Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bart Hoedemaker
DeelnemerDie kan altijd icm met vloeibare uitlaatpakking naar mijn weten? Nooit last gehad van lekken bij deze sluiting.
Bart Hoedemaker
Deelnemerga ff langs automaterialenzaak, die hebben dat allemaal in de database staan als goed is. Kreeg laatst ook papiertje met alle waarden van c20ne uitgedraaid.
Bart Hoedemaker
DeelnemerDat ze naar 4 cilinders terug gaan, is hier nog nieuws over?
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door gunni
Eventjes enkele foto’s van wat rotte plekken.
origineel gepost door mayhem
rotte plaatsen? ding is 2 jaar terug ofzo compleet opgebouwd? bouwer zit hier ook op t forumHahahahahahahahaha
Bart Hoedemaker
DeelnemerBij de c20xe kan je zo de brandstofdruk meten op de rail. Als dit goed is, dan moet je verder zoeken.
Bart Hoedemaker
DeelnemerIk weet niet wat je precies bedoeld, foto?
Bart Hoedemaker
Deelnemerdicthvloeien met koper
Bart Hoedemaker
DeelnemerKlein raketje :wors
Bart Hoedemaker
Deelnemermeet eerst de druk dan maar weer eens.
Bart Hoedemaker
DeelnemerBeste is om dan meteeen ff alles te doen, en je cilinderkop te reinigen icm nieuwe koppakking.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door mayhem
t blijven regeltjes..als ik alles goed begrijp (correct me if i’m wrong)
de regel zegt dat de by wijziging motorcode dit moet worden aangegeven by de RDW en dat je daarvoor moet langskomen en eventueel een weggedragstest moet afleggen.
dus een XE met turbo is een XE volgens de motorcode.. dus een let bouwen op een xe onderblok en in een 16v auto gooien is safe rijden.
Gewoon met een 500 euro XE keuren, dan later een LET erin hangen, plekje waar de motorcode staat laagje af frezen en C20XE erin slaan.
Motorblokken zien er toch hetzelfde uit, de leek weet het verschil niet :jerry
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Fl!pke
Ja, idd is een dikke rat, die kun je nog wel BBQen, weer is nog redelijk goed.Hoorde ik daar BBQ !? :vertag
Bart Hoedemaker
DeelnemerJah die zit op de dynamo!
Bart Hoedemaker
Deelnemerok :)
Bart Hoedemaker
DeelnemerDit doet pijn bij BMW fans :(
Bart Hoedemaker
DeelnemerBart Hoedemaker
DeelnemerDie cash voor clunkers is echt vet :wors
http://www.youtube.com/watch?v=WMXa62uZzOc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=SOsq4a1gAco&feature=related
( Deze kan pijnlijk zijn :hmmz )
Bart Hoedemaker
DeelnemerJa ik ken die formules, maar die waarden heb ik toch niet? Ik heb alleen 12v…
30 september 2009 om 08:18 In reactie op: Veer van voorste schokdemper niet op zijn plaats, KLOINK gel #17528597Bart Hoedemaker
DeelnemerGewoon terug naar de zaak, zoals je zelf al zegt.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door OPC Turbo
De zuigers moet je tegelijk indrukken en draaien om ze terug te drukken… waarschijnlijk lukt je dit niet zonder speciaal gereedschap.Draaien, zit er draad op die zuiger ofzo :jerry
Bart Hoedemaker
Deelnemer:) ok. Heb al wat gevonden derop. Deze mag wel dicht.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door mayhem
neeEn zelf rijd je in ” gerolde ” troep ;)
Bart Hoedemaker
DeelnemerKortom dan kan je net zo goed een C20LET derin hangen
Bart Hoedemaker
DeelnemerIk zou zeggen boor het onderblok op, en plaats carburateurs
Bart Hoedemaker
Deelnemer:D
-
AuteurBerichten