Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@egje wrote:
@RISL wrote:
@Bavel wrote:
jip das deze GT/E replica komt uit Breda ligt een 2,4 in

Ik zie ‘m ook wel eens, die kerel rijdt altijd behoorlijk door.
Heb ‘m helaas nog niet op de foto gezet.Het kenteken komt me bekent voor. In 1980 toen ik in dienst zat, was er een korporaal die ook die manta te koop had, met volgens mij met dit kenteken. Die was ook groen en op gas, en had een wit interieur het was een 1900S Hij woonde in Lisse. Het was aan de doorgaande weg van Lisse naar Hillegom, als ik het met goed herinner.
bij rijders zijn heus wel gewenst maar op die foto was hij net gespoten moest nog wat afgebouwd worden
klopt idd voorheen was hij groen

@RISL wrote:
Zo zo, welk café was dat dan ;)
was in café de Vrachtwagen in het gezellige Breda
en zoveel bier had ik nie op hoor ben altijd zo wahahahBij deze ook maar ff een fotoke van mijn
ik sta dus links op de foto mee da zwarte T-shirt :-D
Muse- Starlight
Snap-on opvang bak
7!!
mooie wagen velgen staan er schitterend onder :thumbupjip das deze GT/E replica komt uit Breda ligt een 2,4 in

Hoppaaa dit had ik nog op de PC staat king:


Vandaag bij 100% Tuning in de Ahoy Rotterdam :D

welkom hier op het forum :D
ja ik zou ook voor hoogglans gaan
dit Rubber dus?

zijn hier nog nieuw tekrijgen
http://www.opel-classic-parts.com/nl/S035_Rubber_en_Kogellager_voor_hanglager_aandrijfas/A300_Rubber_hanglager_aandrijfas_Kadett_B_Olympia_A_GT_MantaAscona_A_1966-75_1126N.htmlvandaag rond 14:30 aan de griendsteeg in Dongen
iemand van hier toevallig?
7 :D
Jip de dunne Rode ATF olie
via deze site kun je zien welke preciesHaha leuk topic dit
zo ken ik er ook nog wel een paar– koelboxen vastschroeven aan de vloer van de keet
– afzuiging in de timmerwerkplaats aan zetten terwijl een collega hem aan het schoonmaken is
– 1 bougie kabel lostrekken van de bus zodat hij maar op 3 cilinders loopt
– als een collega in een moeilijke krappe situatie achteruit aan het rijden is
met de vlakkehand hard tegen de zijkant van de bus aan slaan
– ruitensproeier tankje vol pissen en dan met modder de vooruit flink vuil maken
-als een collega zijn bus netjes aan het stofzuigen is dan langs de stofzuiger lopen van zuigen op blazen zetten
– een Bacho heet stoken met een brander (niet teheet natuurlijk) en dan zelf met handschoenen aan aan een collega geven
– stuk glaswol bij iemand in zijn nek drukken
– volle bus strontpray leegspuiten in de kruipruimte waar een collega aan het werk is en dan snel het luik dicht doen en zelf op het luik gaan staan
– flink wat zout bij iemand in zijn koffie doe als hij ff niet kijktP.S. wij zijn hard op zoek naar nieuw personeel :D
@RISL wrote:
@Bavel wrote:
@RISL wrote:
Knalblauwe Manta A in de Heuvelstraat in Breda, gisterenmiddag rond half 6 (denk ik).
Bavel, ken jij die wagen?He RISL knalblauw zegt mij zo gouw niks geen bekend van mij in ieders geval
ben wel benieuwd was het een orgienele kleur denk je?Ik weet wel dat het zeker weten niet de originele lak was, daarvoor zag de lak er veel te mooi uit. Het leek ook wel metallic, dus de originele kleur was het ook niet, denk ik (maar ik weet niet in welke kleuren de Manta standaard geleverd is).
zover ik weet is de Manta A in 5 kleuren blauw geleverd correct me if i’m wrong
heeft iemand hier toevallig een mooi schema van?en een muntstuk gebruiken uit het zelfde bouwjaar als de wagen is ook wel grappig :D
Even een kleine opmerking voor die genen die dit lezen en het zelf ook willen doen
gebruik hierbij wel zuurvrije S39 anders krijg je geheid weer oxidatie op dat punt ;)gr Rob
20 juli 2012 om 18:05 In reactie op: Steun Gevraagd !! 1 stem = 1€ donatie voor Opel-Forum ! #18048366Done :D
@RISL wrote:
Knalblauwe Manta A in de Heuvelstraat in Breda, gisterenmiddag rond half 6 (denk ik).
Bavel, ken jij die wagen?He RISL knalblauw zegt mij zo gouw niks geen bekend van mij in ieders geval
ben wel benieuwd was het een orgienele kleur denk je?HOT ROT bedankt voor de duidenlijke uitleg
Helmer dat is echt een mooi project ja en pakken het goed aan, ga ik zeker volgen
gr Rob
teneerste bedankt voor jullie reacties!
ik wil nog wel naar de commodore gaan kijken
en dan zie ik wel waar het schip strand
al is het maar om wat meer know how op tedoen over de Commodore A
ben zelf meer thuis in het Manta A gebeuren
dus alle info is welkom :thumbupkan iemand mij vertellen of er duidenlijk verschil in achterass zit tussen Record C en Commodore A?
dan kan ik dat gelijk ook ff checken ;)gr Rob
Haha ja wat een gek er voor geeft king:
nu heb ik een mailtje van de eigenaar gehad
en die zegt:
Ik was mn kenteken kwijt en heb nieuwe papieren gekregen en daar staat geen gs op. Op het oude bewijs wel!nu is mijn vraag kan dit?
want als je hem kwijt bent krijg je toch 1tje op je kenteken of is dat alleen als je de platen kwijt raakt?
en als je een volledig nieuw kenteken zou krijgen zijn dat toch gele platen?
of zouden ze hem hebben omgekat met behulp van een kenteken van een six?
kan ik nergens aan de carosserie zien of het om een echte GS gaat?
dus niet aan al die extera dingen die ze er op en aan geschroeft zouden kunnen hebbenpoe poe wat een hoop vragen zeg :vertag
vind het zelf allemaal erg vaag gedoe rond deze commodoregr Rob
ok bedankt Bettus daar was ik al bang voor
ik had zelf zogouw geen kenteken van een echte gs bij de hand om dit tevergelijken
ik wil nog wel naar de commodore gaan kijken
wat is ongeveer de straatwaarde van een normaale six coupe?gr Rob
hmmm die snap ik ff niet je kunt toch geen vriendinnen op marktplaats zetten of wel? :hmmz :jerry :jerry
-
AuteurBerichten