klem .
Iemand soms een foto goe de klem hoort te zitten ?belgium turbo
Deelnemerziet er al lekker kaal uit :D
Maar euhmm gaatjes mag je niet dicht plamuren , zou je best dicht lassen .belgium turbo
DeelnemerIs geen kwestie van mijn LET zomaar kwakkeloos om te wisselen voor een LEH .
Is gewoon dat ik dit heb horen zeggen door een Opel werknemer , daarom de vraag naar jullie toe omdat ik wou weten of dit wel klopte .
Had er ook mijn twijfels bij .belgium turbo
DeelnemerAls ik dit zo zie dan vind ik dat het armpje van de wastegate héél dicht tegen mijn uitlaatklem aan zit .
Denk zelf dat die hem raakt :( :(belgium turbo
DeelnemerDan kunnen ze toch niet zomaar de LEH software in de LET ecu programeren ?
belgium turbo
DeelnemerKijk er naar uit voor de volgende foto’s :D :D
belgium turbo
DeelnemerDoe ik zeker en vast :D .
belgium turbo
DeelnemerOk , dank u RISL & juffer1 ;) .
Morgen even nazien en uit testen .
Hou jullie op de hoogte .Grtz.
belgium turbo
DeelnemerDan zal ik daar morgen eens moeten naar kijken .
Zal wel lukken zonder de koplampen te demonteren ?belgium turbo
DeelnemerEr zal zeker nog ergens een vijsje zitten aan de portierzijde , effe goed rondkijken .
Ik zie ook dat de luchtfilter eraf is , let op met schuren dat er niet te veel in de carburator terecht komt ;)belgium turbo
DeelnemerKan men zien of er fout is bij het uitlezen als het mm lampje niet brand ?
Wat betreft de katalysator goe kan men dit testen of die nog goed is ?belgium turbo
DeelnemerEuhmm , wel ja het spatbord dan boven je voorwielen .
Is te zien op foto 3 rechter paneel boven je voorwiel .grtz.
belgium turbo
DeelnemerNu je het zegt , ik vind dat het vermogen ook minder is dan ervoor :(
belgium turbo
DeelnemerHey welkom van Gent zie ik , niet ver van waar ik woon Landegem .
Wat ze bedoelen met demonteren is o.a. deuren/vleugels/motorkap/kofferdeksel/ramen/lichten enz… eraf halen .
Kan namelijk ook roest onder bepaalde delen zitten die echt niet ziet.
Voor de rest leuk projectbelgium turbo
DeelnemerGebruiken ze geen LEH turbo voor zo een vermogen .
Je kan nu wel makkelijk de originle recirc.valve vervangen voor een Forge exemplaar of blank plate , één maal erop is dit een rotklus!!belgium turbo
DeelnemerKomt lekker voor mekaar :D
Die Bailey is dat een dv26 ?belgium turbo
DeelnemerDe blank plate komt er bij mij ook op samen met een Forge externe dumpvalve ( type fmdv004 twin piston ) .
Ben benieuwd goe deze zal klinken :D :D27 november 2011 om 20:37 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925515belgium turbo
DeelnemerDeze word ongtwijfeld een dikke coupe :D :D
Zal morgen voor je duimen ;)belgium turbo
DeelnemerZo net een mailtje gestuurd naar EDS .
Benieuwd naar hun antwoord :Dbelgium turbo
DeelnemerIs toch maar gewoon de 80mm behuizing die je koop waar je de origineel lmm inbouwd .
Effe mail sturen naar EDS en wat meer info vragen omtrend de remap .
Ben wel benieuwd. -
AuteurBerichten