Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Jerk
Zijn ook hardstikke liefWel druk maar gelukkig hebben ze nu elkaar ;)
Scheelt mij weer 4 uur lang met de bal gooien ;)
Hehe, hetzelfde hier ook 2 Jacks, zijn echt coole hondjes king:
Bart Hoedemaker
Deelnemer:D
Bart Hoedemaker
DeelnemerOke, bedankt Wim. Dus alleen naar de achterbakken als ik het goed begrijp?
Bart Hoedemaker
Deelnemerziet eruit alsof alles 2dehands is, en beetje bijgelakt enz… :jerry
Bart Hoedemaker
Deelnemerfreddy cane had er eentje gebouwd voor meen dat ie corsagek heet hier op het forum
Bart Hoedemaker
DeelnemerDeze worden ook gebruikt op Top Fuel dragsters, dus jah ze kunnen wel wat druk aan, zonder een decompressie plaat te hoeven gebruiken :vertag
Lex Joon, gebruikt ze o.a, net als alle andere teams:
THE ENGINE:
500 cubic inch V8 BAE aluminum hemi
Approximately 8,000 HP
Nitro-methane race fuel
16 gallons per run
PSI 14-71 blower
Copperhead head gaskets
BAE aluminum hemi-heads
Alan Johnson manifold
Crane CamsIdeaal voor een 750+ pk 2 liter turbo project, of wat minder natuurlijk. Bijv Garret GT42 en GT45.
Bart Hoedemaker
DeelnemerNE, SE, SEH weet niet of er nog meer zijn?
Bart Hoedemaker
DeelnemerNou je zegt dat je al andere nokkenassen hebt in je 1ste berichtje zover ik leest. Maar dit verbetert de ademhaling van je blokje op hoge toeren, aangezien je hem met de cross toch wel vloert, zou je een nokkenas met een lange openingsduratie kunnen proberen.
Bart Hoedemaker
Deelnemergewoon een standaard 2 liter 8v/16v pompje, zijn er zowel intern als extern, ff op de sloop zoeken.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door snikkel.
ik heb een vraag om een ombouw van c20xe in een corsa
bij mij hebt iemand de kabelboom aangesloten maar me bezine pomp doorgelust blijft pompen als contact om staat en motor uit kom er niet uit hoe het hoort te zitten ??via het relais mag ie
Bart Hoedemaker
Deelnemerkomt bijna niet voor dat het aan de pomp ligt, als je er niet aan hebt liggen kloten. BD regelaar mischien. Veel meer houd je niet over he.
5 oktober 2009 om 21:58 In reactie op: c20let setup voor 350pk? Waar hebben jullie je Zuigersproeie #17531521Bart Hoedemaker
Deelnemerbeter is een grotere turbo, dan een kleintje op max laten draaien ;)
Bart Hoedemaker
Deelnemerhttp://www.youtube.com/watch?v=dp7SLSh-YM0
Ultimate Ricer :jerry
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door ecch
http://www.youtube.com/watch?v=ueq-YDOfKbUVal niet in slaap achter stuur a.u.b.! :swear
paaltje ging ook mee :P
Bart Hoedemaker
DeelnemerDeze heb ik nog niet eerder gezien, wel een variant hierop, waar de ring over een stukje pijp heengaat, en dan conish afsluit op het andere stuk pijp. Kan me indenken dat deze lekken idd.
Bart Hoedemaker
DeelnemerIs er een foto toevallig Wim? Praat wat makkelijker.
3 oktober 2009 om 22:20 In reactie op: Wat valt onder grote beurt Corsa C en zelf te doen? #17530923Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door arjontje
origineel gepost door R.Frankhuisen
jaaa kijk een dealer moet de olie die hij uit de motor haalt afvoeren daar rekent hij kosten voor!*bougies zijn makelijk zelf te doen mits je de goeie dop op je ratel heb.
*interieurfilter ook makelijk zelf te doen als je er makelijk bij komt haha.
*luchtfilter is alleen een inlegfilter dus is makelijk
*oliefilter is wat minder makelijk zelf te doen je hebt “meestal” een gereedschap nodig om het los te maken en je moet als je geen brug heb je carterplug los maken als je onder de auto ligt en tegelijkertijd je olie opvangen
als je geen brug heb is het mischien makelijk om te auto aan 1 kant op te krikken dan heb je wat meer ruimte maar zorg wel dat die goed staat en niet van de krik af kan vallen :DOlie filter is simpel bij deze blokken.
zit namelijk aan de bovenkant.
is zon inleg filter.
Alleen voor de aftap plug moet je hem dan opkrikken.Wat nog niet in de lijst voor kwam is de trommels achter loshalen, schoon maken, smeren en trommel schuren.
Goed punt. Remtrommels word bij de meeste dealers geen ruk aan gedaan, terwijl voor al 3 of 4 remblok wissels geweest zijn. Die krengen gaan idd dicht zitten met troep na een tijd.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door bbg_gendt
Ik heb geen problemen, dat je zelf problemen ermee hebt dat mag, ik zit er niet mee.Nogmaals mij boeit het niet ;) . Groeten.
Bart Hoedemaker
DeelnemerOwjah en laatst 3 ombouwen RDW gekeurd. Dus ja ;) Ik heb geen problemen, dat je zelf problemen ermee hebt dat mag, ik zit er niet mee.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door mayhem
hoor haar dan:sleeping net als jou chassis aanpassing zeker?! t functioneerde wel… heel de stevigheid was uit de auto,maar das niet boeiend toch:cry
@SW: gaat nogal whaha. ik betaal 90 cent voor me sfi vervanger pakking @ de dealer.. mpech rekend er 5.50 voor:mad:dat krot op wielen van jou zullen we het niet over hebben toch :jerry
Bart Hoedemaker
DeelnemerFilmpje staat er al heel lang, nep idd
Bart Hoedemaker
DeelnemerUitgebouwde paarse Corsa B, A50 richting Veghel. ( Maar niet van hier :jerry )
Kenteken was Pools. :fy1
Bart Hoedemaker
Deelnemerdirect
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door david verburg
spruitstukken van dp zijn gruwelijk mooi :vertag
<Het gaat erom dat het functioneert, niet dat het mooi is, als het beiden doet is mooi meegenomen.
-
AuteurBerichten