Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bart Hoedemaker
Deelnemerjah de aanslag verzet bedoel je
Bart Hoedemaker
DeelnemerOrigineel gepost door corsaagsi
Nee, ik heb geen interesse maar ik denk als je een 2500,- krijgt dat je best tevreden mag zijn.Jij vraagt toch 3900,-?
Maar tis niet om je aan te vallen of zo hoor, ik geef alleen mijn mening, het zou natuurlijk mooi zijn als je het er voor krijgt.
Ik vraag nu 2500
@ joop: omfg wat is er mis met de achterschermen.
Bart Hoedemaker
DeelnemerOrigineel gepost door sw16v
hoe komt dat ding door de apk? binnen en buitenscherm nog wel aan elkaar? of enkel een stripje er om gedrukt?zitten gewoon aan elkaar gelast, daarna strip erop. En als je dat niet mooi vindt, tjah dat kan ;)
Bart Hoedemaker
DeelnemerNee het kan zelfs op een dumptruck :jerry
Bart Hoedemaker
DeelnemerWat voor prijs zit jij dan aan te denken?
19 november 2007 om 18:52 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301604Bart Hoedemaker
Deelnemer:D sjoerd 2 liter remmetjes al derop zitte op de b
Bart Hoedemaker
DeelnemerOrigineel gepost door corsaboy
Originally posted by bbg_gendt
Ok dat zou kunnen, over het algemeen stond de c voor catalysator aanwezig en de X niet.euhm de x staat voor ecotec.. die hebben allemaal een kat..
hoe je bij bovenstaande informatie komt is mij niet duidelijk..cheers :agent
you are absolutly righ:thumbup
Bart Hoedemaker
DeelnemerA = Exhaust emission standard ahered to by the engine in question (in this case, they are European Community directives pertaining to emission limits). One of the following:
‘C’ = EC 91/441/EEC
‘X’ = EC 91/441/EEC (stage 2)
Where there is no letter, the engine adheres to EC directive ECE R 83 A.Er vanuitgaande dat Opel 3 codes heeft tbv van uitstoot: A/C/X en X dan de schoonste moet zijn, zal dit zeker wel ecotec zijn, zoals o.a marcel zegt.
Want C20XE bijv, zit nog onder die norm.Bart Hoedemaker
DeelnemerOrigineel gepost door rallyastra
Was het al gezegd dat je met thermoband meer warme in je uitlaat houd ? :jerry De uitlaatgassen verwarmen je uitlaat zodanig dat de oneffenheden IN het materiaal van je uitlaat glad worden, hoe heter hoe gladder. Daardoor heb je beter doorstroom van je uitlaatgassen, waardoor je 2 PK winst kunt halen op een 16V motor.. Was dat al gezegd ? :jerryik dacht 10 pk:o
Bart Hoedemaker
DeelnemerTjah het is niet gewild dezer dagen, alleen door liefhebbers, ze zouden gered moeten worden:(
Bart Hoedemaker
DeelnemerBart Hoedemaker
DeelnemerJah die zie ik ook x aantal keren, woont ergens daar in presikhaaf
Bart Hoedemaker
DeelnemerBijv voor de c20xe:
C – Exhaust Emissions Level: ECE R 83 A (like R 15.04)
20 – 2.0 L
X – Compression Ratio – 10.0-11.5:1
E – Mixture System – InjectionBart Hoedemaker
DeelnemerJah die zie ik hier ook weleens tuffen, volgens mij woont die gast in bemmel, heb ding weleens bij zijn huis zien staan
Bart Hoedemaker
Deelnemerv-power noem het maar portemonee power
Bart Hoedemaker
Deelnemerstationair regelaar moet je niet aan zitten. Gewoon gasklep-potmeter iets verdraaien, door de 2 stelschroefjes los te halen, kan je het toerental iets omhoog mee zetten;) Je moet wel 2 klikjes blijven horen met los en dichtgaan.
Bart Hoedemaker
DeelnemerOrigineel gepost door mayhem
lul niet zo uit je reet man, ik heb t gvd gevoeld met me klauwen..eerst die van youri beetpakken met draaiende motor en toen die van me eigen… die van youri kon ik vastpakken (niet te lang natuurlijk) en die van me eigen verbrande ik me klauwen direct aan..
isolatie is natuurlijk onzin… daarom hebbeb jullie thuis dubbelglas en glaswol onder t dak enzovoorts.. omdat isolatie nutteloos is.
dat jij 195 pk kweekt met een imitatie chip en een msd bobine is natuurlijk gruwlijk geloofwaardig:puke
Volgens mij ben jij een beetje eigenwijs. Het is simpelweg gewoon bedoeld nogmaals zoals ik al zei om de warmte in je UITLAATPIJP TE HOUDEN ,waardoor de gassnelheid omhoog gaat. Mischien weleens in een luchtballon gezeten, zonder warme lucht doet ie niet veel.
Bart Hoedemaker
DeelnemerMaja ik geloof er geen ene zak van, tzal mischien interessant zijn bij endurance enz.. maar je krijgt er geen pk’tjes bij hoor:P
Bart Hoedemaker
Deelnemerjah en nu ff nederlands: de temperatuur in de uitlaat zelf blijft constanter en wordt wat hoger. wat resulteert in een hogere gassnelheid.
Bart Hoedemaker
Deelnemergoudengids.n:o:thumbup
Bart Hoedemaker
Deelnemervolgens mij heeft 3 kwart form users een dik porno archief op zijn computer :wtf:wors:angel
12 november 2007 om 17:47 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301594Bart Hoedemaker
Deelnemeranorexia ? a.ka: :puke
Bart Hoedemaker
Deelnemerhttp://www.youtube.com/watch?v=W3qOWw2s-QM
voor de turbo fans:angel
Bart Hoedemaker
Deelnemer:thumbup
Bart Hoedemaker
Deelnemerhang er dan meteen ook ff een zwaardere ontsteking op:sleeping
-
AuteurBerichten


