bd.

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 302)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: defecte f28 gezocht #17688964
    In reactie op: Kabelboom C20LET #17668105

    *foto verwijderd*

    hehe ik had precies hetzelfde gepost als jason :D

    origineel gepost door Andre Botter

    origineel gepost door bd.
    ik zou het niet doen! een garret spoelt veel anders op als een k16. de kans is erg groot dat ie te arm gaat lopen met alle gevolgen van dien. vraag het anders maar is na bij nick gsi met zijn ex blauwe astra turbo met garret lader :vertag

    ga gewoon ff met je auto op de vermogens bank en laat ze een veilig mapje programmeren. zal de wereld ook niet kosten :thumbup

    Nick zijn auto is NIET kapot gelopen door de afstelling maar door een las druppel die de turbo (turbine wiel) heeft gesloopt.
    En de stukjes daar van kwamen in de motor en hebben daar de schade veroorzaakt.

    ja tuurlijk… en dat lasstukje is door de UITLAAT terug het blok in gezogen? :jerry de foto’s bewezen wel anders :vertag
    ik ga hier in iedergeval verder niet over discuseren, word toch weer zo’n zinloze discussie, maar ik zou het dus niet doen :P

    ik zou het niet doen! een garret spoelt veel anders op als een k16. de kans is erg groot dat ie te arm gaat lopen met alle gevolgen van dien. vraag het anders maar is na bij nick gsi met zijn ex blauwe astra turbo met garret lader :vertag

    ga gewoon ff met je auto op de vermogens bank en laat ze een veilig mapje programmeren. zal de wereld ook niet kosten :thumbup

    In reactie op: Astra gsi c20let project 1-04 verse koplampen dr in #17651065

    ziet er opzich wel goed uit, ik vind het alleen jammer dat je straks die intercooler achter die bumper ziet :( .

    wat voor remmen zitten/komen er eigenlijk onder?

    In reactie op: c20let stottert bij 1.4 bar druk #17655120

    origineel gepost door giuliettaevo

    Wat overigens ook nog zou kunnen is dat je brandstofpomp op het randje zit qua opbrengst, in de 6 met hoge belasting en laaddruk moet er veel benzine ingespoten worden, misschien kan je pomp het dan net niet bijbenen. Als je al een walbro oid hebt gaat dit waarschijnlijk niet op.

    ik ga ook voor de brandstofpomp.. want volgens mij moet je vanaf fase 3 toch een zwaardere hebben?

    In reactie op: Astra gsi c20let project 1-04 verse koplampen dr in #17651060

    origineel gepost door Pieter Slingerland
    trouwens ook gelijk een sper in de bak gedaan:D

    kijk, zo hoort het king: ook gelijk een gedeelde as eronder?

    In reactie op: Astra gsi c20let project 1-04 verse koplampen dr in #17651053

    origineel gepost door Pieter Slingerland
    auto staat gelijk lelijk hoog voor haha
    zonder blok

    dat word straks wel anders aangezien die f28 wat zwaarder is als een f20 :)

    post is wat specs van je let, ben wel benieuwd met wat voor setup je gaat rijden :)

    In reactie op: Corsa B- C20XE R1 Carb’d – FILMPJE DAF2011!!- #17355715

    origineel gepost door max
    Maak er meteen een extra schakelaar bij zodat je de fan ook aan kan zetten als je staat te wachten in de rij voor het racen.
    Je thermostaat regelt hem dan mooi op 90 of 80 graden af (afhankelijk van je thermostaat).

    Gewoon paralel met je normale sensor zetten, werkt super en voorkomt dat je met een hete motor moet gaan starten.

    Spal is ook gewoon met 4 ty-wraps in de radiateur vast te zetten. Werkt beter dan die spijkers die je er van Spal bij krijgt naar mijn idee.

    smelten die tywraps niet door de warmte van de radiateur?

    In reactie op: kadett turbo BBT #17431454

    volgens mij is hij nu niet meer zo snel :vertag :jerry

    In reactie op: iemand velgen te leen voor zafira a??? 5*110 #17632089

    ik heb nog een setje 15” velgen met banden liggen in 5×110. mogen weg voor 80 euro

    In reactie op: Grotere remmen astra gsi #17631563

    dat past met calibra turbo klauwen en blokken. je moet alleen wel ff een pasring laten maken want het naafgat van de meriva schijven zijn groter als jou naven..

    In reactie op: afwijkend model kist, mag dat #17630735

    waarom ga je niet met polyester aan de slag? als je een laag of 8 legt is het prima materiaal voor een sub kist en je kan je complete reservewielbak gebruiken als subkist. dat betekent dus geen verloren ruimte king: . ik heb dit ook al is gedaan bij een zijkant van een kofferbak in een ford cougar. daar zat namelijk ook zoveel verloren ruimte in die je met poly mooi kon benutten ;) .

    bij een gesloten kist komt het ook niet op 1 of 2 liter aan, belangerijker is dat hij gewoon goed en stevig is gebouwd :vertag

    In reactie op: afwijkend model kist, mag dat #17630721

    origineel gepost door Van het Ende Customs
    @ Fearless: We willen alles in de vloer maken en ‘vlak’ houden.
    Het is uiteraard een Opel, ons TR project.

    @ bd.: Betekent dat dan dat ipv de 35l incl. isolatie kan verlagen naar de aangegeven 28l zonder isolatie?


    @Plf
    : ’t wordt iig 18 MDF

    Bedankt!

    daar zijn formules voor, maar je moet maar is ff kijken op 12vhifi.nl daar staat alles wel op ;)

    In reactie op: c20let op de bank af laten stellen #17631380

    op de botmanbank was het 312 pk ofzo :jerry

    die 299 was op een dynojet ;)

    ik zeg ook niet dat grotere injectoren niet beter is, maar hij vroeg gewoon of het ging :)

    In reactie op: c20let op de bank af laten stellen #17631378

    origineel gepost door Corsa_GSi
    Gewoon die spullen monteren en je injectoren laten reinigen en testen op opbrengst.
    En daarna langs gaan bij een goede tuner met rollenbank om alles af te stellen (wastegate, brandstof druk).

    Je kan ook gaan voor een vrijprogrammeerbaar motormanagement.
    http://www.dp-engineering.nl

    En dan VEMS Pnp C20LET, daar rijdt ik mee met alle opties erin. 265pk bij 0.9 bar.

    Je haalt meer als je turbo verser is.
    Daarnaast ga je 300pk niet halen met de standaard injectoren denk ik, beter is iets grotere te nemen.

    300 pk haal je wel met standaart injectoren. neetmans had ook 299 pk met standaart let injectoren ;) .

    In reactie op: afwijkend model kist, mag dat #17630717

    de beste kisten zijn degene met alleen maar ongelijke zijdes :). isolatie hoeft niet in een kist, hiermee vergroot je namelijk alleen maar de inhoud van de kist en dat is dus ook de reden dat vele zeggen dat hij beter of anders klinkt met isolatie :P

    In reactie op: Freek Corsa Zwarte A1 C20XE #17403687

    ik DENK dat hij deze bedoelde. friso heeft toen wel is verteld dat hij een kop had gehad waar een rekening bijzat van dat bedrijf. hij had toen ook ff gezocht maar niks kunnen vinden.

    http://www.zomermotorentechniek.nl/

    In reactie op: Freek Corsa Zwarte A1 C20XE #17403685

    origineel gepost door freek corsa
    Dat is wel de bedoeling :)

    Ik heb nu alle kleppen van de 2e KS700 kop weer mooi glimmend gemaakt. ( in de kolomboormachine en WD40 met waterproof schuurpapier )

    De kop die erop zat moet een buisje hebben, waar kan ik terecht ?

    ik heb wel is van friso gehoord dat ze bij someren motoren oid. , ff googlen voor de juiste naam, een buisje persen voor 6 tientjes :thumbup

    In reactie op: Astra f station ombouw nbaar c20let #17623723

    ze gebruiken vaak de radiateur van de cali aangezien daar de intercooler aan vast zit.

    de remmen kan je gebruiken, je zal alleen wel 4 gaats schijven moeten kopen, de rest is plug en play.

    wat voor bak zit er achter een x18? een f18 of f20 houd een standaart let blok wel een lange tijd. als je je blok gaat tunen dan zou ik er wel een f28 achter zetten ;)

    In reactie op: Astra f station ombouw nbaar c20let #17623720

    die aangepaste motorsteun is gewoon een calibra steun ;)

    In reactie op: Kadett GSi Champion Topic (Update 22-01-2010) #17488337

    ik kwam nog wat foto’s tegen van mijn ex champion. orgineel was het een c20xe maar zoals op de foto wel is te zien, lag er een let in :wub

    In reactie op: professionele remmen #17621692

    origineel gepost door Lex
    je ziet er ook wel veel met porsche klauwen rijden;maar hoe ze dat dan doen met schijven…geen idee

    ik rij ook met porsche(brembo) 4 zuigerklauwen. de schijven kan je dan zelf kiezen, ik rij zelf met 4gaats girlings. enigste wat je dan nog moet doen is brackets laten maken en remslangen op maat laten maken.

    In reactie op: Ervaringen met Calibra 4×4 Turbo + airride ? #17617697

    origineel gepost door Pastra
    Airride is voor H*MO’s….

    Ziet er wel vet uit misschien(hoe zeg je da popiejopie?), maar dat is er zo niks he….

    Mooi laag wil zijn moet pijn lijden…dus plat op den smoel, en je vriendin uitleggen dat dat stuiteren hoort.

    en 9 van de 10 keer is dit ook gelijk de opmerking van mensen die zelf niet eens echt laag rijden..

    ik heb zelf airride gehad en het gebruiksgemak is gewoon super, daarbij rijd niet iedereen hoog met airride! of duwen ze voor iedere drempel op dat knopje! mijn vectra schaafde vaker over de grond als mijn astra die 8cm verlaagt is ;)

    ik weet verder niet hoe dat zit met een calibra gezien die verdeelbak nogal gevoelig is..

    In reactie op: Kadett Gsi Trabi Style #17449986

    mooie kentekenplaat op de achtergrond!!

    owja, ook wel een leuke kadett :P

    :jerry

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 302)