Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als de distributie één of meerdere tandjes verkeerd staat kan die zulke problemen geven als je nu beschrijft hoor.
Ontstekingsvolgorde ook goed?
:thumb wellicht krijg je het verbruik nu ook onder controle!
Komt ie zo de apk door denk je?
Dat lijkt er al meer op goedzo! Ga je alle goede delen van je vorige Corsa nog swappen met deze?
kan je ook niet de oude sensor samen met poelie over zetten?
Timing van distributie al gecontroleerd?
Zou ook ff je halgever/rotorontsteking checken of dat allemaal.goed is.Heb wel een opcom liggen die je mag lenen
Let op, niemand hier is aansprakelijk mocht je toch schade hebben bij het breken van je distributie riem oid.
Toevallig vandaag met zo’n zelfde systeem aan het etteren geweest. Ook met 4 spijkers.
Ik was alleen 10 min bezig wilde niet lukken.
Komt m’n maat erbij en lukt direct. Beide op een stoel gaan zitten en een kant met spijkers vast pakken.
Vervolgens spijkers naar je toe trekken (beide naar de buitenkant) en tegelijkertijd proberen de radio eruit te schuiven met de spijkers.
Niet aan je blokken gaan veilen joh… Laat het inremmen zijn werk doen!
Geen zorgen maken.
Gewoon lekker rijden en proberen nog geen noodstop te maken.
Toevallig 2 weken terug nieuwe remblokken laten monteren op mijn huidige schijven, waarin ook een randje zit aan de buitenkant.
In het begin voelde het bij mij ook sponzig aan en het remde zeker niet goed. Nu een paar 100km verder en het remt nu super goed.
Goed bezig Mario dat gaat helemaal goed komen :thumb
Gave Astra Oenatje! Niks aan doen lekker origineel houden :thumb
@dabok wrote:
Roep dat maar niet te hard, ik heb het dus weleens gehad op mijn oude b gsi met een greenfilter twister kit (was toen nog reteduur dus dan verwacht je wel goed spul) dat mijn onderblok kapot was gelopen doordat die slang al het water zo naar binnen zoog de motor in..
Duurde niet zo heel lang voordat ik met een klap stil kwam te staan (was wel in een flinke hoosbui).
Hoe diep stond dat water wel niet?
Een beetje water komt er als het blok nog loopt wel weer uit. (Zolang het blok loopt)
Stel je blok valt stil doordat het niet meer kan ontsteken doordat er water in is gelopen, nooit opnieuw starten. Dan kun je een zogeheten waterslag krijgen. Water kun je niet comprimeren. Doordat het water dus vanalles tegen drukt, kan het je drijfstangen slopen.
Altijd proberen eerst met de hand rond draaien. Als dat niet lukt bougies eruit, dan draaien en dan komt alles uit de bougiegaten.
3 februari 2016 om 12:40 In reactie op: opel corsa b radio , slaat instellingen niet op zenders wel? #18309788Meten met multimeter wat de constante en geschakelde + is.
Wim-v6 hier op het forum contacteren
Deze vraag is vaakgenoeg voorbij gekomen op het forum.
Via de zoekfunctie kom je hierop:
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=157372″ onclick=”window.open(this.href);return false;
topic even doorlezen en daar staat je antwoord.
Wat is het exacte type van die velg? En onder welke bmw’s geleverd?
Zal ik eens kijken wat ik er van kan maken
Ik ben absoluut geen ervaren sleutelaar, maar ik help met alle plezier mee!
@bart-gsi wrote:
bij de meeste gsi-tjes op internet hebben ze zo`n stijgerpijp van remus eronder hangen… daalt de waarden meteen mee :P
Haha mijne heeft weer een origineel uiterlijk. Geen schroefset meer, originele uitlaat en Astra Njoy velgjes. Wel powerbox en spaghetti :jerry Jammer dat ik veel te weinig bij stoplichtjes sta te wachten haha.
Maar Mario, kan je niet beter gewoon iets meer geld uitgegeven en niet een bak met roest kopen, want achteraf kun je daar een hoop geld instoppen en je krijgt het er nooit meer uit.
Ik zou op z’n minst kijken naar een harde koets en een blok wat goed loopt. Het liefst in de blauwe x12xe kleur, kan je het meeste zo overbouwej.
Die GSI kan wel een perfecte match zijn haha! Die schreeuwt er om om het achterklepje van je x12xe te krijgen :P
Dan maar stiekem naar jetcars haha. Gewoon op je gemakje naar een 1.5 td zoeken
Denk dat je het meeste plezier gaat hebben met zon dieseltje hoor. Je wilt altijd al turbo, kan je hiermee mooi hobby’en spelen met de turbo druk enzo
Heb nog 2 linkjes toegevoegd in m’n vorige bericht
Ga eens met Wim praten over een 1.5 td
Denk dat je daar het meest plezier aan zult hebben.
Ze gaan goedkoop weg omdat iedereen denkt met diesel duur uit te zijn, plus hebben meestal veel km’s gedraaid dus eerder kans op een goed onderhouden Corsa
Zijn goedkoop vlot te maken
En zuinighttp://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m1014229783-opel-corsa-1-5-td-3d-letop-liefhebbersauto.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
Bijvoorbeeld deze proberen goedkoop mee te krijgen. Kan je je deuren en achterklep over gooien.Of deze 1.5 td bij Jet Cars :jerry
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m1013915568-opel-corsa-1-5-dt.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
Meeeh dan heb je een ding van 1993 en er moet niet voor niks aan gelast worden, dan zal die nog wel meer roest hebben her en der.
Kun je geen hard casco kopen in dezelfde kleur als je nu hebt
Blok over zetten, interieur, alle goede delen overzetten
Anders 1.5 td, zijn ook niet duur in aanschaf want diesel.
Later keer 1.7td erin, dat is fun gegarandeerd
Linkje doet het niet
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=281550017″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=273700440″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Deze GSI staat er erg mooi bij. Misschien kan je deze voor een leuke prijs meenemen?http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=283730963
-
AuteurBerichten