Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door tcat
Zal mijn hersen cel ook is een draai geven!!“koop een normale Corsa, en bouwt deze dan om tot zoals jij hem zelf wilt hebben. Dan heb je genoeg keuze en ook in het zwart. Bouwt haar dan op het gemakkie om. Een stuk leuker en je kan de kosten verdelen over langere tijd”
Zeg ook maar wat hoor…
Idd ja. Gewoon een 1.2i van een omaatje ofzo :cool: en dan een gereviseerd 1.6 gsi blokkie derin en wat aanbouwdelen, ben je der ook.
Bart Hoedemaker
Deelnemer:afro Nog pics gevonden:
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door rallyastra
Waarom wil je een vrouwen auto ? Kun je beter een auto bouwen waar je de jongens jaloers op maakt :vertagDat vind ik ook, ik zeg Corsa V6 :thumbup
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door sw16v
Niels!? Slaap jij nog wel is?:o:oVolgens mij is de koffie best goed daar hehe :P
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door astra C20XE
niet elk blok hoef olie te gaan zuipen hoor als je trapt, maar 9 van de 10 wel.
mijn 16V verbruikt ook geen spetter.
maar het licht er ook aan hoe de eerste eigenaar het blok heb ingereden.
lease auto;s zuipen vaak meer olie dan benzine, puur het trappen wanneer het eigenlijk nog niet kan,
gewoon gevoelloos.goed warm rijden is het aller belangrijkste en vaak grote
stukken op de snelweg scheelt ook een hoop want zo
krijg de olie ook de kans om goed warm te worden en vanaf hier naar de supermarkt nietZo dit was wel een erg mooi stukje tekst, zou haast een sticky moeten worden :thumbup
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door TedMechanic
Corsa A, 13NB. Blijft op peil tot iedere beurt, nog nooit bij hoeven vullen :thumbup:thumbup king:
Bart Hoedemaker
DeelnemerMaybe learn some English first? :sleeping
23 september 2009 om 17:35 In reactie op: vragen over doorlassen of 'puntlassen' en alu. of #17524247Bart Hoedemaker
DeelnemerTjah tis maar wat je gewend bent he :jerry. Ik zeg puntlassen is genoeg, daarna gewoon kit eroverheen voor vocht. Nog nooit wat terug gehad, en die BMW die laatst is gedaan rijd prima. Schadeherstel bedrijf welke deze spuit, zei ook dat het prima gedaan was. Driften alles kan, blijft gewoon heel. Mensen die het met mij niet eens zijn, mogen rustig eens langskomen, voor een bakje koffie :thumbup en dan nogmaals commentaar leveren.
Kijk wat Niels doet ziet er leuk uit, maar is een beetje overbodig. Me pa heeft 40 jaar in de metaal industrie gezeten, en ook foto lassen gedaan, boorplatforms, rompen van schepen, olie pijpleidingen, denk dat die het wel weet.
En ja, ik weet dat sommige mensen niet tegen commentaar kunnen en denken dat ze alles beter doen, maar ach dat neem ik van lief, dat mag tenslotte hier in Nederland :sleeping
Bart Hoedemaker
DeelnemerOkay, got it. But still would prefer the ” bridge “. As when cornering, both coil points, tend to come inside ( exaggerated )
Keep up the good work king:
22 september 2009 om 22:14 In reactie op: vragen over doorlassen of 'puntlassen' en alu. of #17524243Bart Hoedemaker
DeelnemerBart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Akeemking
( green linked to blue I also have but not like you draw… and yellow is reinforced )I cannot see it clear from the picture how you made the replacement for the green line actually:) . But the rest :thumbup , nice work.
22 september 2009 om 21:54 In reactie op: weet iemand hoe ik ne 2 liter gekeurt krijg in belgie #17482066Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door geert666
http://gevangenis.start.be/Ga door naar Start.:jerry
Bart Hoedemaker
DeelnemerBart Hoedemaker
Deelnemer:jerry
Bart Hoedemaker
DeelnemerZijn idd duur :(
22 september 2009 om 19:55 In reactie op: vragen over doorlassen of 'puntlassen' en alu. of #17524240Bart Hoedemaker
Deelnemergeen menie, laagje zinkspray kan wel
Bart Hoedemaker
DeelnemerEaton maakt ook voor V8 idd, dus de wat grotere compressors.
Maar op V8 gebied zijn ze zeker niet de beste ;)Bart Hoedemaker
DeelnemerDe ophaningen zijn wel verschillend bij type B, ff rekening mee houden, rest is plug en play.
Bart Hoedemaker
Deelnemerachjah, mischien vaart de eigenaar van MTech straks in Octupus IVX ? :P
Bart Hoedemaker
DeelnemerPast als goed is wel.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Akeemking
The car has the weld-in rollcage going to the top of the front suspension, has well has other 9 points (11 in total),
and the substitute of bar you talk about is behind the fire shield under the scuttle.I think that it corners ok for a corsa…
Pic shows only outside of the car here :) . Do you have pictures from inside?
It’s better if the bar is placed on the front suspension points, as also on the back, connected to the roll cage. When you corner most force comes on the front suspension points.
( Blue one you have, green should be added, with reinforcement, yellow )
Bart Hoedemaker
DeelnemerMijn C14NZ verbruikt trouwens bijna geen olie, mischien een litertje per half jaar
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Bug Killer
Corsa a C20XE 1990 350xxxkm mm wegzo dan, aardig wat voor een benzine motortje :o
Bart Hoedemaker
DeelnemerBart Hoedemaker
DeelnemerI denk niet dat ik onder de categorie rustig rijden val haha. :D Dijk is altijd leuk, en dichtbij de autobahn hier, dus vloeren dat pedaal :wub
-
AuteurBerichten



