Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
belgian.opel
DeelnemerIk heb zo direct geen foto op m’n pc, maar als je goed naar onderstaand filmpje kijkt, zie je op 1.41 een duidelijk beeld van het voorscherm.
Op 4.25 zie je de achterkant.Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=te78eAxP7nM
Deze Kadett heeft de brede randen (rood omcirkeld op onderstaande foto) zoals de Kadett van op het 400-treffen niet.
Deze schermen lopen als het ware geleidelijk terug naar binnen ipv recht met die brede rand.
;)
belgian.opel
DeelnemerKlopt.
En wat sommigen misschien ook niet weten, is dat op de tweede Kadett 400 een iets andere uitbouw zit dan op de eerste.
;)belgian.opel
DeelnemerNee, dit is wel degelijk een set voor de Kadett D.
Voorschermen zijn één geheel, net zoals bij de Manta 400.
Deze set lijkt zeer sterk op de Manta 400 kit, vandaar dat deze kit vroeger verkocht werd als “Kadett 400” kit.
De Vauxhall Astra rwd had ook een andere uitbouw dan de originele Kadett 400.

;)
belgian.opel
DeelnemerVeel succes met je project. :thumbup
Dit ga ik zeker volgen.In België krijgen we jammer genoeg zo’n rwd ombouw nooit gekeurd. :thumbdown
belgian.opel
DeelnemerStaat eentje in België te koop.
Is wel veel werk aan.

http://www.kapaza.be/Autos/Opel/20481971/Opel_Kadett_1_2_S_Luxus_De_Luxe.html
En bij ons in de club is er ook iemand bezig met zo’n replica Kadett 400.
http://www.kadett.400.freehomepage.com/photo.html
En nu terug on-topic naar Louwe’s Ascona 400. :thumbup
belgian.opel
DeelnemerEen auto die dagelijks gebruikt wordt kun je niet altijd 100% netjes houden.
Ik gebruikte mijn Kadett vroeger alle dagen, hij stond zowel zomer als winter altijd buiten.
Ik heb het nooit zonde gevonden van het geld dat er in stak, het is tenslotte een hobby, en iedereen doet er mee wat hij zelf wil.
En mijne stond soms ook wel eens “under construction” op een treffen omdat ik er aan bezig was.
Ik heb respect voor degenen die (zelf) een perfect afgewerkte wagen bouwen enkel voor op treffens, maar ik heb evenveel respect voor iemand die een minder afgewerkte wagen heeft die hij dagelijks gebruikt.
;)belgian.opel
DeelnemerIk ben wel benieuwd hoe die striping er aan de andere kant uitziet?
Opel-logo in spiegelbeeld? :hmmzbelgian.opel
DeelnemerIk heb nog wel een setje Kenwoods liggen voor in het dashboard van een E-Kadett.
Mogen weg voor 20 euro.

;)
belgian.opel
DeelnemerIk heb ook nog een 1300s gehad als daily.
Is goed te doen voor dagelijks gebruik.
Verbruik viel wel mee, maar ik deed bijna geen autostrade.
;)belgian.opel
DeelnemerRieger en Lumma zijn twee totaal verschillende merken.
Bijna alle Rieger delen zijn gemaakt uit ABS-kunststof en met de precisie van een CNC-frees zeer nauwkeurig afgewerkt. Elk spoilerdeel is aan de binnenzijde voorzien van eenvoudige montage punten (steunen) wat een perfecte pasvorm garandeerd.
Aanbiedingen via internet, zijn vaak gemaakt van dun gelamineerd en instabiel polyester en worden geleverd met een kopie van het garantiebewijs van een andere producent.
belgian.opel
DeelnemerIk heb er ook twee van Guiloy.
Na wat aanpassingen zien ze er nu zo uit:



Eéntje stond vroeger in mijn Kadett op de hoedenplank.
;)belgian.opel
DeelnemerNog geen slechte ervaring hier op het forum, altijd netjes volgens de afspraak tot hiertoe.
M’n interieur was in prima staat zoals op de foto’s toen ik het ging ophalen, was toch 150km rijden enkel.
Andere onderdelen zijn altijd netjes verstuurd geweest (dakhemel, spiegels, miniatuurtjes, …).
Kopers waren altijd tevreden als ze hier iets kwamen ophalen.
Eenmaal vroeg iemand om m’n verbredingsset een maand vast te houden tot z’n vakantiegeld gestort was, maar hij betaalde wel al netjes een voorschot op m’n rekening. Hij heeft ze nadien mooi opgehaald volgens afspraak en de rest netjes betaald.belgian.opel
DeelnemerHet is maar net wat je zoekt en nodig hebt op dat moment.
Wat voor de ene waardevol is, is voor de andere misschien niet zoveel waard, zeldzaam of niet.Ik heb ook al wel onderdelen gekocht en verkocht hier en op de bekende sites.
Ik kreeg ook reacties van: “Die prijs is veel te hoog, ik geef max 75 euro”, terwijl ik 200 euro vroeg, enkele dagen later kwam iemand anders de onderdelen ophalen en die vond de prijs dan weer goedkoop omdat alles in zeer goede staat was.Voor velen is tegenwoordig ook de afstand een probleem, niet alles kan verstuurd worden en 100 km rijden vinden sommigen al te ver.
23 augustus 2009 om 20:01 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473728belgian.opel
DeelnemerIdd, ik heb hem ook bewonderd op sevenum.
Prachtige Kadett. :wubbelgian.opel
DeelnemerGoede actie! :thumbup
Eerlijkheid duurt het langst.origineel gepost door TonSR
het komt steeds weer voor dat er betaald wordt en niet geleverd
mischien is het mogelijk om een speciaal topic te openen
vgr tonsr.Zo’n topic mag er van mij gerust komen.
Zowel met negatieve als met positieve ervaringen dan.
;)belgian.opel
Deelnemerorigineel gepost door Ericjuh
Hey hoi,Graag gedaan, hoe is die van jou geworden (beetje nieuwsgierig) :P
Groeten Eric
Da’s eigenlijk al een oude, die had ik vroeger al eens gemaakt als onderschrift op het Belgische opelforum.be
Inkleuren had ik toen al niet gedaan, ik ben er ook niet zo goed in. :D
Jouw versie is veel beter. :thumbupbelgian.opel
Deelnemerorigineel gepost door Ericjuh
Belgian Opel,Kon het niet laten, ik ben óók even met je Kadett bezig geweest :)
Hier mijn versie
Groeten Eric

Zier er zeer goed uit, ook de velgen. :wub
Bedankt! :wors
Direct ingesteld als avatar. ;)belgian.opel
DeelnemerMijne:

Enkel de kleur nog aanpassen.
belgian.opel
DeelnemerDit is 7,5 x 16 ET 35 met 205/45/16″ op een Kadett E.
Verlaagd met Vogtland veren van -5cm icm gele Koni’s en MHW veerwegbegrenzers.
Randen zijn zoals je ziet op de 2e foto omgeplooid.

belgian.opel
Deelnemerorigineel gepost door Kadettgek
Tijdens het normaal lopen van mijn Kadettje stinkt de auto enorm naar benzine.
de auto loopt niet veel slechter. Ik rijd er ook gewoon rustig mee maar hij gebruikt wel meer benzine dan normaal.echter de benzinelucht blijft.
iemand nog een idee van wat het zou kunnen zijn??
Waarschijnlijk een benzinelek.
Controleer al je leidingen maar eens terwijl de motor draait.
;)belgian.opel
Deelnemerorigineel gepost door louwe 16 klepper
dus kan niet begrijpen waar al die negatieve reacties wegkomen?????????mischien jalousie:hmmz:o
Of de wagen wordt afgekraakt om de prijs te doen zakken. :hmmz
Ik kreeg op mijn Kadett ook zulke reacties via 2dehands, Kapaza, MP,….
Er zijn wel velen geïnteresseerd, maar ze denken dat alles zo goed als gratis weggegeven wordt…
Kreeg laatst nog een mail voor m’n bumpers: “Hey, als je ze niet kwijt raakt, kom ik ze wel ophalen voor 50 euro.” :o
Succes met de verkoop. :thumbup
belgian.opel
Deelnemerorigineel gepost door manta19sr
ascona is trouwens een replica:( erg strak maar helaas 4 gaatsJouw Manta is toch ook een replica. :P
En vergeet niet dat wij in België zo’n ombouw naar 5-gaats “officieel” zelfs niet mogen doen.
De meeste keuringsstations zien deze ombouw over het hoofd uit onwetendheid, maar een aandachtige keurmeester kan de wagen er wel op afkeuren hier bij ons, en sommigen nemen dat risico niet. ;)belgian.opel
DeelnemerIk had onder mijn Kadett gele Koni’s, die dempten ook de ingaande slag.
Ik had ook een setje veerwegbegrenzers van MHW achteraan tussen de veren zitten, werkte perfect, helaas deze week verkocht.
belgian.opel
Deelnemerorigineel gepost door saviej

[staan deze stoelen er verkeerd om in of hoort dat zo met die schuifjes dat ze naar voren klappen in het midden ???
ik heb ze alleen aan de buitenkant..:hmmz [/quote]
schuifjes zitten aan allebei de kanten;) [/quote]
:hmmz

belgian.opel
Deelnemerorigineel gepost door Omega2.2-16v
Pas bij een minimum aantal posts gebruik kunnen maken van de te koop topics.
Wordt ‘ie ergens anders geplaatst dan gelijk verwijderen.gr
DannyIk lees alle dagen op het forum, maar post zeer weinig.
Aan het aantal posts kun je iemand niet beoordelen vind ik. -
AuteurBerichten