Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Die combinatie had ik het ook, omdat die plastic inlaatpoorten groter zijn. Denk dat er dan wat tussen zit
of de pakking kapot is. Hopelijk is het iets kleins.mijn oude c was van 79 maar reed gewoon met blauwe platen. Is veel mooier en nooit
problemen met politie gehad. 1 keer een agent die me aansprak en zei dat had ik zelf ook gedaan.
Met keuren ff met 2 ty-raps de gele platen eroverheen.Ik denk dat je alleen een bekeuring krijgt als je in een algehele controle rijdt met de rdw erbij.
24 september 2012 om 21:24 In reactie op: Project x loopt vollediguit handen haren provincie Groningen #18068002Gelukkig niet hier gebeurd, verzekerd of niet ik zal mijn eigendommen ten koste van heel veel beschermen.
Laat mijn auto niet mollen door van die ^$%$ blagenHet gaat echt nergens meer over, politie mag op zulke momenten van mij veel harder ingrijpen. 3 keer waarschuwen,
sta je er dan nog geen genade en kennis maken met de knuppel. Niet achteraf janken van ik stond er alleen bij en heb
niks gedaan…dacht ik ook dat deze nooit in NL geleverd was. Blijft een mooie verschijning voor een meriva ;)
Nee grapje, een standaard meriva vind ik helemaal niks, maar een OPC erg goed design.de mooiste oplossing is al gegeven…..
@16VCalibra wrote:
Zo gaat dat hier altijd op het forum tog zie ik de laatste tijd.. Wanneer dingen goed gaan is alles oké maar wanneer er foute dingen boven water komen moet het topic ineens dicht of mag er niet over gesproken worden net zoals het topic van Tim…
@teungts wrote:
topic sluiten? zie ik het nut niet van in, zou jij niet gewaarschuwd willen worden voor een bedrijf dat nu blijkt niet echt betrouwbaar is. dit met ram en tim is echt niet het enige slechte wat bij niels vandaan komt. jij wordt toch ook best op je vingers getikt als je fouten maakt bij je baas.
Ik sta hier heel neutraal in, omdat ik niet weet wat er allemaal is afgesproken. neemt niet weg dat ik het erg klote voor jouw (en tim) vind. Maar zoals ik al zei niels gaat hier niks meer neerzetten heeft hij al geplaatst een keer. En denk dat iedereen wel gewaarschuwd is. Ik schreef toch ook tijdelijk sluiten tot er meer info is over
een oplossing. Nu wordt het er niet netter op, en dat gaat niet helpen met de oplossing. Mocht er daadwerkelijk een update zijn gooi het topic weer open. Of dat alleen niels en 16Vcalibra kunnen reageren in dit topic, het zijn maar ideeen.Als ik bezig zou zijn met tot een overeenkomst te komen, is het soms verstandiger om stilte te hebben, hoe lastig het ook is. Dat creert meestal minder weerstand van de andere partij. maar dat is mijn mening dan he….
Met geweld los je weinig op, maar weet uit ervaring dat het wel goed is voor je gemoedstoestand.
Ga het niet uitleggen hier :oops: . Hoop dat het zo wordt opgelost dat 16vcalibra ermee kan leven.
Tevreden wordt geen partij meer.Denk wel dat het beter is dat dit topic wordt gesloten voorlopig tot er een oplossing is gekomen.
De gebreken zijn naar voren gekomen, en meningen gegeven die iedereen kan lezen. Verdere
meningen zijn niet nodig lijkt me zo, tot het wordt opgelost (of niet :( ).Niels heeft volgens mij al kenbaar gemaakt niet meer op het forum te reageren.
21 september 2012 om 18:53 In reactie op: S40 T5 project 5-10 fasttech chip 294PK en 501NM met filmpje #18065276vandaag de nieuwe velgen binnen gekregen en gelijk gemonteerd:
Het zijn de OZ grantourismo GT in 19″



Het is de eerste keer dat ik nieuwe OZ velgen koop, maar ze hebben het netjes geleverd. Nadat ik had opgegeven welke
auto ik heb, zater er wielmoeren bij met de juiste lengte en erg nette alu centreerringen ipv plastic. Past perfect!

De volgende stap is een schroefset helaas. Wilde eigenlijk niet lager en er zaten al eibach veren onder. Met de originele
wielen was het mooi, nu het gat veel te groot. Dus opzoek naar een schroefset.ik had de platina’s in de coupe turbo gedaan na de z20leh turbo en chip erin. De standaard bosch
bougies trokken dat niet meer. Wil je de originele koop ze bij de dealer. Volgens mij zijn dat NGK’s
maar weet het niet zeker.Ben voor de volvo ook aan het rondkijken voor een schroefset en zon AP setje is nog wel betaalbaar nieuw, en er ook
over aan het twijfelen. Het kost bijna de helft van een KW set, maar dat zal in de kwaliteit ook wel te merken zijn ben ik bang.Ik ben ook benieuwd naar ervaringsdeskundigen.
:cry
volgens mij was hij al voorzien
16 september 2012 om 18:44 In reactie op: S40 T5 project 5-10 fasttech chip 294PK en 501NM met filmpje #18065275Wilde er eigenlijk mee wachten tot ik een andere onderlip had gevonden, maar nu deze uitlaat eronder zit
zag het er niet meer uit dus vandaag de kogel eraf gehaald.
@ frank, ja de coupe is vorige week verkacht, voor te weinig maarja. De V6 had hij gekocht voor zich
zelf, maar stond gelijk op marktplaats. Die ging eigenlijk te snel weg haha na 2 dagen verkocht.mooie auto!
waar ik een nieuwe leh heb gekocht in oostenrijk is hij in 3 werkdagen in NL geleverd,
weet niet of dat snel genoeg is dan heef ik het adres wel even….15 september 2012 om 18:35 In reactie op: S40 T5 project 5-10 fasttech chip 294PK en 501NM met filmpje #18065251Vandaag ff 2 filmpjes gemaakt:
[youtube:c0g3xl6g]http://www.youtube.com/watch?v=4TyNDYLzIhM[/youtube:c0g3xl6g]
[youtube:c0g3xl6g]http://www.youtube.com/watch?v=OroVeyTD-9E[/youtube:c0g3xl6g]
15 september 2012 om 15:28 In reactie op: 16 kleppers projecten topic : d kadett station gte #17370634een nieuwer tdi blok erin is grappig, rijdt hier in de buurt ook 1 rond met de 150pk versie en ook nog een gechipt richting de 200 :vertag
Ziet er goed uit!
14 september 2012 om 20:39 In reactie op: S40 T5 project 5-10 fasttech chip 294PK en 501NM met filmpje #18065272@Corsa_GSi wrote:
Hmm dacht dat de K16 als maximum 300 – 315 pk had, aangezien dat het maximum is wat je uit een standaard LET kan halen :hmmz
Had het nog even nagekeken op de site van european tuning:
Nieuwe KKK K16 turbo-upgrade voor alle 2.5L T5 motoren in de C30, C70N, S40N en V50. Deze KKK turbo setup is groter dan de originele turbo, terwijl montage nagenoeg plug & play is. Waar de originele turbo op deze auto’s al bij 290pk aan zijn max zit gaat deze K16 turbo door tot vermogens van ca. 370-380pk (met de juiste mapping en randapparatuur uiteraard). Informeer ook naar onze complete 380pk-kit voor deze auto’s eventueel compleet geinstalleerd en afgesteld.
13 september 2012 om 17:25 In reactie op: S40 T5 project 5-10 fasttech chip 294PK en 501NM met filmpje #18065271Ik heb er verder geen verstand van haha, dat zeiden ze van fasttech.
vandaag de auto gewassen, en paar foto’s gemaakt bij daglicht:


Nu is het wachten op de velgen die ik heb gekocht, namelijk 19″ OZ Superturismo GT in het zilver.

Als je alleen een einddemper vervangt, wordt de tegendruk niet te laag hoor.
Maar als je een mooie demper zoekt, ik heb nog een turbo demper voor een gtc te koop
voor weinig, en woon nog in de buurt ook. Het is een nieuwe irmscher demper:opgegeven snelheid is 210 km/h als top van jouw auto. Codering H is dus nog goed.
12 september 2012 om 20:09 In reactie op: S40 T5 project 5-10 fasttech chip 294PK en 501NM met filmpje #18065269Zijn leuke waardes. Met de tuner die veel volvo doet, waarbij ik nu aan het onderhandelen ben geeft zelfs
als waardes op (als het blok goed is uiteraard) 350PK en 600NM!!! met de K16 turbo en injectoren.
Wel jammer dat die turbo compleet €3000 kost phuuuu en injectoren zijn ook heel wat duurder dan de €50 per stuk
die de leh injectoren kosten.De uitlaat begint nu goed geluid te maken, haha moet niet te hard meer worden. Nu klinkt het perfect.
Eerst veel te zacht en nu ben ik bang dat het te luid gaat worden, is ook nooit goed :jerryZal binnenkort wel een filmpje maken :vertag
12 september 2012 om 13:22 In reactie op: S40 T5 project 5-10 fasttech chip 294PK en 501NM met filmpje #18065267Thnx voor de goede reacties.
@ OA-H Het blok is heel stevig gebouwd. Blok van de S60 R is hetzelfde alleen dan op geboord.
Dus dunnere cylinderwanden en die heeft standaard 300Pk, en na chippen 350 en dat gaat goed.
dus die 380 klopt wel hoor. Maar zoals ik al schreef met een rs500 turbo houdt het bij 350 pk wel op.
en het blijft dan heel. Ik zelf hou het bij 270 – 300pk.ken hem niet, maar calculeer een z20leh turbo in (€700) want die gaan kapot,
dan valt het niet tegen iig. Verder roken na ff stationair draaien als je weer gas geeft.
werking van de airco. Ook dingen zoals wiellagers zijn behoorlijk prijzig aangezien esp en zo er allemaal in zit.
Ook de bak ff goed testen, die zal met de sportkoppeling wel behoorlijk belast zijn.succes
-
AuteurBerichten