Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
In november gaat die naar binnen en helemaal uit elkaar.
Ik laat hem compleet overspuiten en alles weer strak maken.
De senator is op dit moment in redelijke staat maar heeft echt wat aandacht nodig.
De zijschermen moet ook worden vervangen, die zijn aardig rot van onderen…Bij deze een paar foto’s
Zo staat die er nu bij….






Bij sommigen is de auto wel bekend.
De vorige eigenaar was/is lid van big opelsGespot op oldtimer festival in Hoornsterzwaag…….











Ze zagen er weer mooi uit :wub :wub
Ik doe het toch maar niet.
Mischien later in de toekomst, maar nu doe liever eerst andere dingen aan de Senator.
Ik gebruik hem echt weinig en heb voor dagelijks gebruik een hele zuinige diesel ;)
Maar ik dacht echt dat het zo overzetten was, maar dat is het dus niet.
Ik ga nu eerst de dingen aanpakken die echt nodig zijn aan de auto en hem tip top in orde maken.Ziet er goed uit…. :thumb
Is goed.
Zaterdag ga ik weer naar die auto toe om wat andere onderdelen op te halen.
Ik zal er dan eens op letten…. :thumbOke,
Want die 4 traps automaat die ik kan overnemen komt uit een Senator A1.
De wagen ziet er precies hetzelfde uit als die van mij.
Het bouwjaar weet ik zo niet.Is een 4 traps automaat dan wel standaard geleverd op een senator A1?
@Freestyler,
Ik ben van plan om de Senator alleen met meetings en mooi weer te gebruiken.
Het blijft gewoon een cruiser.
Maar ik dacht dat je de bak zo over kon zetten, maar als ik het allemaal zo lees dan is het aardig wat werk.
Mischien voor jullie niet, maar voor mij wel. Ik ben niet echt een monteur en deze auto is helemaal nieuw voor mij.
Dus ik moet het laten doen en weet niet wat daar de kosten van zijn.
Dat is ook de reden waarom ik twijfel. De Senator word niet veel gebruikt en maakt ook weinig kilometers en is het dan wel financieel aantrekkelijk om alles om te bouwen.Ik bedank wel iedereen voor de info….
Jullie hebben er toch aardig meer verstand van dan mij…..hahaha












Zin en tijd is niet het probleem.
Ik ben in deze dingen echt een leek en kan het zelf niet.
Ik moet het dus laten doen en dan gaat het meer om het financiële plaatje.Die uit Vught, stond/staat volgens mij te koop…












Het is een injectie motor
Dat is het ook. Als ik redelijk hard rij en rem vol af en ga dan weer op het gas dan is het net of je in de neutral vol gas geeft. Sta je even stil dan pakt die hem weer. Gewoon schakelen gaat prima.
Ik geloof ook gelijk dat een 4 traps veel fijner is dan zo’n 3 traps.
Maar ik gebruik de Senator niet dagelijks, alleen mooi weer en meetings.
Dus als de kosten van het ombouwen aardig hoog zijn, dan weet ik niet of ik het het echt waard vind.Maar merk olie maakt niet uit?
Alle transmissie olie kan er in?
Of zit daar nog verschil in?Maakt het ook nog uit welke vesnellingsbak olie ik er in doe?
Zit er verschil in?Oke, bedankt :D :thumb
Bedankt voor de reactie’s :D
Ik denk dat ik dan toch maar met de 3 bak blijf doorrijden…Nu heb ik nog een vraagje…
Hoe peil je de olie van de bak, met draaiende motor of niet?
Want hij slipt soms door en ze zeggen dat dat kan liggen omdat er te weinig olie in de bak zit.
Nu heb ik de olie gepeild en er zat genoeg in, maar met draaiende motor zit het oliepeil te laag.Sorry, automaat












Hele nette Kadett :wub :wub
Wat een mongool :shock: :wtf
:D :thumb
2009 was die nog niet van mij……Gespot in Herten

Hele nette Ascona A :wub
-
AuteurBerichten