Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bart Hoedemaker
DeelnemerJah doe ik ook. Rijd in NL altijd rustig zowiezo. Maargoed weinig heeft met de verkeersveiligheid te maken, en als dan mijn rijbewijs wordt afgepakt met een redenen die nergens op slaat, tjah, waarom zou ik daar van moeten leren? Dan geef ik alleen maar toe aan de politiestaat dat Nederland heet :vertag
Bart Hoedemaker
DeelnemerDan moet je eerst nog een stukje rijden Wim, voordat je in Duitsland bent :P
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door kadett4x4
origineel gepost door Bart Hoedemaker
Mooi, maar waarom las je dat nou helemaal af? puntlasjes om de cm is genoeg ( ingebrand, niet erop ), rest plamuur. Kost je flink wat afbraamschijven zo.Veel zullen het niet met me eens zijn, maargoed je komt er zo ook wel:D
als je het allemaal zo goed weet, waarom doe je het zelf dan niet.
zo is bij mijn kadett, ook al het plaatwerk gelast wat vervangen is.
ga zo door.groeten.
Ik doe het zelf ook ;)
Bart Hoedemaker
DeelnemerIk ga ook met Wim, ze schrijven eigenlijk wel 5w30 GM longlife olie voor, maar vind dit echt te dun voor een blokje uit de jaren 90. Ik zou zelf voor 5w45 in de winter gaan, en in de zomer 10w40 ofzo.
11 november 2009 om 22:15 In reactie op: versterker voor Pioneer 12" Champion Series Pro ! #17549247Bart Hoedemaker
DeelnemerHey Ruben,
Denk dat ze je dat het beste bij een audio zaak kunnen vertellen, niet bij de MediaMarkt dus :P .
Wel een versterker die meer als 1 k Rms doet dan.
Bart Hoedemaker
DeelnemerCarburateur mag wel iets onder een hoek, maar beste is recht, bij een valsstroom maakt het niet uit :P
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Jerremy
heej, Bart Hoedemaker, is dat niet alias BBQ Gendt ?Zo, nog ff een rondje 200 km/h geboekt.. :thumbup
Kan me herinneren dat je onlangs hier ergens een topic plaatste waarin je in de kraag gevat was toch met een flinke snelheids overtreding.
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=114216Goed bezig jong :thumbup :P
Maar je hebt igg misschien nog een geldige reden nu, je teller geeft niet de juiste waardes aan. :jerry
Tjah ik rijd graag snel, weet niet of jij altijd 120 rijd ofzo, nou zeg 140, dat verveelt toch de hele tijd? :o Maar ik rijd alleen wat harder in Duitsland waar het mag ( ook niet overal ), had alleen pech bij de grensovergang laatst…
Kijk anders had ik wel een Fiat Panda gekocht toch? Die teller gaat niet voor niets zover.. Dat het niet mag is een 2de, we weten allemaal de risico’s. Ik doe het overigens alleen op snelwegen, waar het relatief veilig is, 100% is het nooit never, dan moet je thuis achter de geraniums gaan zitten.
Bart Hoedemaker
DeelnemerHeb net ff de temp sensor bij de dealer gehaald, die moet aan blauw en wit klopt dit?
Bart Hoedemaker
DeelnemerJah idd, maar toch eens benieuwd wat nou de diktes zijn, hel van een een NE hier dus die kan ik eens meten, als iemand het van een LET mocht weten :)
Bart Hoedemaker
DeelnemerDie film veronica querin ofzo, lijkt me wel aardig opzich
Bart Hoedemaker
DeelnemerMooi, maar waarom las je dat nou helemaal af? puntlasjes om de cm is genoeg ( ingebrand, niet erop ), rest plamuur. Kost je flink wat afbraamschijven zo.
Veel zullen het niet met me eens zijn, maargoed je komt er zo ook wel:D
Bart Hoedemaker
DeelnemerHeb je ooit weleens opgemeten wat de dek-dikte van een c20let en C20ne ( bijv ) zuiger is Corsaboy?
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door 2000
origineel gepost door Bart Hoedemaker
Ow wacht ik loop ff naar de achtertuin :jerry
Hier heb je niets aan, de dollar is geen reet waard. Je moet een euro boom planten….over 3 jaar oogsten ;)
Mmm, heb jij nog Euro zaadjes te koop dan :hmmz ?
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door sjoerdie
nou…ik vind het nogal een verschil… 9.5 tegenover 8.5NE: 9.0 tot 9.5.. Ga er vanuit dat als je compressie meet met een blokje waar al dik 1,5 ton of 2 of meer opzit, de compressie niet meer die waardes hebben :)
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door sjoerdie
Het zal denk ik met name aan je taal/spelling liggen denk ik:Pzet eens in het nederlands neer wat je nu precies gedaan hebt in het verhaal hierboven met die kop.
een of andere ring moet ergens opgelast worden….dat is het enige dat ik eruit begrepen heb:jerry
De tering Sjpoerd :jerry, komt uit Limburg wss moet jij toch kunnen verstoan :P
Bart Hoedemaker
DeelnemerStekkerdoos die zit onder de console, als je die schelp weghaalt zie je um. Daar klik je hem gewoon in, tenminste als de bedrading er licht.
Bart Hoedemaker
DeelnemerBen het wel met sylvester eens….blijf bij Opel en Chevrolet enz…
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door sjoerdie
hhe, denk typfoutje….:afrozun computer is gechipt, komt van mij af
maar is niet nodig om de ecu te wisselen voor de apk.
met een kat kom je er 9v/d 10 keer wel door.
zonder kat red je het meestal NET niet.
een originele filterbak past niet zo lekker met een c20xe.
zit bijna tegen de distributiekap gedrukt
Mischien toch ff naar de originele ecu terug Sjoerd:hmmz ?
Bart Hoedemaker
DeelnemerI :wub Thai girls….. :P

Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door nvt_opel
wij hier in belgie zeggen dat zo ik weet niet hoe ze dat in nederland zeggen:agentHij bedoeld dat het zaakje heel blijft… paar losse pakkingen vervangen is goedkoper dan je hele onderblok uit elkaar. Geef je gelijk, is niet echt duidelijk hoe hij het formuleert.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door geert666
dfat zijn uitgedraaide ne zuigers? Ik zou xe zuigers proberen te krijgen of van een letZou dit ook werken met een 16v kop? Of gaan de kleppen dan raken?
Bart Hoedemaker
DeelnemerIdd ben het wel met Willem eens, praat normaal ABN meneer ass creeper…. :vertag
@ Wim, weet je toevallig het part nr. van Halogeen lampen voor in de koplampen Calibra ? Die dingen eens halen bij de automaterialenzaak….
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door sw16v
mijn corsa xe was zuiniger dan met c14nz!!! bij normaal rijgedrag dus niet uber zuinig rijdenJah idd, had ik ook, XE zuiniger. Maar schijnt dat een NE meer zuipt bij dezelfde belasting.
Bart Hoedemaker
DeelnemerDempers maken niks uit voor je Co, warmstampen heeft ook weinig nut. Controleer of alle vacuumslangen goed zitten, en origineel filter ga ik ook in mee. Laat um anders ff uitlezen op evt foutcodes, controleer brandstofdruk.
Bart Hoedemaker
DeelnemerOk. Ben ff bij Boomkamp in Lobith geweest, hebben me ff gewezen waar ik de temp sensor op aan kan sluiten :thumbup , dus dat gaat goedkomen :)
-
AuteurBerichten