Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
BelgianAstrag
DeelnemerEven voor de duidelijkheid, als je gaat kijken naar de motorcode die onder bougie 4 zit, dan zal je ofwel 20LE zien ofwel 20SH
20LE is een C20ne (2l laag vermogen injectie)
20SH is een 20Seh.Veel plezier ermee! zijn leuke blokjes, als het nu een 20seh of c20ne is, het blijft leuk :-)
BelgianAstrag
DeelnemerMjah, een turbo erop zetten was niet direct het plan. Toch bedankt voor de tip.
Idd, de chip komt er als laatste inBelgianAstrag
DeelnemerMaar er zat ook een katalysator onder…
BelgianAstrag
DeelnemerNog even voor de duidelijkheid, deze heb ik vanmiddag vanonder de ascona c gt gehaald, volgens mij is het toch wel duidelijk wat er op staat: C 20SEH. Das de middendemper en die is origineel GM

BelgianAstrag
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
Voor de niet belgen: Joint de Culasse is de Cilinderkoppakking.deze zou dan kapot zijn.
Willem
Excusseer :-).
BelgianAstrag
DeelnemerIk heb nog een 20seh liggen (compleet, inlaat,uitlaat, kabelboom,…) heeft wel joint de culasse, maar dat is geen echt probleem. Hij is compleet met f16 versnellingsbak (manuele versnellingsbak) en cardans.
Heeft 124230km op de teller staan en is zeer snel. Heeft 130 pk.
Moest je geïnteresseerd zijn, stuur je maar een u2u.Mss 1 nadeel, ik woon wel in belgië :-)
BelgianAstrag
Deelnemerorigineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
dach dat er hier op het forum nog een lexmaul inlaat met 16v injectoren te koop stond voor 275 wat een nette prijs is en een lexmaul spagettie voor 200 (nieuw)Ja, ik heb contact gehad met die kerel, maar toen ik hem vroeg om zijn Iban en Swift/bic-codes door te sturen viel hij uit de lucht en heb ik nadien niets meer van hem gehoord.
Bedankt voor de tips, bij de nokkenas had ik ook gedacht aan een 296 graden. Het is voor straatgebruik, dus hij moet niet tot 230km/u gaan ofzo, als hij snel optrekt ben ik al heel blij.
Zoals je zegt, de c20ne heeft vooral power onderin, bij men seh hing hij iets harder in de hogere toeren.Had gedacht om het vliegwiel ook wat af te laten draaien, kan dat hier bij een professioneel bedrijf laten doen voor een behoorlijke prijs. dusja
Bedankt, hier heb ik echt al veel aan.BelgianAstrag
DeelnemerBedankt voor de info!
Ga de 20seh niet gebruiken omdat hij in veel mindere staat is dan de c20ne. Denk eraan om die wat meer power te geven, kan ook wel een leuk speeltje worden (als het dat nog niet is) denk ikBelgianAstrag
DeelnemerBlijkt idd een c20ne te zijn. 20LE staat voor 2l laag vermogen injectie. De c20ne hou ik, de 20seh gaat weg, heeft wel joint de culasse
BelgianAstrag
DeelnemerEen C20NE heeft toch geen oliekoeler? als hij een oliekoeler heeft is het een 20Seh heb ik me laten wijsmaken
BelgianAstrag
Deelnemerzeer leuk speelgoed, wil ik ook voor op men sehje :-)
BelgianAstrag
DeelnemerVanmiddag een Nederlandse Astra H opc gespot in België, op de expressweg van knokke naar antwerpen. Trapte redelijk door en ben er bij gebleven tot 160, dan wilde de astra helaas niet meer sneller :-).
iemand van hier toevallig?BelgianAstrag
Deelnemerneej, komen onder de manta van een maat ;-)
BelgianAstrag
DeelnemerGeen probleem. En die eerste foto, zo’n setje velgen hebben we nog liggen in onze werkplaatst :-)
BelgianAstrag
Deelnemersnice! mercie!
28 september 2008 om 17:44 In reactie op: Astra G komt niet op toeren (motorlampje brandt) #17429677BelgianAstrag
DeelnemerDe luchtdebietmeter is dus vervangen geweest deze week, maar nu heb ik nog steeds het probleem dat hij in noodloop gaat.
De astra mag morgen voor 2 dagen binnen in de garage :-(. Hopelijk is het niet de turbo.
24 september 2008 om 13:40 In reactie op: Astra G komt niet op toeren (motorlampje brandt) #17429676BelgianAstrag
DeelnemerAstra is daarnet binnen gedaan bij de garagist, hij dacht direct aan de luchtdebietmeter maar gaat hem voor de zekerheid nog eens uitlezen. Om 17u30 mag ik er terug om.
BelgianAstrag
DeelnemerEr was hier een discussie dat een seh geen katalysator heeft…
Wel, deze heb ik gisteren van onder mijn ascona c gt (met seh) gehaald:
En misschien ben ik dom, maar volgens mij (en 2 andere personen die op dat moment aanwezig waren) is dit toch wel een kat.
BelgianAstrag
Deelnemerorigineel gepost door JackM83
Fijn om te zien dat ook wij er es tussen staan! Thx!
BelgianAstrag
DeelnemerHet was weer een schoon treffen, perfecte organisatie. Misschien had ik een klein beetje problemen met de inkom prijs aangezien het hier in belgië meestal 10€ goedkoper is, maarja we hebben ons eigenlijk weer heel goed geamuseerd dusja! Op naar volgendjaar!
Mijn 223 foto’s: http://s199.photobucket.com/albums/aa158/neonlampke/Sevenum%202008/
BelgianAstrag
Deelnemerorigineel gepost door ACC
DE C20SEH bestaat wel.Deze stak origineel in de ASCONA C GT.
spijtig genoeg kan ik je het gelijkvormigheidattest niet meer laten zien omdat ik hen 3 weken geleden (met veel spijt ondertussen) verkocht heb.En deze had idd een kat er onderhangen. ook de motorcode C20SEH stond hier op vermeld. ook op de andere knalpotten die er onderhingen stond dit vermeld. (Ja volledig originele en goede staat).
Idd, en deze staat nu bij mij in de werkplaats (veilig en wel onder een beschermhoeske). Dacht dat ik het verkeerd gezien had, maar dus toch niet. Zal na het weekend eens kijken voor foto’s van gelijkvormigheidsattest of dergelijke.
BelgianAstrag
DeelnemerJa, srry mannen, typefoutje… Seh heeft idd 130pk en C20ne 115. Ik heb er een zitten in mijn ascona c GT. 20XE gaat lekker snel, maar een Sehje heeft ook wel z’n charmes, gaat ook wel lekker vooruit. idd voor jou zou een seh het best uitkomen. Veel succes, moest ik op een 20Seh vallen, zal ik het zeker laten weten.
BelgianAstrag
DeelnemerDe Ascona C GT is idd met een C20seh motor geleverd (heb er zo eentje staan), en de motorsteunen van een 2l8v en de 2l16v zijn hetzelfde, dus kan je blijven gebruiken. Van de versnellingsbak kan ik niet bevestigen.
95 ;-) is goedkoper. en om de 3 à 4 tankbeurten er es 98 in kletsen en dan rijd hij perfect!BelgianAstrag
DeelnemerAls je PK’s wil moet je helaas wel betalen. Heb nu ook een ascona gekocht met een seh in en gaat lekker vooruit, maar denk ook aan de volgende punten om hem toch nog net iets vinniger te maken:
Andere inlaat, uitlaatspruitstuk, andere nokkenassen en een chipke in zijn gat :-), vliegwiel wat afdraaien…
Maar dat kost, zoals je zelf wss al ondervonden hebt wel geld.Veel succes ermee!
BelgianAstrag
Deelnemeridd, moet eerst een kadett neuske opgezet worden ook.
-
AuteurBerichten