Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hmm idd kan mooi worden!
eens proberen;)isuzu is een van de betere motoren heb ik tog al enkele keren gehoord
past niet, Waar zou je ze nog mooi kunnen inbouwen bij een vec b
Kan je me dit niet leveren voor een prijsje?
wat voor motor is het?
Mijne komt met dit weer ook maar +- 80gradenAli,Verkoop je drankbekerhouders waar 52mm metertjes inpasse?
Ik zal er zijn;)
Idd, Dit zijn ze dus, Kan je maken op een vectra b
Linkjeik zou zeggen , Tak de + af bij je originele tellerverlichting lampje’s( Die t10 lampjes(Standlichtlampjes)) en massa gewoon op carroserie
Mijne heeft nu al niet genoeg vermogen om goed te sproeien als ik 120 rijd
Welke nummer bestel je ze bij opel?
origineel gepost door 14XE
op een corsa b,maar op een vectra b past het ookals je er maar draad op tapt
Als ik ze op ebay opzoek kom ik tog andere tegen dan in dat topic vermeld staat
origineel gepost door sw_reijnders
weet niet of die kleur op de B2 geleverd is . . . ik gok eigenlijk van niet :hmmzik vrees dat dat spuiten gaat worden bart.
Geen starsilber voor ene b2;)
origineel gepost door D.J.R.
Maar waarom een B2 achterklepMooier;) Heb dus eigenlijk een achterklep nodig voor vectra b sedan, Kleeurcode z138
wat is er anders aan irmschers en gewone bosch?
15 januari 2010 om 15:37 In reactie op: Ruitenwisser Meganisme Vectra C (Update!!) GEMAAKT!!!!!! #17557272op de ruitenwissers zelf zit ene plastic capje, Bedoel wel waar de ruitenwissers op de aandrijving staan gemonteert, Dit kapje wegnemen en je ziet een boutje, Loszetten,Ruitenwisser eraf trekken en mooi op zen 0 punt zetten, Zo bij alle 2 en dan werkt het normaal, Let wel op voor je begint hiermee zet dan effe je ruitenwissers omhoog en bedien ze even, Dan komen ze volgens de motor in het 0 punt en dan het hiervermelde doen
Welkom hier en mooie vectra! Hoop dat je het hier naar je zin hebt
origineel gepost door sw_reijnders
zulke aso’s heb je altijd . . . en dat hoeft niet altijd aan leeftijd te liggen.maar ik ben ook altijd geneigd te roepen “die petjes in die Polo GTI’tjes” . . . ook niet altijd terrecht (daarentegen vaak wel :jerry).
Even vermelden dat ik ook wel eentje ben met een “petje” in een vectra;)
Persoonlijk vindt ik gewoon het volgende, Alle emblemen eraf,Mooie velgjes, Getinte ramen, Xenon en een origineel spoilertje het mooiste,
origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door rinuske
origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door speaker
origineel gepost door DOCTOR007
@janneman vectra c: ouder? wat heeft leeftijd ermee te maken??? ik zit al 10jaar zonder brokken achter de stuur en ik heb meer km dan me oudes bijmekaar gereden. Sneeuw ijzel storm e.d. 360 graden draaien ik heb ze bijna denk ik allemaal al een keer gehad zonder brokken).:vertag ff afkloppen ,maar ik heb al 17 jaar m’n rijbewijs en met een gemiddelde van 40Dkm per jaar heb ik nog nooit een schuiver gemaakt , ongeluk gehad of iets dergelijks. Tja.. 1 keertje met 10 km/u tegen de vangrail aangebumpt met sneeuw ( als je de A6 afkomt en bovenaan de buitenring opdraait , maar dat is inmiddels ook alweer 5 jaar geleden ! )
*Ik ben overigens die ‘klojo’ die “levensgevaarlijk” WEL op de besneeuwde linkerbaan met 90km/u rijdt*:o
( mensen hebben echt geen idee hoeveel grip je hebt op de sneeuw ! en rijden dus maar 40km/u achter elkaar aan ! )Maargoed… dit is mijn mening ! :P
@Speaker: duidelijk doe ik ook maar dan als ik alleen in de auto ben met gezin dan heb ik een gestreste vriendin naast me zitten die op elke opspatting wel wat te zeggen heeft.;)
Heel veel met sneeuw gereden, en ja, VEEL nederlanders rijden GEVAARLIJK langzaam in sneeuw
bij sneeuw:
– niet te hard, meer zeker niet te LANGZAAM rijden!!
– geen abrubte bewegingen
– zo min mogenlijk remmen, remmen heeft meestal geen zin in sneeuw
– houd ruim voldoende afstand
– zorg voor een goede staat van de auto
– zorg voor een goed staat van de banden, leifst goede winterbanden
– voor buitenland: zorg voor sneeuw kettingen.Willem
@Willem: ook daar ben ik het mee eens.
ik wil me hier bij bovenstaande uitspraken aansluiten.
ik rij al 30 jaar en nog nooit brokken gemaakt wat betrefd slecht weer.
en als er sneeuw ligt rij ook ik gerust met 90 of 100 over de linkerbaan!!Ps: 40DKM??? best veel luitjes. Ik zit er jaarlijks(ongeveer >35KDM500km.
En ik ga er vanuit dat dit een discussie is en geen vorm van aanzet tot bijzonder apart vreemd absurt misselijk a-sociaal (rij)gedrag in het verkeer.Ik rijd er jaarlijks +- 70.000KM
Hmm Iemand zin om met me naar de handrem te kijken, Al verschijdene malen poging tot afstellen gedaan en niets lukt
origineel gepost door arjontje
origineel gepost door Bartjex88
Idd, Alleen die handrem afstellen is niet al te simpel, Moet je dat boutje onder je handremhoes eerst loszetten of hoe zit het juistje handrem stel je af in de schijf.
door een van de bout gaten kan je door te draaien een stel schroef zien. deze iets op draaien tot je een hele lichte weerstand hebt. hand rem aan trekken , en weer los doen. En nogmaals controleren.Van die bout onder je handrem dan afblijven.?
Idd, Alleen die handrem afstellen is niet al te simpel, Moet je dat boutje onder je handremhoes eerst loszetten of hoe zit het juist
origineel gepost door wim-v6
Trommels of schijven achter??Bij schijven achter is een tok achter bij het aantrekken van de handrem normaal als je nog langzaam rolt.
bij uitvoering met schijfremmen word ook in het instruktie boekje mschreven af en toe een 200m met een lciht aangetrokken hadrem te rijden om vliegroest en vervuiling van het loopvlak van de trommels en voeringen af te slijten..
Willem
Achteraan schijven, X17DT gemaakt te Antwerpen
De tok heeft hij alleen onder het rijden, Wanneer ik rustig uitbol en deze al aantrek , En jeweet zelf wel wat je doet als je een lege parking ziet vol met sneeuw:angel
-
AuteurBerichten