Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bart Hoedemaker
DeelnemerHoly fuck, Gau 8 , 500 gram patronen :wtf
Bart Hoedemaker
Deelnemer:thumbup mooi foto
Bart Hoedemaker
DeelnemerOrigineel gepost door Corsagek
Originally posted by jeffreyj
als de corsa klaar is wil ik van een tr een pickup gaan bouwen
dacht ik uniek te zijn is er al weer eentjeMaar is dit dan een TR?
Lijkt me een gewone 3-deurs maar ik kan me vergissen.Staat TR niet voor iets van Truck ofzo? Met zon kofferbak derachter noem je toch sedan?
Bart Hoedemaker
Deelnemerja dat heb je altijd h:P
Bart Hoedemaker
Deelnemer130 pk is snel, niet bloedsnel:D
Maar vette corsa mich, had hem alleens gezien :kewlpics
Bart Hoedemaker
Deelnemerthunderstruck is ook :agent:P
Bart Hoedemaker
Deelnemer:thumbup
Bart Hoedemaker
DeelnemerBruce Springsteen,Born in the U.S.A
Bruce Sprinsteen, the streets of philadelphiaen nog wel me:)
Bart Hoedemaker
DeelnemerOrigineel gepost door Titanium
Origineel gepost door bbg_gendt
Ik ben morgen naar schiphol dagje vliegtuigspotten, dus mensen :jerryIk heb je niet gezien…kom er elke dag:D
Klopt, ben niet geweest, vond het weer kut. Volgende week als ik hem nog heb;)
Bart Hoedemaker
DeelnemerMeer compressie beter hoger octaan gehaalte om detonatie tegen te gaan, en andersom..ameriikaanse oude v8 blokken lopen allemaal op super lage octaan gehaltes benzine. Kwaliteit van de benzine is daar ook slechter.
Bart Hoedemaker
Deelnemerhehe..jah de echte gearheads weten natuurlijk wel beter:P
2 december 2007 om 15:52 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301612Bart Hoedemaker
DeelnemerWie heeft de tekening nog van de motorsteun voor een xe en ne in je a tje te hangen?
Bart Hoedemaker
DeelnemerIk ben morgen naar schiphol dagje vliegtuigspotten, dus mensen :jerry
Bart Hoedemaker
Deelnemerjij snapt hem:D
1 december 2007 om 10:06 In reactie op: Wat voor een blok heb ik en wat kan er allemaal in #17368817Bart Hoedemaker
DeelnemerOrigineel gepost door Fearless
Origineel gepost door bbg_gendt
Origineel gepost door astraC20XE
zou ik voor de 2.0 8v gaan.
scheelt een boel met ombouwenDat maakt niks uit kwa ombouwen, net zoveel werk.
Bij een 16v zou je toch weer andere motorsteuenen moeten hebben?
die 1800 is het zelfde als een 2liter 8v:thumbup
1800 powerrrrrrr:jerryNee, is gelijk.. de ophangpunten aan het blok maken niks uit.
Bart Hoedemaker
Deelnemergotverdomme vandaag op me werk iedereen ook al helemaal gek op die manon thomas:argue
Bart Hoedemaker
Deelnemerkijk maar bij overige voertuigen opel, daar heb ik een vette gt staan:P
Bart Hoedemaker
Deelnemerjah die diesel klappen vaker:D:wors
Bart Hoedemaker
Deelnemerjah daar was ik bij, was wel vet hele zijkant motor weg:D
Altijd vet je staat vlak langs de baan, en altijd afwachten wanneer zon blok ploft, kan voor je neus zijn :vertag, sommige blokken wordt je gewoon bang van, die v12 vliegtuigmotoren bijv.Bart Hoedemaker
Deelnemerzeker weten, echt mooi ga vaak naar tractorpulling wedstrijden
Bart Hoedemaker
DeelnemerBart Hoedemaker
Deelnemerin de vaatwasser:puke
27 november 2007 om 15:27 In reactie op: Wat voor een blok heb ik en wat kan er allemaal in #17368809Bart Hoedemaker
DeelnemerOrigineel gepost door astraC20XE
zou ik voor de 2.0 8v gaan.
scheelt een boel met ombouwenDat maakt niks uit kwa ombouwen, net zoveel werk.
Bart Hoedemaker
DeelnemerOrigineel gepost door corsaboy
Originally posted by bbg_gendt
Ik had gewoon een 16V erin gelegd ipv een 8V als ik jou was.En mijn 8v was sneller als een 16v en was ook nog eens goedkoper qua aanschaf en onderhoud..
Aangepast jah. Maar zo kan iedereen wel beginnen
-
AuteurBerichten