Bart Hoedemaker

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 801 tot 825 (van in totaal 1,750)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Post hier je links naar de leukste filmpjes #17337805
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    3.2 Liter 2JZ Toyota motor, met 2041 Krukas PK. :o

    In reactie op: D kadett C20XE update!!!!! 04-04-2010 #17462002
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door Leen

    origineel gepost door city77
    dat zit wel vast, wees maar niet bang :cool:

    ik weet dat het wel vast zit, ik las in mn vrije tijd stalen jachten aan elkaar.

    het zal niet kapot gaan zo, maar het had veel steviger gekund.

    Dat is veel dikker plaatwerk… dus makkelijker te lassen. Dunnere plaat wordt anders, kan je ook niet teveel hitte in doen tegelijk. Niks mis met wat hij gedaan heeft.

    In reactie op: Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw.. #17392987
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door city77

    origineel gepost door bbg_gendt
    die moet de zijn sorry

    :sleeping

    Jah nederlands is best moeilijk :(

    In reactie op: Hoeveel is mijn Corsa 1.4 sport waard? #17540762
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Als particulier ik zeg zo’n 2000 a 2500 in goede staat! En idd foto’s doen wonderen…

    In reactie op: nogsteeds een vreemd probleem #17490286
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Temp sensor is gewoon een stekkertje op een clipje bij je thermostaathuis… Mischien even een nieuw schuif klemmetje erop maken, thermostaat zou je ook nog kunnen vervangen evt, maar dat is niet iets van de computer registreert.

    In reactie op: Show hier je Calibra #17302712
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Oke, laat jij hem polijsten bij een bedrijf ofzo? Ik sta dat wel te overwegen, wil zelf niet gaan lopen kloten met de kans dat het een spuitbeurt wordt :cry

    Iemand die een goed bedrijf weet regio Gelderland?

    In reactie op: im new…. #17540101
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Welcome here! :kewlpics

    In reactie op: Wat kun je allemaal aan een c20 xe doen? #17509602
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door TRPower
    als de lucht meer werveld als het de cilinders ingezogen word,mengt het wel beter met brandstof en heb je eigenlijk een beter mengsel

    Was dit niet alleen van toepassing bij carburateurs?

    In reactie op: Wat kun je allemaal aan een c20 xe doen? #17509601
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Tjah ik hoef ook geen gelijk te hebben ofzo, mischien brengt de SFI vervanger wel degelijk wat meer vermogen op, maar als je het dan icm met zo’n leuk sportfilter doet, haal je het weer naar beneden, want je loopt alleen maar warme lucht aan te zuigen :jerry

    In reactie op: Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan? #17400856
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door manta19sr
    met tanken even vooruit,pf als ik nu tank is hij morgen leeg:) weer 45 ltr weg:)

    Wat voor werk doe jij :agent ?

    In reactie op: Post hier je links naar de leukste filmpjes #17337804
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    WARP drive :o

    In reactie op: Krukas poelie bout losdraaien #17540093
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door Gsi freak 8v
    Sleutel erop zetten en zorgen dat die tegen de grond aanstaat (of een balk) dan effe kort starten dan start je hem zo los werkt perfect ! :thumbup Succes

    Dit zou ik dus niet doen :o . Gewoon ff je vliegwiel blokkeren met iets, en ratel met pijp, als het beun moet

    In reactie op: Astra F start niet meer #17539413
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Zo idd! Idioot die dealer haha. Er is niks aan de hand, ook al is dat blok 30 jaar oud, die pakkingen lekken niet als het niet los is geweest, hooguit de koppakking kan een keer dood gaan, maargoed dit is niet het geval bij jou.

    ( Heb hier laatst een Fiat motor uit 1962!! gestart, en liep nog prima, kan je nagaan )

    Mischien even vertellen wat voor 1400 motor het is? Wel zo handig om je verder te helpen evt hier…

    In reactie op: koppeling werkt niet. #17536398
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Niks vergeten? Druklager..? je kan de kabel wel wat afstellen met het blokje, maar meer ook niet.

    In reactie op: C20let / z20let(2.0 16v turbo) in manta B GSI #17537509
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door sw16v
    m50 is volgens mij motorcode van bwm, die 2.5 6pitter met 190pk?

    en nee die gaan echt NIET snel :sleeping:sleeping evenals Vr6 wat heel wat klinkt maar ook niet snel is.

    20VT is nog wel grappig om te pesten. maar snel… nee origineel al helemaal niet

    Hehe, klopt, zijn alle 3 niet snel. Tenminste als je gewend bent in een broodtrommel met c20xe/let te rijden ofniet :P

    Denk dat de TS niet meer gaat reageren :( , hij heeft maar 1 post :jerry

    In reactie op: Calibra C20NE -> C20LET, FWD -> RDW Antwoord. #17538525
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Ok :D

    In reactie op: Wat kun je allemaal aan een c20 xe doen? #17509595
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Op een turbo motor zou ik zeggen ja, maar op een atmo motor zeg ik toch echt nee. Die SFI box is er niet voor niks opgezet. En met alleen een andere chip in je ecu heeft die motor echt NIET zoveel lucht nodig.

    In reactie op: inlaat 1600 en 1400 #17540699
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Als ik de foto’s op Google kijk, ziet hetzelfde uit.. Maar 100% zou ik niet durven zeggen :)

    In reactie op: Show hier je Calibra #17302710
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door Rubenn

    origineel gepost door bbg_gendt
    zwaar valt best mee! Massa calibra c20xe 150 pk is 1.160 KG, een Golf 4 Fsi met 150 pk, weegt dik 200 kg meer nog.

    dat is waar.. dan rij ik liever inderdaad in een libra.. stukken sportiever en meer uitstraling!king:

    wel grappig, ik wou eerst een vw’tje kopen.. niet gedaan, en tot nu toe echt helemaal geen spijt van!

    :thumbup , nette Calibra trouwens! Mag wel een keertje poetsen, die van mij begint ook al dof te worden :puke

    In reactie op: Corsa wordt niet warm?? #17540498
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    origineel gepost door sjoerdie
    al helemaal omdat de blokjes togal de neiging hebben de soep in te lopen:puke

    1600 gsi schijnen kwaal te hebben met ovale slijtage cilinders, waarder ze olie gaan zuipen.

    In reactie op: Corsa wordt niet warm?? #17540497
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Jah rustig opbouwen zoals Sjoerdie zegt!

    Maar Opelroos, ik zou je blokje gewoon ff een grote beurt geven, kijken wat ie dan doet, mischien is er al een tijd niet naar gekeken meer….

    In reactie op: Corsa wordt niet warm?? #17540493
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Doe maar niet, zitten dan leuke stootranden in de cilinder als dat ding altijd rustig mee gereden is, dan kan je het blok nog naar de god helpen ook.

    In reactie op: Corsa wordt niet warm?? #17540488
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    En jah een goedlopende Gsi moet wel 200 op teller kunnen doen. Ik ging met een Corsa B ( die jij ook hebt ) met C14NZ ( 60 PK ) 175/180 teller, duurde wel even. Maargoed dan moet een GSi met 107 pk dat wel redden op de teller.

    In reactie op: Corsa wordt niet warm?? #17540487
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    Thermostaat is gewoon 2 of 3 boutjes dekseltje los, en eruit halen :P

    In reactie op: Corsa A 2.0 16v Turbo #17517400
    Bart Hoedemaker
    Deelnemer

    gefeliciteerd! :D

25 berichten aan het bekijken - 801 tot 825 (van in totaal 1,750)