Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
http://www.semislicks.nl/prijzen/” onclick=”window.open(this.href);return false;
ik heb zelf een setje r888 besteld, maar nog niet mee gereden..
met een setje semislicks zul je toch wel wat grip moeten krijgen. nadeel is wel dat ze maar een goede 10 a 15000 km mee gaan(en dan moet je niet te gek doen!)9 september 2012 om 11:03 In reactie op: Calibra word 100+ graden :( Motor stuk gelopen 19-9-12… #18065023waarom zelf zoeken? de bouwer zou hem toch repareren? dat is niet gebeurt, dus terug met die kar :thumb
@soepkiepe wrote:
http://www.skoften.net/index/video/oldskool_prank_werkt_nog_steeds
:jerry :jerry :jerry
die heb ik ook al eens uitgehaald bij een collega. vond ie niet leuk, wij daar integen wel :thumb
ben een keer bij een fysio aan het werk geweest en daar hadden ze een levensgroot menselijk skelet op een standaard staan. toen zijn we op het goede idee gekomen om dat ding eens in de poetskast recht voor de deur te zetten. de poetsvrouw begon elke dag als eerste om 06.00, dus om haar reactie te zien hadden we maar even een camera erop gericht zodat wij ook mee konden genieten van haar reactie :thumb
miruni doet toch geen let ecu’s?
2 september 2012 om 09:56 In reactie op: Beste benzine? v-power of 98? supreme? 2.0Turbo ler #18062820zover ik weet is euro 98 van de bp 1 van de betere. vpower enz. is allemaal ron97
rij gewoon naar het rdw toe! hebben ze wat te zeuren, dan pas je het aan. hebben ze niks te zeuren, houd je mooi wat geld in je zak :thumb
turbo dus.. ga je gewoon met een c20let setup rijden? of upgrade spul?
Schakelmechanisme van de f28 mee over gebouwd? Deze verschilt namekijk van de 5 bak. Schakelmechanisme goed afgesteld?
15 augustus 2012 om 20:10 In reactie op: c20let met een kms systeem of een soortgelijk systeem #17803960maar dan is hij nog wel zonder wideband, egt en nog wat andere dingen. voor een compleet afgestelde ecu(dus met het banken erbij) moet je toch al gauw richting de 2000 euro denken ;) .
voordeel van een aftermarket ecu is dat ze veel minder storingsgevoelig zijn. een motronic geeft bij een kleine storing al de grootste problemen :hmmz13 augustus 2012 om 19:56 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302293de bak blijft op zijn orginele plek en hoeft dus niks aan veranderd te worden ;)
is het net alsof er iemand met een stiekje aan je auto trekt? dan is het vaak de lambdasonde. alleen moet deze geen problemen geven als je vol gas geeft… :hmmz maar met turbo motoren wil het wel is gebeuren dat je in eens 2 verschillende storingen hebt :swear
14 juli 2012 om 17:24 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373525maar hoe kwam het nou? vanuit de 2e versnelling gestart?
8 juli 2012 om 16:04 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373517hoe komt dat dan? weer constant vanuit zijn 2 gestart ofzo?
ik heb mijn r888’s via http://www.trackdaygadgets.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;
@Lex wrote:
bij die pneus online heb ik ook mijn banden vandaan.
ik heb Ridge Racers er nu onder,zit net te zoeken en nu hebben ze wel een ander type.
die racers die ik nu heb lijken erg op een semi slick,rijden ook best ruk bij nat weer :Dff offtopic, zijn dat niet regal racers? hoe rijden die met droog weer? ik heb daar ook wel is voor zitten kijken maar had er toch niet veel vertrouwen in..
Ik zou icm een v6 niet een te lange bak nemen, dat haalt heel de snelheid uit de wagen..
Die past dus niet zonder zagen in de Turbo kap. Op de site van frank janssen staat er nog1 die wel zo past , maar welk merk dat is?
ik snap eigenlijk al niet dat je nu zelf aan het uitzoeken bent wat nou het probleem is? hij heeft het blok (in)gebouwd. er is duidelijk iets mis, dan moet je de auto toch ff afgooien zodat hij een diagnose stelt?
@giuliettaevo wrote:
Vergeet ook een zekere Calibra turbo niet… Die heeft ook nog niet veel geluk gehad. :(
ach, afgelopen jaren zijn er nog wel meer negatieve topics geweest, maar de meeste van deze topics worden al een geruime tijd zowel hier als op andere forums gesloten en/of verwijderd :thumb
Wat voor motor lag er orgineel in?
@16VCalibra wrote:
Motor verbruikte olie dus kop ging eraf. Lag aan de kleprubbers. Mja volgens Niels en het revisiebedrijf zijn de wanden zo glad geworden door te rijk lopen. De benzine zou alle olie wegspoelen waardoor er dus geen smering meer was met de wanden, en is dus de wand glad geworden.. Er moeten dus nieuwe zuigerveren om en blok moet gehoond worden. Moet ik ook weer voor dokken…. Afstellen gaat gewoon door ;)
erg vaag verhaal imho :wtf
ik zou het blok is ophalen en voor een second opinion bij een andere revisieboer langsgaan ;)18 februari 2012 om 07:31 In reactie op: parkeerboete tijdens apk VAN KOUWEN AMSTERDAM WEST #17991734Toen ik in amsterdam aan het werk was, is er mij verteld dat de parkeerwachters tegenwoordig je kenteken inscannen met een apparaatje en gelijk weer doorrijden. het kaartje hoef je niet meer achter de ruit.te leggen en de boete krijg je dan achteraf zonder dat ze een papiertje onder je ruit stoppen. Dus volledig terecht dat ze zeggen dat het je eigen schult is.
ik heb nog zo’n L liggen. hij is wel zwart gespoten dus je zal hem zelf ff opnieuw rood moeten maken.

mijn turbo rookt blauw na een tijdje stationair lopen. doet ie inmiddels al een jaar of 3 :thumb wordt ie tenminste goed gesmeerd :jerry
splitten is een goed idee want die z20let motoren zijn helemaal niet intressant :thumb
@kaneelschep wrote:
Bank kan dat gewoon voor je storneren.
Speurders kan je inlichten dat de verkoper je opgelicht heeft met de link: http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=spyky24%40hotmail.com%20veldman&source=web&cd=1&sqi=2&ved=0CCEQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.speurders.nl%2Foverzicht%2Fautos-onderdelen%2Fonderdelen-opel%2Flexmaul-ram-induction-voor-de-c20xe-zgan-opel-2-0-16v-101179112.html&ei=qLMVT7uvH5GYOu7kqbUB&usg=AFQjCNFAzeXmEmPQaB6brqBrZ0l4iaMGSw&cad=rja” onclick=”window.open(this.href);return false;Op naam vindt je er op de telefoongids pagina maar 2 in Rotterdam. Misschien even in omliggende gemeenten ook zoeken en misschien gewoon eens bellen.
stoneren kan alleen bij bijvoorbeeld een automatische incasso en niet bij een overschrijving die je zelf hebt gedaan ;)
-
AuteurBerichten