Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Shane_Astra_g wrote:
Nette opc. Leuk plaatje zo naast je oude auto. Je oude ligt wel erg laag zeg :D ga je je schroefset ook overzetten?
die blauwe ligt net op de wettelijke hoogte, dus hij kan makkelijk lager (is ook lager geweest), maar voor de verkoop wil ik hem een beetje legaal houden :)
schroefkit overbouwen doe ik niet. weet nog niet of ik de OPC ga verlagen, maar als ik hem verlaag, zal er wss wel een duurder en deftiger schroefsetje onder komen ;)in de turbo zitten nu idd lexmauls, die donkere irmschers mogen dus ook de deur uit ;)
Originele Turbo, ingevoerd uit Duitsland
hier mijn 2 Astra’s.
de OPC heb ik net, de blauwe gaat de verkoop in.






met de koppeling is niks mis, dus die laat ik gewoon voor wat het is. schakelen doet hij op zich ook niet slecht, alleen zit er geen 3de versnelling meer in :wtf
z22se zal mss wel wat meer drinken, maar hij is dan ook lekker sneller :p
beetje een late reactie, maar ik heb 2 z22se’s en ben er best tevreden over.
EGR klep kan je gewoon dichtmaken, heb je der geen last mee en die ketting –> 1 maal vervangen komt daar ook niks meer aan. de reden waarom die knappen is omdat de originele sproeier te klein is en omdat de originele spanner niet deugt. bij een nieuwe set zitten verbeterde onderdelen, dus weer 300.000km rijplezier eer er wat aan gedaan moet worden ;)EGR klepje durft al eens voor problemen zorgen, dus gewoon dichtmaken dat ding en verder heb je der normaal geen probs mee. oerdegelijke blokjes ;)
@QDance wrote:
Goedendag!
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar doe het toch.
Ik ben nieuw op dit forum. Mijn naam is Jeroen uit Zoetermeer.
Sinds vandaag trotse bezitter van een Opel Astra G Coupe 2.2 16v.
Hiervoor een Astra G 1.6 NJoy gehad, maar die is helaas total loss gereden door een ander.Hier wat foto’s.



mooie wagen, lekkere motor ook, maar let op met de distributieketting, die durft kapotspringen! de mijne is op 96.000 km geknapt :swear
echt niemand intresse? aan dit tempo kan ik geen zaken doen ;)












ik ben zelf naar zo’n ding op zoek, dus mocht je hem verkopen.. of als iemand me aan een Opelfiets kan helpen, mag je een keertje meerijden met de speedster :thumb
@GSI Racer wrote:
@BelgianBlitz wrote:
500 pk op de voorwiele, ik vrees dat je daar niet veel aan hebt :???:
De Kadett van Botter nooit gezien??
had ook tegen de 500pk.
470 geloof ik op het laatst.
die kwam anders ook aardig van zijn plek hoor.
wel op semi slicks ;)bochten nemen is ook best prettig ;) daarom denk ik dat je bij meer dan 200 pk ofwel achtertrax moet hebben ofwel 4×4 ofwel een diff zoals de focus RS en mégane RS
500 pk op de voorwiele, ik vrees dat je daar niet veel aan hebt :???:
dezelfde als in mijn huidige astra, 2.2 16v met 147 pk
is een cabrio ;) trouwens ook een 1.6 16v ;)
de break heb ik weggedaan omdat ik na mijn verhuis nog maar 5000 km per jaar deed, veel te weinig voor een diesel dus de ruil naar een benzine cabrio leek me netjes.
een goed jaar later heb ik door een scheiding noodgedwongen de cabrio moeten verkopen (de moeilijkste en pijnlijkste beslissing van mijn leven :cry )
maar een mens kan niet alles bijhouden en nu heb ik een speedster voor mooi weer en een mooie, snelle astra voor dagelijks gebruik :)voor de liefhebbers staan hier ook nog foto’s van mijn vorige astra G’s: een break, een cabrio en een 5-deurs.
@marzaz wrote:
wat zien die achterzetels er heerlijk comfortabel uit :p srr :D
zit daar nu een string rond :shock: of zie ik nu misdie zijn idd best comfortabel en dat is idd een string. eentje van Opel Motorsport en nee, die is nog niet gedragen ;)
@GSI Racer wrote:
Mooi man,
met de beste kleur voor een OPC!! :worshet is geen originele OPC, maar een 2.2 16v met OPC-look ;)
de kleur is dan ook geen arden blue, maar prestige blue. als mijn collega nog een keer zijn OPC bij heeft, zal ik ze eens naast elkaar zetten en een foto nemen.@Baas J. wrote:
Zijn dat nou OPC1 stoelen met leer bekleed?
klopt. ze zijn trouwens verwarmd ook ;)
@kwuyts wrote:
@Belgianblitz: echt mooie astra!
Trouwens van hoogstraten, ik ben van zoersel ;)Groetjes!
idd :) dan ken je mss Sigurd Engel wel? da s een vriend van me. rijdt een gele corsa c en een gele tigra twintop…
zal het volgend jaar ook hier ff melden ;)
als je echt groepsfoto’s van speedsters wilt, stel ik voor om http://www.speedsterclub.nl in de gaten te houden. alle m&g’s, rondritten, trackdays enz verschijnen op dat forum ;)dit was op de transportzone te Meer (grensovergang Breda (NL)-Meer (B)
had enkel op het forum van de speedsterclub reclame gemaakt… omdat het een speedter m&g was :thumbvorig jaar waren we met een 20-tal auto’s, waaronder 2 GT’s ;)
volgend jaar ga ik de m&g eind maart-begin april organiseren en mss ook een toerritje der bij verzinnen ;)
hou de evenementen op het speedsterclubforum in de gaten ;)hmm het geluid op dat filmpje is wss wat vervormd en dus niet duidelijk. het is mss beter dat je je GT even aan mij uitleent, dan kan ik eens deftig luisteren ;)
ik ben reeds 4 jaar werkonbekwaam en krijg geen uitkering omdat er niet genoeg geld is om onderzoek te doen naar mijn ziekte en daarom wordt mijn ziekte nog niet officieel erkend om een uitkering te kunnen krijgen.
elke dag moet ik me forceren door toch te gaan werken (zij het deeltijds) om mijn rekeningen te kunnen betalen.
als ik (en er zullen ongetwijfeld nog veel mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten) dan zie hoeveel miljoenen er elk jaar naar het buitenland gaan en naar nutteloze doeleinden enz, geef me dan 1 enkele reden waarom ik ooit van men leven geld zou geven aan een “goed doel” :fy1ik had de mijne een week en ik had er al een bekeuring voor gekregen :(
als je de prestaties en kwaliteit gaat vergelijken, is en blijft de speedster toch 1 van de beste en goedkoopste sportauto’s ;)
-
AuteurBerichten








