Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bart Hoedemaker
Deelnemer3.2 Liter 2JZ Toyota motor, met 2041 Krukas PK. :o
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Leen
origineel gepost door city77
dat zit wel vast, wees maar niet bang :cool:ik weet dat het wel vast zit, ik las in mn vrije tijd stalen jachten aan elkaar.
het zal niet kapot gaan zo, maar het had veel steviger gekund.
Dat is veel dikker plaatwerk… dus makkelijker te lassen. Dunnere plaat wordt anders, kan je ook niet teveel hitte in doen tegelijk. Niks mis met wat hij gedaan heeft.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door city77
origineel gepost door bbg_gendt
die moet de zijn sorry:sleeping
Jah nederlands is best moeilijk :(
Bart Hoedemaker
DeelnemerAls particulier ik zeg zo’n 2000 a 2500 in goede staat! En idd foto’s doen wonderen…
Bart Hoedemaker
DeelnemerTemp sensor is gewoon een stekkertje op een clipje bij je thermostaathuis… Mischien even een nieuw schuif klemmetje erop maken, thermostaat zou je ook nog kunnen vervangen evt, maar dat is niet iets van de computer registreert.
Bart Hoedemaker
DeelnemerOke, laat jij hem polijsten bij een bedrijf ofzo? Ik sta dat wel te overwegen, wil zelf niet gaan lopen kloten met de kans dat het een spuitbeurt wordt :cry
Iemand die een goed bedrijf weet regio Gelderland?
Bart Hoedemaker
DeelnemerWelcome here! :kewlpics
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door TRPower
als de lucht meer werveld als het de cilinders ingezogen word,mengt het wel beter met brandstof en heb je eigenlijk een beter mengselWas dit niet alleen van toepassing bij carburateurs?
Bart Hoedemaker
DeelnemerTjah ik hoef ook geen gelijk te hebben ofzo, mischien brengt de SFI vervanger wel degelijk wat meer vermogen op, maar als je het dan icm met zo’n leuk sportfilter doet, haal je het weer naar beneden, want je loopt alleen maar warme lucht aan te zuigen :jerry
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door manta19sr
met tanken even vooruit,pf als ik nu tank is hij morgen leeg:) weer 45 ltr weg:)Wat voor werk doe jij :agent ?
Bart Hoedemaker
DeelnemerWARP drive :o
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Gsi freak 8v
Sleutel erop zetten en zorgen dat die tegen de grond aanstaat (of een balk) dan effe kort starten dan start je hem zo los werkt perfect ! :thumbup SuccesDit zou ik dus niet doen :o . Gewoon ff je vliegwiel blokkeren met iets, en ratel met pijp, als het beun moet
Bart Hoedemaker
DeelnemerZo idd! Idioot die dealer haha. Er is niks aan de hand, ook al is dat blok 30 jaar oud, die pakkingen lekken niet als het niet los is geweest, hooguit de koppakking kan een keer dood gaan, maargoed dit is niet het geval bij jou.
( Heb hier laatst een Fiat motor uit 1962!! gestart, en liep nog prima, kan je nagaan )
Mischien even vertellen wat voor 1400 motor het is? Wel zo handig om je verder te helpen evt hier…
Bart Hoedemaker
DeelnemerNiks vergeten? Druklager..? je kan de kabel wel wat afstellen met het blokje, maar meer ook niet.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door sw16v
m50 is volgens mij motorcode van bwm, die 2.5 6pitter met 190pk?en nee die gaan echt NIET snel :sleeping:sleeping evenals Vr6 wat heel wat klinkt maar ook niet snel is.
20VT is nog wel grappig om te pesten. maar snel… nee origineel al helemaal niet
Hehe, klopt, zijn alle 3 niet snel. Tenminste als je gewend bent in een broodtrommel met c20xe/let te rijden ofniet :P
Denk dat de TS niet meer gaat reageren :( , hij heeft maar 1 post :jerry
Bart Hoedemaker
DeelnemerOk :D
Bart Hoedemaker
DeelnemerOp een turbo motor zou ik zeggen ja, maar op een atmo motor zeg ik toch echt nee. Die SFI box is er niet voor niks opgezet. En met alleen een andere chip in je ecu heeft die motor echt NIET zoveel lucht nodig.
Bart Hoedemaker
DeelnemerAls ik de foto’s op Google kijk, ziet hetzelfde uit.. Maar 100% zou ik niet durven zeggen :)
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Rubenn
origineel gepost door bbg_gendt
zwaar valt best mee! Massa calibra c20xe 150 pk is 1.160 KG, een Golf 4 Fsi met 150 pk, weegt dik 200 kg meer nog.dat is waar.. dan rij ik liever inderdaad in een libra.. stukken sportiever en meer uitstraling!king:
wel grappig, ik wou eerst een vw’tje kopen.. niet gedaan, en tot nu toe echt helemaal geen spijt van!
:thumbup , nette Calibra trouwens! Mag wel een keertje poetsen, die van mij begint ook al dof te worden :puke
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door sjoerdie
al helemaal omdat de blokjes togal de neiging hebben de soep in te lopen:puke1600 gsi schijnen kwaal te hebben met ovale slijtage cilinders, waarder ze olie gaan zuipen.
Bart Hoedemaker
DeelnemerJah rustig opbouwen zoals Sjoerdie zegt!
Maar Opelroos, ik zou je blokje gewoon ff een grote beurt geven, kijken wat ie dan doet, mischien is er al een tijd niet naar gekeken meer….
Bart Hoedemaker
DeelnemerDoe maar niet, zitten dan leuke stootranden in de cilinder als dat ding altijd rustig mee gereden is, dan kan je het blok nog naar de god helpen ook.
Bart Hoedemaker
DeelnemerEn jah een goedlopende Gsi moet wel 200 op teller kunnen doen. Ik ging met een Corsa B ( die jij ook hebt ) met C14NZ ( 60 PK ) 175/180 teller, duurde wel even. Maargoed dan moet een GSi met 107 pk dat wel redden op de teller.
Bart Hoedemaker
DeelnemerThermostaat is gewoon 2 of 3 boutjes dekseltje los, en eruit halen :P
Bart Hoedemaker
Deelnemergefeliciteerd! :D
-
AuteurBerichten