Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
16V champion is toch nooit origineel in NL geleverd?
wel leuk trouwens om van de porsche gasten zelf te horen, misschien dat nu ook meer mensen hier die al die verhalen niet geloven van de corsa’s en tigra’s met LET, dat ze met 300Pk performance auto’s kunnen bijhouden/voorbij rijden……
:wors
een vernauwing van de inlaat misschien of een buis die de lucht verde rin het filter moet brengen??
zijn op veel website’s zoals die van pilot adapters te koop.
heb verschillende setjes winterbanden gehad, maar het merk wat ik voor zomerbanden veel te duur vind, heeft wel de best winterbanden vind ik de michelin alpin……
winterbanden begint er echt al aan te komen, zou het nu al doen, want anders zijn alle goede merken al uitverkocht net zoals voorgaande jaren.
Mijn vader heeft alweer een boel setjes klaarliggen voor zijn klanten, want de michelins waren zo uitverkocht als het weer er echt naar wordt. Winterbanden op de originele velgen leggen en een ander setje velgen voor de zomer zou ik doen.ik ben helemaal tevreden over de dunlop sp sportmaxx zomerbanden veel grip en slijten niet te snel.
is altijd leuk om te weten of ze nog in goede staat rondrijden, nadat je er veel geld in hebt gestopt.
Ik keek net op de RDW en zag dat mijn oude corsa c20xe gisteren op naam gezet is dus weer een nieuwe eigenaar, misschien door iemand van hier gekocht of weet waar die rijdt? Ben ook wel benieuwd
Kenteken is NV-RB-45, ook ff een foto:

De linkjes doen het niet bij mij, de site geeft aan dat het onderwerp niet kan worden gevonden.
In theorie zou het wel kunnen maar je hebt dan wel adapter op adapter en of je dat wilt met zoveel krachten die erop komen?
zou niet gewoon een big brake kit voor een E kadett van een bekend merk AP racing ofzo heeft dat vast wel.van tarox komt me nu ff te binnen die dat heeft, heb even opgezocht die hebben deze set: KMOP0266 318X26 17″ B32-6 / B32-10 KMRD0266 SP0239, wel grote velgen nodig maar vectra gts is ook minimaal 17″dacht ik de 3.2 V6 remmen dan.
Het is misschien wel veel duurder, want vectra gts remmenset compleet zal inkoop iets van 600 zijn en zon big brake kit denk ik wel 1000+
Ik was er destijds ook flink mee bezig toen ik met de c coupe bezig was. Ik had toen gekozen voor volvo turbo klauwen nieuw gekocht en honda schijven van brembo die omgeboord werden, maar voor een C let is dit misschien ook aan de lchte kant al weegt een C natuurlijk niet veel….
zitten paar rare groeven in het midden gezigzagt geen stukje metaal in inlaat spruitstuk gevonden?
kan zeker pech hebben zijn maar dat de remmen pas bij 93.000 zijn vervangen heeft natuurlijk niks met de koppeling te maken.
Juist mensen die voorzichtig en als een oude taart rijden laten hun voet op de koppeling staan en houden het ongemerkt bijna continu ingedrukt….is allemaal hetzelfde je hoeft niks te veranderen volgens mij.
12 september 2010 om 17:27 In reactie op: chrome signum mistlamp kapjes (kewl pics toegevoegd) #17725132op de GTS van mn broertje zaten ze ook al. Wel de bumper er laast afgehaald ivm Xenon inbouw maar stelt niks voor, en voor die 50 euro zou ik het zeker doen staat toch een stuk mooier en luxer vind ik.
wat is er technisch anders aan dit spruitstuk? Is dit een wijziging van opel zelf wat later veranderd is?
10 september 2010 om 17:50 In reactie op: Achterwielaandrijving: Da's wennen !!(en went nog steed #17668983ligt ook aan de wielbasis. toen ik mn C coupe nog had was het met nat wegdek met de 1.2 af en toe ook lastig corrigeren.
Met de benz met 300PK was het een eitje, auto was heel voorspelbaar en gemakkelijk te controleren. Komt denk ik ook door de langere wielbasis.
Ben alleen 1 keer in de sneeuw een bocht uitgevlogen (gelukkig geen schade was alleen grasveld), ik reed rustig met zomerbanden, maar was vergeten de asr uit te schakelen toen begon de achterkant te glijden. Ik tegensturen en gas erop, maar de asr voorkwam dat ik de banden kon laten spinnen en stond ik 3.4 gedraaid in de binnenbocht :oonderblok is toch hetzelfde? Bouw um dan eerst met een 2.5 en als alles goed erin zit kan je later altijd nog naar 3.0 ombouwen.
Zo is het toch ook met veel astra’s F gebeurd.Neem dan wel een vermogensweerstand, anders gaat deze doorbranden met een beetje pech.
Ook zou je er een spanningsregelaar erbij kunnen solderen die de spanning op 12V houdt…..bekleding kun je gewoon bij audio-speciaal-zaak halen in verschillende kleuren.
Ik reed er alleen naar meetings mee en af en toe met mooi weer. 1 passagier mocht mee meer niet haha dus geen last van reservewiel.
Wilde deze wel in de kofferbak integreren maar werd erg lastig.Bij mij was de binnenkant niet mooi meegespoten, dus met wat houd en vloerbedekking opgelost. In de hoedenplank 2 gaten gezaagd en ovaaltjes erin gemaak zie foto’s:




lastig te zien maar op deze foto kun je een beetje zien hoe de ovaaltjes erin zaten gemaakt.

scheelt ook bij VW dat na 150.000 bijna elke acc. systeem kapot gaat en compleet dashboard eruit moet, ja die vw;s zijn degelijk….
Bij ons rijden een aantal vw’s in de lease maar reparaties zijn best veel nodig, ga niet zeggen dat opel minder problemen heeft, maar vw is zeker niet degelijker. Vorige maand bij toouran tdi het vliegwiel in 20 stukken geknapt, was ook een leuke reparatie;)
erg nette corsa!:thumbup
ja ik zie de laatste tijd ook steeds meer snelle auto’s rijden en begin het toch wel te missen!
De cabrio rijdt heerlijk en de 2,2 is niet langzaam voor woon werk verkeer, maar om een cabrio/coupe turbo aan te schaffen begint steeds meer te lonken!
Helemaal met al die verhalen die ik op het forum lees haha:thumbupOriginally posted by DEEF
honda heeft type R,golf is R32 ;)Het laatste type golf (golf 6) is wel degelijk een Golf R (tfsi 4motion) ;)
270pk en dacht rond de 350Nm standaard:vertag
misschien rubber versleten van een stabilisatorstang die dan knoept ofzo als het niet de kineet is
Je moet de kabelboom van de c20ne gebruiken. Is weinig werk om over te zetten.
versnellingsbak ligt denk ik ook aan de baan, misschien dat je met een lange 2 minder hoeft te schakelen, maar met een F16cr heb je korte versnellingen.
-
AuteurBerichten