Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bart Hoedemaker
Deelnemerjah bijv MSD systeem ofzo, of alleen losse bobine, maar weet niet of het dan ook echt verbetering geeft.
Bart Hoedemaker
DeelnemerIk gebruik echt met alles Bison POLYMAX, is er in zwart, doorzichtig, en wit. Echt uber spul. Explosie hard gewoon. Lijmen, monteren en afdichten. En goed uitstrijkbaar. Tot op heden nog niks beters kunnen vinden.

Bart Hoedemaker
Deelnemeralu kan je wel degelijk lassen, maar als het APK afkeur is, dan beste ff een nieuwe of een goede v/d sloop, lijkt me ook :thumbup
Bart Hoedemaker
DeelnemerVan een vrouwtje geweest ( Serieus, staat in de Opel boekjes bij de auto ). GEEN roest. Interieur als nieuw, en geen instapschade. Heb alles losgehad, en meteen de wielkasten aangepakt. Pookhoes en handrem hoes enz vervangen, alleen nog ff een nieuw stuurtje. En vind het wel best, verder geen gekke dingen, gewoon lekker standaard king:
Mischien later een C20LET erin, maar eerst eens informeren bij RDW.
KM-STAND: 157.432
Pics van waar ik hem kocht:– Autobedrijf Middenweg, Zeeland, Yerseke.



Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Project
kosten nieuw ongeveer 125 euro per stoel (2 matjes)Oke, en wat heb ik nog meer nodig dan, wil ik het werkend hebben?
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door TonSR
allemaal leuke fietsen,maar hebben of rijden er hier geen oldtimers rond
zoals triumf en norton nsu en nog zo wat merken uit die jaren
zou dar wel wat mooi pics van willen zien.
vgr tonsr.Kennis van me heeft altijd Triumph en Norton enz gereden, is nu 65 maar rijd ze niet meer. Maar heeft veel foto’s, zal eens kijken :) Was altijd een motorijder in hart en nieren :P
Bart Hoedemaker
DeelnemerAuteur: onderwerp: C20let / z20let(2.0 16v turbo) in manta B GSI
jasper_loilNewbie
Posts: 1 :o
Registreerde: 17-10-2009
lid Is OfflineBart Hoedemaker
DeelnemerIk kan Hennie anders ff proberen :D
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
ik heb nog wel een stoelverwarmings knoppen paneeltje liggen, incl knoppies.http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=113716
Willem
Ik zag het. Heb je de elementen voor onder de stoel toevallig ook nog?
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door mercuryv6
Hoi,De afwatering gaat via de achterkant en via de voorkant(dus4x).
De achterkant gaat via een slangetje helemaal naar achteren ten hoogte van je achterlichten naar beneden.
De voorkant gaan via je raamspijlen naar beneden en dan via de voor spatdborden. Als het goed is kan je dit testen door een gietertje te pakken en rustig in de gootje van je dakraam gieten
Als het goed is komt het onder je auto eruit.Groeten Martin
Dit is wat duidelijker.. Ik ga het testen :thumbup Wil wel dat ie los is, anders is me achterkant zo weggerot :P
Bart Hoedemaker
DeelnemerDus de stekkers/bedrading liggen er in alle modellen standaard al in, zonder dat de optie stoelverwarming erin zit? Iemand nog een setje stoelverwarming liggen met paneeltje? u2u! :P
Bart Hoedemaker
DeelnemerGeen idee! Ik heb trouwens lopen zoeken naar de lekbakken wim, maar niet echt kunnen vinden?
Bart Hoedemaker
DeelnemerBart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door superkadettje
ik zeg waar is het respect voor de leraar?:oIs er niet meer, paar jaar terug toen ik nog op school zat, zag ik regelmatig de stoelen door de lucht vliegen :vertag
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Fearless
Vind het altijd zo jammer dat ze hier maar tot 99 gaan:thumbdownEr zijn ook van die borden met negatieve en positieve smiley ! :jerry
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door TRPower
nou ok dan bbqleg jij t eens uit hoe jij t zou doen, dus het eruit slijpen waar amper ruimte is…
hoe je daarna de beschadigde balk/plaat aanpakt en m er weer recht op baktLicht eraan hoever, en waar ie weg is, maar is gewoon bij de komen, met wat handigheid. Ik heb hier zelf ook slijptolletjes op lucht, kom je wat makkelijker in de kleine gaten en hoekjes. Maar zou de foto van TS eens moeten bekijken. ;)
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door sw16v
zegt meester lasser hem zelf :jerry:jerry:jerryJonge, ik heb laatst cross gedaan, die auto bleef hard als een H balk, en flink mee gebeukt. Voorste spatbord zelf een gedeelte gepuntlast, zit helemaal in elkaar, maar puntlassen zitten nog gewoon vast. Nu jij.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door jsgsi
ik las die veerschotels altijd gewoon over de oude heen.
neem een veerschotel van een astra F slijp de bovenste “bult” eraf (zodat het gewoon een gat wordt.
Even met een slijptol over de ergste roest van de oude heen en las hem vast (alleen het binnenste gat)
Tectyl erop rubber erop veer plaatsten en klaar.
hooguit een uurtje per kant!!Dit is leuk, maar dus niet de manier. Roest gaat lekker verder eronder, die tectyl helpt niet. Gewoon netjes eruit slijpen en nieuwe inlassen/afkitten.
Bart Hoedemaker
DeelnemerWat het ook is, je zal het toch moeten loshalen!
Bart Hoedemaker
DeelnemerWat is lees op de site van F.Cane, over Corsagek zijn 2300cc blokje:
” Met een ander onderblok is een cilinderinhoud verkregen van 2300 cc’s “
Dus ik schat zo, 2.2 onderblok en opgeboord ?
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Corsa_GSi
Originally posted by Andre Botter
Was even wat aan het zoeken kwam ik deze stomme opmerking tegen:D en ik heb nog nooit iets niet op gelost als het niet goed was.Waarom kan ik dan zo al 3 mensen die met de toendertijd door jouw geleverde sportkats niet door de APK kwamen :o
Achjah, sommige mensen hebben een hoofd zo hard als die muur naast je :)
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Calibra0wner
Ik voel alleen trilling in het stuur als ik de koppeling in trap, maar dan rem ik nog niet.Zou ook iets met de drukgroep kunnen zijn…
Bart Hoedemaker
DeelnemerTjah geen vet he, altijd kopervet op die bouten doen. Maar breken niet af hoor! Gewoon rustig met een stuk pijp op de wielsleutel en met beleid kracht zetten.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door nick1987
oke hier dus de foto:
van links naar rechts op de foto:
– freesje voor gietijzer
– freesje voor aluminium
– lamellen waaier
– schuurbandje
– slijpsteenDeze freesjes duren nog te lang, beste is een snelfrees, an dan fijn afwerken met normale frees.
Bart Hoedemaker
DeelnemerKan ook een dikke rand op de schijven zijn gesleten, gebeurt vaak.
Je kan het toch niet zeggen zo, moet je het loshalen. -
AuteurBerichten