Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Project wrote:
@bd. wrote:
heeft iemand enig idee van welk model deze schijven oorspronkelijk af komen?
worden speciaal gemaakt de 4 gaats
de 5 gaats komen van een sterhey hennie,
die 4 gaats zijn waarschijnlijk gewoon ongeboorde schijven van hetzelfde type Mercedes lijkt me?
toevallig ook enig idee van welk type Mercedes de 5 gaats schijven af komen dan? dat scheelt me weer een hoop zoek werk ;)lever jij toevallig de 4 gaats schijven ook?
22 februari 2015 om 22:00 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193093netjes, welk type is het?
7 februari 2015 om 00:13 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #181833389,5j voor, das wel erg breed :shock:
doe je die oude 9 j randen toevallig weg? ;)een motorrevisie bedrijf kan meestal ook pakkingen, arp bouten en acl lagers leveren. wel net zo handig ivm. garantie ;)
http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Slimline-Radiator-Cooling-Fan-FITTING-KIT-/170563680215?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27b66337d7″ onclick=”window.open(this.href);return false;
@RISL wrote:
Smiley, ken je ook de Speedster die bij Scheerders in Zevenbergen staat?
Is volgens mij een 2.2 die uit de racerij komt. Heb er helaas geen foto van.ik heb gehoord dat die speedster van meneer scheerders zelf is. zijn manta, kadett c en zijn corsa a stonden ook altijd binnen in de showroom. zover ik weet zou de speedster een turbo zijn ipv. een 2.2 ;)
:wtf vanwege een losschietende vaccuumleiding is klasen niks? :jerry
met chippen verhogen ze voornamelijk je inspuiting en de turbodruk, zo maak je vermogen :vertagmotorstoring ff uitlezen/oplossen en weer blazen met die bak :thumbup
aangifte doen bij de politie en/of even een belletje naar je rechtsbijstand ;)
ik denk dat forumgebruiker ”16vcalibra” je ook wel kan helpen aan wat gegevens :thumbje kan eventueel je alu carterpan laten vlakken. de pan zou dan weer mooi aan moeten sluiten ;)
wat had je zelf verwacht? het is een astra met 350.000 km op gas en een paar polyester bumpers erop die ook nog eens met plastimeuk gespoten zijn. had je zelf gedacht dat mensen in de rij staan om hier +1k voor te betalen? :wtf
ik zou blij zijn als iemand al een bod zou doen :jerry
@16VCalibra wrote:
Bedankt voor het slopen van die calibra :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping
daar zijn ze voor :thumb
@gsipiloot wrote:
Mr bone lekker met je lego gaan spelen. betweter
goede en technisch inhoudelijke reactie, helemaal top :thumb
mr bone heeft overigens wel gelijk in deze. een fase 3.5 heeft een k26/29 nodig.
http://eds-motorsport.de/Tuning/Opel/Calibra/2-0L-Turbo-C20LET/Opel-Calibra-Turbo-C20LET-Phase3-5-Leistungssteigerung.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Der Betrieb der PHASE 3.5 ist ausschließlich mit einem KKK-K26_Turboumbau oder KKK-K29_turboumbau möglich!
google translate:
De werking van de PHASE 3.5 is uitsluitend verkrijgbaar met een KKK – K26_Turboumbau of KKK K29_turboumbau !dus maar weer terug aan je duplo. als je later groot bent, mag je misschien wel eens met lego spelen :thumb
ik zou het advies dat je hier krijgt ook niet aannemen. in plaats van een hele auto zou ik alle onderdelen lekker los kopen, is vast makkelijker en goedkoper :thumb :jerry
een stempel is een overzetstukje wat je over het lager zet zodat je op de stempel slaat met je hamer in plaats van op de keering zelf.
een dop in de juiste maat zal hetzelfde doen :thumbals je de juiste stempel hebt dan is het wisselen van de keering 5 minuten werk. als je niet de juiste stempel hebt dan tik je de keering zeer waarschijnlijk kapot
de keeringen van de aandrijfassen zijn gewoon bij de dealer verkrijgbaar. de keering van de primaire as durf ik niet te zeggen of die nog verkrijgbaar is(lijkt me wel)
@corsaracer wrote:
14181566 ligt een astra f gsi waar origineel een x20xev inlag
dat is toch de ex astra van carlo? dan is het mijn ex motor en komt uit een (duitse) 94er astra gsi :thumb
je kan hem gewoon bij je computer aansluiten :thumb
origineel lag er een 1.0 in die corsa toch? meet dan eens de voltage van je bobine. een 1.0 heeft een weerstandsdraad naar de bobine waar maar 8volt op staat en dat veroorzaakt dus ook het probleem van slecht starten :thumb
@corsaboy wrote:
Ik heb nog wel een aantal bestanden maar geen wachtwoorden :(
de c20let manual heeft als wachtwoord opel-forum.nl
de rest van de bestanden weet ik zo niet meer ;)
volgens mij was dat st1 v6 :thumb
@david verburg wrote:
zeker duidelijk afspreken ook hoe je de auto aanleverd en wat er moet gebeuren
als je dat niet doet staat je auto daar onnodig lang :vertaglol :jerry
27 april 2014 om 19:59 In reactie op: Corsa C/D naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #18230882voor een kabelschakelmechanisme zal je een corsa met een f17 bak moeten hebben maar, of het corsa mechanisme past op je f23 zal je toch zelf uit moeten vinden waarschijnlijk. met wat zoek werk(opel-info, epc enz.) kan je dan wel achterhalen welke corsa geleverd is met een f17 bak. zo heb ik het in iedergeval uitgedoktert voor mijn f16 :thumb
de bedoeling was eigenlijk een expansie radiateur te plaatsen zoals veel Japanse wagens dit hebben. helaas heb ik te weinig ruimte op de positie van de radiateur van mijn corsa om een radiateur van een ander merk te gebruiken(aansluitingen zitten vaak verkeert om) en 1 op maat laten maken is ook geen optie gezien het een budget gebakje is :thumb
hey das mijn tekening! ging om het princiepe om zonder koelvaatje te rijden. nu had ik geen ambitie om alle mooi te gaan tekenen dus dit voldoet zo :D
btw. nog bedankt voor het origineel :D
-
AuteurBerichten