Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bart Hoedemaker
DeelnemerKan de Z20LET swap wel doen, eens iets aparts in de Cali, maar weet niet of dat blok kwa ophangpunten gelijk is aan de oude types..
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door Bart Hoedemaker
jah ik kan in Engeland een Z20LET kopen voor 670 euries.wat is dan t probleem nog???
versenden is niet eens heel gek duur;)Mjah zonder kabelboom enz, en geen geschiendenis bekend… Pallet verzenden gaat de prijs wel paar honderd omhoog. Leuke is ik heb een XE staan hier, drom….:P
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door louwe 16 klepper
staat zat info hiero opt forum
gebruik de zoek functie maar eerst eens;)Heb ik gedaan, maar is me niet helemaal duidelijk.
Ik wil het gewoon werkend hebben, het hoeft niet perfect, maar wel storingsvrij..De Turbo hangt verder geen electronica aan, kan ik dan niet gewoon de XE motorkabelboom behouden? Lamdba en LMM meten toch de waardes :hmmz ?
Bart Hoedemaker
Deelnemerjah ik kan in Engeland een Z20LET kopen voor 670 euries.
Bart Hoedemaker
DeelnemerWas is er mis met ketting als distributie? Dat is ideaal :thumbup
Bart Hoedemaker
DeelnemerJah klopt staat altijd open, zei ook mocht ie het storend vinden…
Kabelboom moet altijd werken toch, of ie nou met of zonder TC is?8 november 2009 om 15:52 In reactie op: Wat foto's v/d Illegale Cross…11 Oktober + Spijk 09. #17539877Bart Hoedemaker
Deelnemer


Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door 1llusion
Dat de gele stecker er niet is heb ik nog niet meegemaakt.Dat die heeeeeeel erg goed verstopt zit hoor ik wel vaker.
Hij zit rechts naast de radioschachtIk haalde het handschoenenkastje erui en zag um zo zitten, dus was zo gevonden. Dat knopje in de middenconsole ook.
Bart Hoedemaker
DeelnemerOw dan zal ie wel kloppen, hij zegt ong 8 tot 10 liter op 100 km bij rustig rijden. Reichweite zegt ie ong 500 km op een tank.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door 1llusion
http://www.imcdb.org/vehicles_make-Opel_model-Calibra.htmlHaha kijk, het betere werk :thumbup :P
Bart Hoedemaker
DeelnemerJah ga het binnenkort laten doen, maar hij is nog wel netjes verder, zit geen haast achter..






Bart Hoedemaker
DeelnemerTraction Control inlaat C20XE is 2 gaskleppen boven elkaar. De onderste is TC, die klep schroef je gewoon eruit. En rest gewoon rijden.. zoals Sjoerd zegt.
Mocht je het storend vinden, kan je altijd een inlaat + kabelboom van een C20XE zonder TC halen.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door 2slow
Hoe je daar achter kan komen weet ik niet, misschien weet de verkoper dat wel?Zal eens navraag doen.
Bart Hoedemaker
DeelnemerMooi :)
Bart Hoedemaker
DeelnemerOke bedankt, tijd instellen enz is gelukt. Alleen nog een temp sensor ergens halen…
Ik weet niet of de waardes kloppen? Hoe kom ik erachter uit welk type de BC is?
Bart Hoedemaker
DeelnemerOw wacht ik loop ff naar de achtertuin :jerry

Bart Hoedemaker
DeelnemerIs de Z20 nog helemaal compleet verders? Anders wel interesse.
Bart Hoedemaker
Deelnemer– Emissions Classification
20 – Displacement (2000CC)
N – Compression Threshold (9.0:1 – 9.5:1)
E – Fuel System (Electronic – Multipoint, Sequential)
C
Exhaust Emissions Level: ECE R 83 A (like R 15.04)
20
Engine Capacity – 2.0L
L
Compression Ratio – 8.5 to 9.0
E
Mixture System – Multi-point fuel-injection
T
Induction – TurbochargerZoals je ziet zit is de compressie verhouding van de NE niet zo hoog, de LET zit ook in die richting zelfs.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door Bart Hoedemaker
Als er nog genoeg wanddikte op die zuiger zit zo, waarom niet?de zuigers van nvt_opel gaan wel goed.
maar 16v zuigers in 8v moter niet
Jah ik bedoelde ook zijn uitgedraaide zuigers.
Bart Hoedemaker
DeelnemerMODEL LITER TYPE kW ENGINE NOTE YEAR DENSO IRIDIUM POWER IRIDIUM TOUGH GAP
ASTRA-H 2.0 i 16V Turbo 125 Z 20 LEL 03/’04-> Denso KJ16CR11 IK16 VK16 0,8 mm gap.
ASTRA-H 2.0 i 16V Turbo 147 Z 20 LER 09/’04-> Denso KJ16CR11 IK16 VK16 0,8 mm gap.
Bart Hoedemaker
DeelnemerIs gewoon je carterpanpakking zoals Sjoerd zegt. Mischien ook meteen een onderhoudsbeurt doen, wel zo handig. Olie moet je toch aftappen.
Bart Hoedemaker
DeelnemerJah kampers met een Mercedes S klasse :jerry
Bart Hoedemaker
DeelnemerAutomaat wel jammer. Wel bruut, V-motoren blijven het mooiste wat er is, samen met de lijn 6 blokjes.
Ding is echt rap naar de 300.
Bart Hoedemaker
DeelnemerJe wil niet weten wat er gebeurt, maar hey de dealer moet ook geld verdienen :vertag
Bart Hoedemaker
DeelnemerNee voorlopig niet. :angel
-
AuteurBerichten