Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door InjectTheVenom
Zo’n klein koekblikje als dit is megadikke pret :jerry Als ik ooit nog eens geld te veel heb komt er absoluut een 500 bij hier voor dagelijks gebruik :worsVind ik ook :thumbup , wil mischien ook wel zo’n karretje erbij. Mini lijkt me ook wel wat mischien.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door 14XE
waarom staat dit in restauratie & verbouwing????heb jij hem effe gerestaureert dan ???:P
was het eerst een calibra ??:D
hahaha
Nee, hij stond in een weiland gedumpt, alles aan de onderzijde was weggerot, dorpels/bodemplaten/wielkasten etc. Hoop vernieuwd onderdelen ook. Interieur was nog oke. Motorblokje opgeknapt.
26 januari 2010 om 21:32 In reactie op: corsa D opc na 34.000 km koppelingsplaten vervangen #17599756Bart Hoedemaker
DeelnemerWelkom in Nederland….. Maar je doet het goed zo! Volhouden!
Bart Hoedemaker
DeelnemerOke bedankt. Eventjes afwachten wat de rubbers doen als het warmer word weer straks. Als ze niet echt goed terugkomen, dan moeten we maar andere komen
26 januari 2010 om 19:18 In reactie op: Historische Opels [Oude kalender Pics van Kadett,Rekord, Man #17539124Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door MonzaRon
juist, Ton, door het monotone straatbeeld van tegenwoordig
is het puzzelen geblazen, met al die gelijk ogende merken,
geen wonder dat er dan fusie’s of klappen vallen,
een gewaarwording waar moeilijk aan te wennen valt, net als de euro :DMaar gelukkig hebben we de org foto’s nog :D
Hier een Rekord uit die tijd :thumbup
Heeft wel wat weg van een Mercedes Heckflosse.
Gaaf die oude dingen, het piept het kraakt wat, niks techniek, gewoon alle mechanish :agentBart Hoedemaker
DeelnemerTnx. Jah de 500 is idd mooier, maar dat is een 2 cilindertje luchtgekoeld, mag blij zijn als die de 80 haalt haha. Deze is 4 cilinder watergekoeld :wors
Edit: dingen zijn zo klein kom amper in deze, laat staan de 500 :o
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door dudie-c20ne
@bart hoedemaker:
dat ej raamrubbers krullen heeft met de kou te maken, dit hebben zo`n beetje alle calibra`s.Oke, tis jammer dat ze niet meer terugkrullen haha :puke
Bart Hoedemaker
DeelnemerOke bedankt, iemand ervaring met het vervangen van die raamrubbers van de achterste raampjes? Hoe het makkelijkste te doen, zonder de boel te beschadigen :o
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door tijgetje57
kom er net achter dat ik nog 5w40 van Shell heb staan in de schuur.:DDit mag er best in, omdat het ook een opc is, is wat dikkere olie met warme motor wel fijn.
26 januari 2010 om 11:27 In reactie op: corsa D opc na 34.000 km koppelingsplaten vervangen #17599744Bart Hoedemaker
DeelnemerGarantie is garantie, klopt idd ze doen er altijd moeilijk over en proberen toch centjes te verdienen, want ze doen liever geen reparatie in de garantieperiode, want kost hun alleen maar geld…..
Toch zou dit gratis opgelost moeten worden…
Ik zou dus wel even kijken wat de mogelijkheden verder zijn.Bart Hoedemaker
DeelnemerIk kan hem zo maken voor je, half uurtje rijden.
Bart Hoedemaker
DeelnemerIdd ja :jerry
Bart Hoedemaker
Deelnemerhttp://www.telegraaf.nl/buitenland/5875706/__Levende_varkens_opgeblazen__.html?p=8,2
De laatste hype is: Opblazen :agent
25 januari 2010 om 21:23 In reactie op: Cheungy.Astra.F.GSI.Turbo Laatste Update..!! Staat Te koop #17599772Bart Hoedemaker
Deelnemergesmeden zuigers bestaat niet, spreektaal. Het is of CNC gefreesd of gegoten in een mal en afgewerkt
Bart Hoedemaker
DeelnemerWat gaat er nou omlaag, het gaat elk jaar alleen maar omhoog :mad:
Bart Hoedemaker
Deelnemeru2u ;)
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door corsaboy
je brandstif relais zorgt zowel voor de vonk als dat de pomp gaat lopen
doordat je de 2de rode draad bent vergeten aan te sluiten vonkt deze niet..Ik snap alleen niet waarom jullie die kabels door knippen…
Ik kan daar echt met de kop niet bij..Trek dan een aparte draad naar de pomp maar ga niet lopen knippen in de motorkabelboom
en dan lopen janken dat het spul niet loopt…Sorry klinkt hard, is het ook.
NIET knippen in je motor kabelboomkrijg je dit soort storingen ook niet..
Relais kun je makkelijk vervangen voor vaste bekabeling als het moet zonder te knippen in die boom….Ook het schakelen van een pomp is dan zelfs nog mogelijk…
Dus als je die boom nog kunt redden, doe dat netjes met soldeerbout en krimpkous en dan zou je motor gewoon aanslaanBen het wel met Corsaboy eens hier, de motorkabelboom gewoon van af blijven en in orde houden. Kom zelf ook veel van die verknipte/kroonsteentjes/ half verneukte bomen tegen regelmatig
Bart Hoedemaker
Deelnemergaskabel nog wel in orde? Gasklep enz ff nakijken mischien
Bart Hoedemaker
Deelnemergepolijst en wax ja, houd het goed vol nog. :)
Bart Hoedemaker
Deelnemerstd ecu erop en nokkenas std terug erin, het is niet anders
Bart Hoedemaker
Deelnemerlinks achter raamrubber van de calibra begint iets te krullen, klote kou!! word weer vervangen :puke
Bart Hoedemaker
DeelnemerIk denk dat het hele blok grandioos onderhoud nodig heeft. Zie dat je bij Maastricht vandaan komt, is toch gauw een uurtje rijden hiernaartoe, te ver, anders had ik je wel ff kunnen helpen.
Zou toch ff iemand raadplegen in de buurt of hier van OF, naar de garage brengen kost je klauwen met geld.
Bart Hoedemaker
DeelnemerBij je bumper onder ergens, denk gewoon sensor kapot
Bart Hoedemaker
DeelnemerIn principe kan ie er gewoon tussenuit, ook nog nooit geen problem mee gehad.
Volgens Hbase.nl is het idd een Pulsatiedemper, 73 eurootjes :thumbup
Maarjah het zit er niet voor niks, die brandstofpompen origineel zijn natuurlijk geen HiTech engineering, daarom dat ding.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Fl!pke
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=18251Voila, zo da past net
Haha, jezus man :jerry !!
Die ouwe met dat karretje, doet me denken aan deze:
-
AuteurBerichten