Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
29 september 2012 om 18:10 In reactie op: E Kadett schutbord restauratie en geometrie wijzigingen!! #18059302
wat een top werk :thumbup je gsi kan er straks weer jaren tegen aan
Die van Piele (peter) is zeker laag.
Voor heeft hij een schroefset zitten maximaal omlaag geschroefd en hij heeft de extra veer die er normaal tussen zit er ook tussen weg gehaald.
Achter heeft hij een aangepaste vectra veer zitten.Je kunt hem alijd een pmtje doen hoe hij het precies heeft gedaan.
Hij schraapt zekers over de weg :D@Fearless wrote:
Ik zeg….hou de blauwe plaat belastingvrij…..de rest valt toch niet echt onder de echte oldtimers :jerry
voordat er een hoop boze reacties komen : geintje jongens, moet kunnen :jerry
Hahahaha :jerry kan er om lachen hoor :D
Is gewoon jammer dat wij de schatkist moeten aanvullen met z’n alle :(
En het Konings huis krijgt er geld bij nou dan heb ik echt iets van :wtf
Komt lekker geloof waardig over, laat ze is lekker bij hun zelf bezuinigen@Gerrit78 wrote:
Het gaat ook niet zo zeer om het verbruik maar om de uitstoot, jou Kadett zal misschien zuiniger lopen als je Vectra maar de Vectra stoot veel minder vervuilende stoffen uit.
Ik denk dat wel mee valt.
Me kadett heeft een co van 0,5 dat heeft jou Astra ook ;)
Ligt een c20xe in me kadett ;)@trashmetal wrote:
@bastiaan1981 wrote:
@trashmetal wrote:
van mij mogen geimporteerde wagens eerst 30 jaar belasting betalen :thumb
En bedankt he ;)
Mijn D kadett heb ik ook uit belgie gehaald.Ach ze weten je toch wel arm te houden in Den Haag.
Af en toe heb ik zo iets van ben ik nu echt alleen maar aan het werk om me rekeningen te betalen.Ja helaas, ben van mening dat een auto eerst minimaal 25 jaar wegenbelasting moet hebben binnengebracht
vind het ook geen gezicht eigenlijk een nieuw kenteken op een oldtimer :hmmz
nu ben jij een liefhebber, maar er rijden er gewoon te veel met importbarrels rond om belasting te ontduiken
die verpesten het voor de echte liefhebbers(je kunt hem altijd nog omkatten met een sloper en kenteken opnieuw aanmelden) :jerry
En dat is nou het probleem dat een liefhebber moeten boeten voor die mensen die in een belasting vrije diesel willen rijden, beetje jammer vind ik dat.
Laat ze dan lekker de diesel toeslag er op doen net zoals diesels van naar 1987.
En dat gelul dat oude auto’s meer vervuilen slaat ook nergens op vind ik.
Mijn Kadett rijd 1 op 15 en mijn Vectra uit 2001 rijd als ik niet te gek doe 1 op 10, ik weet het niet maar het lijkt mij dat mijn Vectra slechter is voor het milieu.Ik weet wel als ze het er door drukken gaat mijn kadett niet weg geef ik de vectra wel een schop.
Koop ik wel z’n nieuwe kleine … auto die wel belasting vrij is :jerry
Laten ze dat lekker afschaffen denk dat meer opleverd voor de schatkist dan de oldtimers weer belasting te laten betalen.Denk ook dat de meeste liefhebbers hun oldie lekker gaan schorsen en dan met de zomer maanden er uit halen.
Worden ze er in Den Haag als nog niet rijk van :jerryAan omkatten doe ik niet hahah :D maar het is wel een idee ;)
En we betalen al meer als zat belasting in dit land vind ik.
mooie D hoor :wub
@trashmetal wrote:
van mij mogen geimporteerde wagens eerst 30 jaar belasting betalen :thumb
En bedankt he ;)
Mijn D kadett heb ik ook uit belgie gehaald.Ach ze weten je toch wel arm te houden in Den Haag.
Af en toe heb ik zo iets van ben ik nu echt alleen maar aan het werk om me rekeningen te betalen.Dat zal ik ook zeker doen dan :)
De v6 moet nog wel ff een tijdje mee ;)Bedankt Willem zal ik zeker doen.
Wil niet dat hij kapot draait.
En tips zijn altijd welkom :)Het zit niet mee hahaha
Zal zeker naar de waterpomp kijken je hebt ze met 21 en 25 tanden dacht ik.
Dat heeft me ooit als is 16 kleppen gekost die spanner :(schijven en blokken besteld voor achter
blok komt uit een 1991 callibra
het is wel irritant dat er zo veel verschilden riemen zijn.
Me D kadett moet ook een nieuwe riem binnen kort en die moet ook ook eerst los halen, om te kijken welke ik moet hebben (c20xe)Thanks Willem :) daar kan ik wat mee
Daar was ik al bang voor Willem.
Dan maar eerst demonteren en kijken.Weet je toevallig ook waar ik dan op moet letten welke ik moet hebben als ik het los heb?
@Piele wrote:
@bastiaan1981 wrote:
Schiet het al een beetje op Peter met de velgen??
Is bijna meeting tijd ;)Nee man!
Komt weer op de laatste minuten aan denk ik!
Maar is niets nieuws.. wel? ;)
Je kan me nog wel ff helpen 1 deze dagen toch?hahah is idd niks nieuws :P
Tuurlijk kan dat wel ff laat maar weten van hoe en wat okeslaat nergens op.
Mijn kadett c20xe uit 1983 is een stuk zuiniger als mijn vectra v6 uit 2001
Ze zijn gek daar in den haagSchiet het al een beetje op Peter met de velgen??
Is bijna meeting tijd ;)Zeer mooi geworden :thumb :wub respect voor je werk :wors
Je kunt er ook korte schokbrekers van een e kadett onder zetten.
Heb ik er ook onder zitten ;):wub wat schitterend :wub
Zeker weten gaan wij Miral :) neem je de kadett mee dan??
wat een top werk :thumb :thumb ben echt benieuwd hoe hij er straks uit ziet :D
ga zo door :thumbnetjes hoor :D opel powerrrrr :D
heb hem gister op daf ook ff in het echt bekeken.
zie er toppie uit Andere mijn compilimenten wat een dikke kadett :D :thumb :wub -
AuteurBerichten