Bart Hoedemaker

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 876 tot 900 (van in totaal 1,750)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: bobine #17537847
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    jah bijv MSD systeem ofzo, of alleen losse bobine, maar weet niet of het dan ook echt verbetering geeft.

    In reactie op: carrosseriekit #17503340
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Ik gebruik echt met alles Bison POLYMAX, is er in zwart, doorzichtig, en wit. Echt uber spul. Explosie hard gewoon. Lijmen, monteren en afdichten. En goed uitstrijkbaar. Tot op heden nog niks beters kunnen vinden.

    http://www.youtube.com/watch?v=dT2WqbpIySQ

    In reactie op: ophanging #17537661
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    alu kan je wel degelijk lassen, maar als het APK afkeur is, dan beste ff een nieuwe of een goede v/d sloop, lijkt me ook :thumbup

    In reactie op: Show hier je Calibra #17302704
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Van een vrouwtje geweest ( Serieus, staat in de Opel boekjes bij de auto ). GEEN roest. Interieur als nieuw, en geen instapschade. Heb alles losgehad, en meteen de wielkasten aangepakt. Pookhoes en handrem hoes enz vervangen, alleen nog ff een nieuw stuurtje. En vind het wel best, verder geen gekke dingen, gewoon lekker standaard king:

    Mischien later een C20LET erin, maar eerst eens informeren bij RDW.

    KM-STAND: 157.432
    Pics van waar ik hem kocht:

    – Autobedrijf Middenweg, Zeeland, Yerseke.

    In reactie op: Stoelverwarming inbouwen #17537258
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door Project
    kosten nieuw ongeveer 125 euro per stoel (2 matjes)

    Oke, en wat heb ik nog meer nodig dan, wil ik het werkend hebben?

    In reactie op: Zijn er ook MOTORRIJDERS op het Opel forum #17458375
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door TonSR
    allemaal leuke fietsen,maar hebben of rijden er hier geen oldtimers rond
    zoals triumf en norton nsu en nog zo wat merken uit die jaren
    zou dar wel wat mooi pics van willen zien.
    vgr tonsr.

    Kennis van me heeft altijd Triumph en Norton enz gereden, is nu 65 maar rijd ze niet meer. Maar heeft veel foto’s, zal eens kijken :) Was altijd een motorijder in hart en nieren :P

    In reactie op: C20let / z20let(2.0 16v turbo) in manta B GSI #17537473
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Auteur: onderwerp: C20let / z20let(2.0 16v turbo) in manta B GSI
    jasper_loil

    Newbie


    Posts: 1 :o
    Registreerde: 17-10-2009
    lid Is Offline

    In reactie op: Stoelverwarming inbouwen #17537253
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Ik kan Hennie anders ff proberen :D

    In reactie op: Stoelverwarming inbouwen #17537251
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door wim-v6
    ik heb nog wel een stoelverwarmings knoppen paneeltje liggen, incl knoppies.

    http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=113716

    Willem

    Ik zag het. Heb je de elementen voor onder de stoel toevallig ook nog?

    In reactie op: Dakraam afwatering #17535710
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door mercuryv6
    Hoi,

    De afwatering gaat via de achterkant en via de voorkant(dus4x).
    De achterkant gaat via een slangetje helemaal naar achteren ten hoogte van je achterlichten naar beneden.
    De voorkant gaan via je raamspijlen naar beneden en dan via de voor spatdborden. Als het goed is kan je dit testen door een gietertje te pakken en rustig in de gootje van je dakraam gieten
    Als het goed is komt het onder je auto eruit.

    Groeten Martin

    Dit is wat duidelijker.. Ik ga het testen :thumbup Wil wel dat ie los is, anders is me achterkant zo weggerot :P

    In reactie op: Stoelverwarming inbouwen #17537248
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Dus de stekkers/bedrading liggen er in alle modellen standaard al in, zonder dat de optie stoelverwarming erin zit? Iemand nog een setje stoelverwarming liggen met paneeltje? u2u! :P

    In reactie op: Dakraam afwatering #17535708
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Geen idee! Ik heb trouwens lopen zoeken naar de lekbakken wim, maar niet echt kunnen vinden?

    In reactie op: Post hier je links naar de leukste filmpjes #17337798
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    In reactie op: Post hier je links naar de leukste filmpjes #17337797
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door superkadettje
    ik zeg waar is het respect voor de leraar?:o

    Is er niet meer, paar jaar terug toen ik nog op school zat, zag ik regelmatig de stoelen door de lucht vliegen :vertag

    In reactie op: Gevaar op de weg? Of heer/dame in het verkeer #17522766
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door Fearless
    Vind het altijd zo jammer dat ze hier maar tot 99 gaan:thumbdown

    Er zijn ook van die borden met negatieve en positieve smiley ! :jerry

    In reactie op: Corsa afgekeurd :S #17536652
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door TRPower
    nou ok dan bbq

    leg jij t eens uit hoe jij t zou doen, dus het eruit slijpen waar amper ruimte is…
    hoe je daarna de beschadigde balk/plaat aanpakt en m er weer recht op bakt

    Licht eraan hoever, en waar ie weg is, maar is gewoon bij de komen, met wat handigheid. Ik heb hier zelf ook slijptolletjes op lucht, kom je wat makkelijker in de kleine gaten en hoekjes. Maar zou de foto van TS eens moeten bekijken. ;)

    In reactie op: Corsa afgekeurd :S #17536651
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door sw16v
    zegt meester lasser hem zelf :jerry:jerry:jerry

    Jonge, ik heb laatst cross gedaan, die auto bleef hard als een H balk, en flink mee gebeukt. Voorste spatbord zelf een gedeelte gepuntlast, zit helemaal in elkaar, maar puntlassen zitten nog gewoon vast. Nu jij.

    In reactie op: Corsa afgekeurd :S #17536648
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door jsgsi
    ik las die veerschotels altijd gewoon over de oude heen.
    neem een veerschotel van een astra F slijp de bovenste “bult” eraf (zodat het gewoon een gat wordt.
    Even met een slijptol over de ergste roest van de oude heen en las hem vast (alleen het binnenste gat)
    Tectyl erop rubber erop veer plaatsten en klaar.
    hooguit een uurtje per kant!!

    Dit is leuk, maar dus niet de manier. Roest gaat lekker verder eronder, die tectyl helpt niet. Gewoon netjes eruit slijpen en nieuwe inlassen/afkitten.

    In reactie op: Ik hoor iets… #17536538
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Wat het ook is, je zal het toch moeten loshalen!

    In reactie op: C20XE kop op 2.2 Onderblok #17534545
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Wat is lees op de site van F.Cane, over Corsagek zijn 2300cc blokje:

    ” Met een ander onderblok is een cilinderinhoud verkregen van 2300 cc’s “

    Dus ik schat zo, 2.2 onderblok en opgeboord ?

    In reactie op: Wie weet waar RobbieS gebleven is ? #17382446
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door Corsa_GSi

    Originally posted by Andre Botter
    Was even wat aan het zoeken kwam ik deze stomme opmerking tegen:D en ik heb nog nooit iets niet op gelost als het niet goed was.

    Waarom kan ik dan zo al 3 mensen die met de toendertijd door jouw geleverde sportkats niet door de APK kwamen :o

    Achjah, sommige mensen hebben een hoofd zo hard als die muur naast je :)

    In reactie op: Ik hoor iets… #17536530
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door Calibra0wner
    Ik voel alleen trilling in het stuur als ik de koppeling in trap, maar dan rem ik nog niet.

    Zou ook iets met de drukgroep kunnen zijn…

    In reactie op: Ik hoor iets… #17536529
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Tjah geen vet he, altijd kopervet op die bouten doen. Maar breken niet af hoor! Gewoon rustig met een stuk pijp op de wielsleutel en met beleid kracht zetten.

    In reactie op: EINDELIJK KLAAR: Tuning cilinderkop #17399200
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door nick1987
    oke hier dus de foto:

    van links naar rechts op de foto:
    – freesje voor gietijzer
    – freesje voor aluminium
    – lamellen waaier
    – schuurbandje
    – slijpsteen

    Deze freesjes duren nog te lang, beste is een snelfrees, an dan fijn afwerken met normale frees.

    In reactie op: Ik hoor iets… #17536527
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Kan ook een dikke rand op de schijven zijn gesleten, gebeurt vaak.
    Je kan het toch niet zeggen zo, moet je het loshalen.

25 berichten aan het bekijken - 876 tot 900 (van in totaal 1,750)