Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Baas J.
Totaal niet in verhouding… jammer…:thumbup
Bart Hoedemaker
Deelnemervan het koolstoffilter zit onder je gasklep een nippel…waar de slangetje opkan.
die andere op de gasklep is voorverwarming ( 2 nippels )
30 november 2009 om 20:21 In reactie op: c20ne met lexmaul inlaat (wat moet je aanpassen/corsa a) #17557988Bart Hoedemaker
Deelnemerwou net zeggen jah
Bart Hoedemaker
Deelnemer@ Rudy: bedankt voor de goede afhandeling :)
Bart Hoedemaker
DeelnemerOw mensen die hun auto ook bling bling gepoetst willen hebben…u2u maar :vertag
Bart Hoedemaker
DeelnemerNetjes man. :kewlpics
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door omega 3.0v6
hey wim, die zware klereherrie kwam uit mijn cali turbo, die had ik toen pas gekocht. (omega verkocht) de lelijke lexus lichten zijn er al uit . zit nu origineel terug in en wat betreft die herriepot die komt er zaterdag onderuit, daar komt de originele weer voor in de plaats. groetjes richard:thumbup
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door 0Rudy0
Bart, u2u :D:afrou2u terug :thumbup
Bart Hoedemaker
DeelnemerSimpel gezegd, dat ding komt er NOOIT in bij mij :vertag
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door OPelc
meestal heb je toch iets van 10 jaar garantie op de lak dus even langs de dealer rijden is misschien ook wel verstandig.Alleen als je het complete plan van hun uitvoert, en alle beurten doet :vertag
Bart Hoedemaker
DeelnemerDie grijze iemand die nog? Tommeer reageert niet op zijn u2u’s… :mad:
Bart Hoedemaker
Deelnemervullen en starten maar, kijken waar ie lekt…. witte rook is trouwens verdampte kvs… dus zegt wel wat denk ik ;)
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door tommeer
Ik heb er nog wel eentje liggen voor je. Deze komt uit mn vorige x20xev die nu voor onderdelen weggaat.
Het is de versie met grijze achtergrond met oranje wijzer.Laat maar weten als je interesse hebt!
TomHad je een u2u gestuurd:) , mischien ben je druk weet niet, maar als je dit leest, u2u me ff terug.
Bart Hoedemaker
Deelnemerwuahaha :P , als je daar bij Son en Breugel die afslag neemt, ruik je de Rendac al :vertag
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door OpelRoos
Hetzelfde bij mensen die geloven in god, zijn er ook veel die je dan persé willen bekeren.. WIL IK HELEMAAL NIET!! GRR!Je avatar zegt genoeg hehe :jerry
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door TonSR
ennnnnhuuuuu bart met zoon ding kan je ook stralen toch
scheelt veel schuren:P:P:P:P
lol vgr tonsr.Heb weleens iemand gezien die er niet mee kon omgaan, had idd de auto gestraald, was grijs geworden, terwijl ie toch echt rood was :P
Bart Hoedemaker
Deelnemer@ 8 klepper ; mooi stukje.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door foofighter
Mijn mening gewoon een keer V-Power proberen, bij mij merk ik toch echt wel verschil tussen de 95 en de V-Power van Shell. Maarja dat ken ook aan mij liggen:hmmzDat licht aan jou, want het help niet.
Bart Hoedemaker
Deelnemerok :P , nog een reactie terug dus ff afwachte
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door erosnl
ok om weer goed te maken
Mmmm…………:hmmz Nee……
Bart Hoedemaker
DeelnemerRegen, wind en guur :mad:
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Fearless
Bij mijn werk…..kan je kiezen..grote beurt en tussenbeurt, tussenbeurt is alleen olie en filter.
en d boel nakijken.
Grote beurt is alles…filters bougies en branstoffilter+ remmen uitelkaar enz en.
grote beurt is dan ook best duur omdat er wel meer dan een uur werk in zit.Via de gegevens in de computer kunnen we zien waar de auto aan toe is.
Alles wordt bijgehouden, wat er vervangen is…wanneer…bij welk km. stand enz enz.
Niet dat je alles vervangt terwijl ie 10dkm geleden een gr. beurt heeft gehad.Werkt ideaal.
Dit systeem vind ik dus niet werken! Altijd controleren, mischien rijd iemand er wel mee als schumachter weet jij veel, dan kan dat onderdeel wat jij gemonteerd hebt al op zijn binnen die 10dkm. Ik sta er dan ook voor om alles gewoon na te lopen, het kost ff wat meer moeite, maar het is wel zeker dan.
Bart Hoedemaker
DeelnemerGEEN remreiniger hehe, als die zooi je lak raakt…
Motorruimte inspuiten met WD40, goed soaken overal en laten inweken…. Daarna met hoge druk bij de carwash afspuiten. Maar het beste is een dieselgestookte industriele hogedrukreiniger te gebruiken, dan blaas je het fabrieks schoon weer :o
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door OpelRoos
Thanks..Tja dat Vpower heb ik ook mn vraagtekens bij.. Kan iemand me uitleggen wat er zo bijzonder is aan dat spul? Hoe het werkt bedoel ik dus.. Niet alleen wat het claimt te doen.
Het octaan gehalt is wat hoger, wat resulteert in inderdaad iets meer vermogen, maar alleen bij echte sportwagens met hoge compressie atmosferische motoren van 500 pk + of meer, niet je Corsa GSI.
Race auto’s gebruiken bijvoorbeeld ook hoog octaan gehalte brandstof, dit puur omdat ie anders gaat pingelen ( ook wel verstaan dieselen ) en het verbrand beter dan pomp benzine. V-Power is een soort straat variant, maar in elk land is de formule ook anders.
Kortom gewoon 95 tanken…
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door champo
Dus: Een keer goed warm rijden en dan een stuk planken. Ik heb ook een keer gehoord dat v-power tanken het zootje reinigt.:hmmz:hmmz:hmmz:hmmzDat is de grote non sense sinds de uitvinding van het wiel…. king:
@ Opelroos: Ik denk dat je het blokje gewoon eens een goede beurt moet geven zoals gezegd door anderen hierboven. Bougiekabels zowiezo vervangen ( en rotor en huis ) als je dat hebt.
-
AuteurBerichten