Bart Hoedemaker

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 951 tot 975 (van in totaal 1,750)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: uitstoot #17523339
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Kat maakt niet uit voor motor, zit toch achter de lambda, alleen als ie verstopt is, dan wel, of ergens anders in de uitlaatpijp. Maar heb je nou DIS of met rotor nog?

    In reactie op: Calibra DTM #17527566
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Ok bedankt :)

    In reactie op: kadett gt sedan upd. 17-10-2010 #17479902
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door rabbitopc

    origineel gepost door max
    staalborstel licht ernaast :P

    ja die ook voor de zuigerveer groeven

    gewoon met een staalborstel in de boormachine alle schoongemaakt

    Dit meen je niet :o :cry :kewlpics

    In reactie op: cleanen #17527514
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door GREY ILLUSION
    we zijn geen hol bewoners die met gebaren en tekeningen werken.

    ” Giv mien die steeksleusel is “

    In reactie op: cleanen #17527512
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door Xavte

    origineel gepost door GREY ILLUSION

    origineel gepost door Xavte

    origineel gepost door GREY ILLUSION
    :wtf
    na dit gelezen te hebben heb ik een kwartier moeten lachen met als resultaat,tranen in mijn ogen spier pijn aan mijn buik en kaak. wat een slecht nederlands man.

    hoe oud ben je en waar kom je in gods naam vandaan.

    :wtf ik moet weer lachen tijdens dit bericht.

    heb jij die reclame van goeie moggel bedacht:P

    haha hihi hoehoe, ik ben 18 en van belgie ;) mag ik dan niets vragen, ben afgestudeerd als automechanicien :)

    waar om stel je dan van die KL**TEN slechte vragen waar mijn zoon van 3 jaar antwoord op weet zoals:
    geen plus op mijn versterker hoe kan dat?????
    of mijn radio doet het niet meer hoe kan dat?????
    pak je spanning zoeker van een euro bij de gamma en begin te meten waar je spanning hebt en waar niet,daar hoef je geen auto mechanicus voor te zijn.

    maar los daar van.hier zijn meer belgen op het forum aanwezig en die typen toch echt wel duidelijk zodat wij meteen snappen wat hun bedoelen dus aan je belgiesch accent ligt het niet.

    volgens mij mix jij belgiesch met msn taal of je bent op een boerderij ver van de bewoonde wereld op gegroeit

    lol, wat scheelt er met je? geen affectie, mentaal gestoord of heb je z’on karakter? :thumbdown

    Nee man, hij heeft gelijk. ;):thumbup

    In reactie op: LJ-PL-80 Kent iemand deze Calibra? #17525880
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door wim-v6

    origineel gepost door Pastra
    Alleen de x blokken hebben meer electronische ‘zooi’ er in. Dat is soms nadelig.
    Vind persoonlijk de oude blokken ‘beter’.
    Ik geef er niks om dat er een liter extra verfikt word aan benzine. Heb dan liever een c blok.

    En zijn ze daadwerkelijk sterker dan een c??? zit geen ondertoon bij, maar kan mij heugen dat de nieuwere blokken sneller kapot te krijgen zijn dan de oudere….

    Ben ik niet geheel met je eens hoor.

    De X20XEV is een gelijk onderblok maar schijnt versterkt te zijn qua constructie.

    De Cilinderkoppen van deze X20XEV zijn in ieder geval velen malen beter geconstrueerd dan die van de C20XE.

    Willem

    Las hier laatst iets over op een Engels forum. Maar kan zo niet terug vinden, stonden allemaal foto’s op v/d verschillen in olie en kvs kanalen.

    In reactie op: V8 Supercharger op een 4 cilinder? #17521723
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door corsaboy
    Ik zou liever een schroefkompressor hebben maar die zijn niet te betalen…

    Wat vind jij niet te betalen?

    Ik bedoel ze staan er nieuw vanaf 1000+

    In reactie op: Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw.. #17392951
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door giuliettaevo
    24v v12… enkele nokkenas per cilinderbank inderdaad. DOHC klopt technisch gezien wel.:afro

    OHC dus. Wel jammer, dacht dat die dingen 4 kleppen per cilinder waren :(

    In reactie op: cleanen #17527479
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    ABN = Algemeen Beschaafd Nederlands

    In reactie op: Lekke band in zuid frankrijk #17508780
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    jah dat heet een prop. Maar is levengsgevaarlijk eigenlijk, beter alleen te gebruiken in scooter en bromfietsbandjes.

    In reactie op: Corsa GSI here we go topique van OpelRoosch! #17518694
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

    In reactie op: Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw.. #17392948
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Zie ik nou een enkele nokkenas per cilinderbank?

    Wel DOHC?

    In reactie op: ECU Motronic M2.5 kapot? UPDATE! #17526944
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Ik zou zeggen ruk die oude leidingen onder je auto vandaan, en haal benzineslang 25 meter ofzo, en trek vanaf je rail tot je tank, beide opnieuw… retour en aanvoer. Is je kabelboom verder in orde enzo? Geen breuken of half verknipt?

    In reactie op: verstuivers uit- en inbouwen #17527093
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Beste is naar een revisie bedrijf o.i.d , deze hebben ” als goed is ” een injector reiniger machine, deze zet + en – op de injector waardoor ie los gaat, en dan ultrasoon reinigen…..

    In reactie op: olielekkage #17527201
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Die afdekap eerst eraf halen, anders zie je geen reet.

    In reactie op: [CORSA C1.4NZ] Stotteren/hakkelen bij hoog toerental #17527060
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    injector is vuil….

    maak je gasklephuisje ook maar gelijk ff schoon in bak benzine

    In reactie op: Heb ik weer… #17527248
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Weet niet hoever de corruptie binnen het KLPD gaat, maar dit mag toch echt NIET. Gewoon niet betalen ( ook herhalingen niet ), en laat het maar voor de rechter komen, je hebt een goede redenen, zoals mantamartin zegt…

    In reactie op: ECU Motronic M2.5 kapot? UPDATE! #17526942
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Het zal het relais wel zijn dat niet meer goed werkt, en daarom je brandstofpomp en motor dermee kapt…

    In reactie op: blok lekt olie #17526206
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Doe anders ff een foto

    In reactie op: ECU Motronic M2.5 kapot? UPDATE! #17526935
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Ecu wel zelfde nummer…

    In reactie op: Benzine Drukregelaar #17526906
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    http://www.multistrobe.nl/?menu=article&categoryID=195823&articleID=1961680

    Zoals deze zijn gewoon prima. 3 slangetjes derop en gaan, en druk altijd regelbaar. Wel even zelf een beugeltje maken dat ie op het blok zit.

    Je originele regelaar zit daar ( Rood ) en de variabele plaats je bijv daar ( Geel ).

    In reactie op: APK vraagje #17526245
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Gewoon wel maken, tis voor je eigen veiligheid + andere weggebruikers. Hoe vaak je auto’s tegekomt waarvan de koplampen te hoog staan afgesteld. :o

    In reactie op: Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw.. #17392939
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Niels, hoe dik plaatmateriaal gebruik je? En wat is die Ford Sierra geloof ik? Origineel…?

    In reactie op: Benzine Drukregelaar #17526903
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Denk dat ie dat bedoeld. Maar een universele drukregelaar is niks mis mee hoor. En HKS is eerste klas spul. Bij een universele regelaar moet je wel de oude vaste regelaar eraf halen, bij een c20ne vrij makkelijk, potje hangt er los tussen.

    In reactie op: Holden [Opel] Commodore #17524288
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    V8 hoeft niet altijd zwaarder te zijn, meeste 6 cilinders zijn zwaarder met alles derop en deraan, BMW, Toyota ( 1JZ,2JZ ), Nissan ( RB,25,26,30 ) wegen flink wat.

25 berichten aan het bekijken - 951 tot 975 (van in totaal 1,750)