Bart Hoedemaker

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 826 tot 850 (van in totaal 1,750)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Gespot op de Sloop #17532189
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door mr.f
    @ Aapje goed idee;

    Bert Bek Autodemontage
    Hoedekenskerke in zeeland
    Cijfer; 9
    Grote sloop met a corsa’s. astra f’s, calibra’s, vectra’s a en b, ( 1 d )e kadett’s ed..
    zefs vauxhall viva!
    Auto’s niet op elkaar

    Ik zoek nog die stoelverwarmingselementen met bekabeling hele meuk voor calibra, woon wel aan de andere kant van het land, als je eens kan kijken, uiteraard tegen vergoeding :)

    In reactie op: Calibra C20LET. #17540212
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    hehe :)

    In reactie op: Rijbewijs ingevorderd. #17539023
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door kadeddilac

    origineel gepost door bbg_gendt
    en uiteindelijk draait het gewoon om de centen, en geen ruk te maken met verkeersveiligheid, in alle gevallen die ze pakken, voegt slechts 35% toe aan de verkeersveiligheid.

    Om centen draait het niet, de politie kost de staat (en dus ons) meer dan dat er aan bonnen binnenkomt. Dus dat verhaal over de staatskas spekken is ook onzin…

    Hier zet ik toch echt mijn vraagtekens bij…

    http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/1339

    ( Gezien dit zelfs 2002 is, en de potentiele stijging in de grafiek…. )

    Dan zou de politie meer dan 500 Miljoen per jaar moeten kosten….

    http://www.nu.nl/economie/2073736/onafhankelijk-onderzoek-naar-kosten-politie.html

    http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2852455.ece/Ter_Horst_wil_onderzoek_naar_kosten_politie_.html

    In reactie op: Rijbewijs ingevorderd. #17539022
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door MonzaRon
    Wat jou probeem is, en soms ook wel eens de mijne,
    als ik vanaf Duitsland kom,[woon aan de grens] heb ik ook wel eens de nijging
    om lekker in het ritme te blijven en verder te trappen in Nederland :thumbdown

    Hoop verder dat het voor jou niet al te negatief uitpakt,
    en dat jij je rijbewijs terug krijgt, dan maar met
    een forse boete………
    Het belangrijkste is dat je zulke ritjes uit je hoofd laat, het was een ritje om ‘des keizers baard’,
    maar die je uiteindelijk behoorlijk gaat voelen in je potomomee :cry

    Terwijl je nieuwe banden je banden zullen blijven,…tot ze glad zijn :D

    Jah idd, noujah ruim voor de grens rustig doen volgende keer dan maar.

    In reactie op: Calibra C20LET. #17540209
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door corres
    tja zelf weten maar er is zoveel anders aan een echte
    en zon 2e hands turboblok komt vrijwel zeker ook uit zon ”afgetrapte” turbo he.
    ik persoonlijk kocht liever een originele die je goed kan proberen en bekijken.

    Blok wordt zowiezo gereviseerd bij een bedrijf.

    In reactie op: Calibra C20LET. #17540207
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door Arjan Kuijper
    – Motorblok
    – F28 bak
    – Alle aanbouwdelen zoals LMM, luchtfilterbox, slangen, radiator/IC, ECU, kabelboom, motorsteunen, enz, enz.
    – Betere remmen

    Aandrijfassen zijn gelijk, je hebt een klein asje met ophangbeugeltje ipv de 4×4 bak.
    Op de bak monteer je een 2wd ombouwsetje.

    Ok, valt nog wel mee dus. Radiateur is persee nodig? Is die groter dan van Turbo?

    In reactie op: C2.0NE chronische hik #17537452
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    ploffen uit uitlaat is of je koppakking dood, of iets met je ontsteking.

    In reactie op: Calibra C20LET. #17540202
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door robbyrood
    en je bodemplaat is niet het zelfde als van een turbo……

    weet ik, maar ik hoef geen 4 x 4.

    In reactie op: Calibra C20LET. #17540201
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Ik heb nou een hele nette Cali, heb geen zin in afgetrapte turbo’s..

    Dus ja, ik wil de moeite doen. :vertag

    In reactie op: Rijbewijs ingevorderd. #17539019
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Tuurlijk Ron, ik betaal dadelijk gewoon de rekening. En ja leer ervan, vind ik een beetje irrelevant, ik zal het toch nooit eens zijn met het beleid op de Nederlandse wegen door de KLPD, maar zal me er aan moeten houden. Je kan ze nog beter de voeten aflikken als je aangehouden wordt, want een grote mond, krijg je nog meer boetes, en schiet dus niet op.

    Ben er inmiddels wel achter dat alles in het systeem is uitgedacht tot op de puntjes, ze pakken je op bijna alles, en uiteindelijk draait het gewoon om de centen, en geen ruk te maken met verkeersveiligheid, in alle gevallen die ze pakken, voegt slechts 35% toe aan de verkeersveiligheid.

    In reactie op: Calibra C20NE -> C20LET, FWD -> RDW Antwoord. #17538522
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door kadett4x4
    nou ga je moeilijk herhalen, wat ik makkelijk opschrijf.

    groeten.

    Wat jij zegt klopt tuurlijk, is altijd keuren zowiezo, maar het gaat me om het prijskaartje wat eraan hangt, omdat een cali al met turbo motor is geleverd, en hier typegoedkeuringspapieren voor zijn. Voor een Corsa A met turbo blok is dat bijv niet, en moet ie naar lelystad enz.

    In reactie op: omkeurregels weer gewijzigd!! #17485952
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Dat is wel lijp dan.

    In reactie op: Wat foto's v/d Illegale Cross…11 Oktober + Spijk 09. #17539876
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    jah was echt ene grote drek bende :swear

    In reactie op: Calibra C20NE -> C20LET, FWD -> RDW Antwoord. #17538520
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Uit een ander topic van RDW:

    Als u een motor met een andere motorcode in een voertuig plaatst, dan moet u het voertuig laten keuren bij een RDW keuringsstation. Na goedkeuring past de RDW de gegevens aan in het kentekenregister en op het kentekenbewijs.

    Kentekenkeuring
    Tijdens de keuring controleert de RDW of het voertuig met de gemonteeerde motor overeenkomt met een andere bestaande typegoedkeuring. Eventueel moet u dit aantonen door het overleggen van een verklaring van de fabrikant van het voertuig of de in Nederland gemachtigde vertegenwoordiger.

    Als er een typegoedkeuring bestaat, dan past de RDW het kentekenbewijs aan. Is dit niet het geval, dan moet u naar het Testcentrum in Lelystad (TCL) om met het voertuig een geluidstest af te leggen. Als het vermogen met meer dan 40 % is toegenomen moet het voertuig ook een weggedragtest afleggen.

    In reactie op: Calibra C20NE -> C20LET, FWD -> RDW Antwoord. #17538519
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Nou in zover mijn wetende en lezende, als er een typegoedkeuring is voor deze motor in deze carosserie is dat niet nodig, ja er wordt wel gekeken, maar je betaald niet de volle mep voor een keuring, alleen omschrijving kenteken ( 50 / 75 euro ). Laatst dus ook een Golf 4 met 1.4 een 1.8 20V Turbo blok ingebouwd, deze hoefde dat dus ook niet, want daar zijn ze ook std mee afgeleverd, had alleen papieren nodig v/d fabriek ivm verwijzingen enz.

    Een V8 in een Calibra bouwen is dus niet std zo fabrieks geleverd. Maar wat ik er uit opmaak is dat ik wel moet keuren, omdat er een aswijziging plaatsvind, ik ga vandaag nog eens met de RDW bellen.

    In reactie op: Gevaar op de weg? Of heer/dame in het verkeer #17522779
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door OpelRoos
    GOOOOOOOOOOOOODVERDOMME! Parkeerboete! Fcking hell zeg!
    Ik wist niet eens dat je bij die supermarkt parkeergeld moest betalen, ik was hooguit 2 minuten binnen. Wist wat ik moest hebben en er was geen rij. Hadden die eikels al een bon achter mn ruitenwisser! Argh!
    Lekker hoor als je denkt, ik moet om half 7 al in de sportschool zijn, hmm is wel duur om heen en weer te rijden laat ik maar in het ziekenhuis bij mn pa eten dat is 2 vliegen in 1 klap.. Even maaltijdsalade scoren en dan heb je dat GRR!

    Jah ze doen echt alles, om die centjes te scoren voor de staatskas ;) Moet je is weten wat er jaarlijks binnenkomt aan verkeers inkomsten.

    In reactie op: Gevaar op de weg? Of heer/dame in het verkeer #17522778
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door TRPower
    hier doen ze alleen maar :) of :(

    Hier een combi, maar die smileys zijn vet haha.

    In reactie op: Wat kun je allemaal aan een c20 xe doen? #17509593
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Volgens mij is het eerder een restrictie maargoed. De std box is lekker ruim.

    In reactie op: Show hier je Calibra #17302708
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    zwaar valt best mee! Massa calibra c20xe 150 pk is 1.160 KG, een Golf 4 Fsi met 150 pk, weegt dik 200 kg meer nog.

    In reactie op: nogsteeds een vreemd probleem #17490284
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    12,5 is veel te weinig, moet minimaal bijna 14 aangeven met lopende motor als je op de accu meet.

    In reactie op: nogsteeds een vreemd probleem #17490280
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Dat zou de dynamo kunnen zijn, controleer laadspanning eens.

    In reactie op: Hoeveel ampere levert een originele bobine? #17528490
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Ja secundair, wou eens weten wat ie nou levert, in vergelijking met een vervangingsbobine van een hogere output.

    In reactie op: De grote Opel forum boetepot #17461195
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door Bliksems
    150 euro rood licht *ook in een nacht gebeurd ja snap niet dat zo’n licht op rood gaat als je eraan komt en er helemaal niemand op de weg is behalve de police:P*

    Ze zitten achter de bosjes met een knopje :jerry

    In reactie op: De grote Opel forum boetepot #17461194
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door danny
    2x 4 kilometer te hard met de vrachtwagen
    totale kosten 59 euro

    score €17778,30

    Dat is bijna voor het Korps een nieuwe dienstauto gesponsord :P

    In reactie op: Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw.. #17392985
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    die moet de zijn sorry

25 berichten aan het bekijken - 826 tot 850 (van in totaal 1,750)