Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bart Hoedemaker
Deelnemer:kewlpics , trouwens die spiegels op de motorkap is Japans geloof ik. Wel apart.
Bart Hoedemaker
DeelnemerAls binnenkabeltje gebroken is, wat meestal het geval is. En je wil die vervangen, en je trekt de oude eruit, blijft er meestal toch dat losse stukje inzitten wat afgebroken is. Schiet dus niet op.
Beter gewoon een nieuwe bestellen, tellerbak los / motorkap los en ff vervangen, niet zoveel werk, wel ff geduld hebben.
31 januari 2010 om 23:08 In reactie op: Gezocht: Een auto monteur liefst veel ervaring calibra #17602995Bart Hoedemaker
DeelnemerVan alles wat zo te lezen, lijkt me beste om hem helemaal na te kijken dan, en wat nodig vervangen. Het is niet anders.
31 januari 2010 om 22:51 In reactie op: waarbij op te letten bij aankop van cali turbo 4×4 #17600912Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door 16VCalibra
altijd eerst netjes warm rijden voordat je wilt trappen. heb een xe gehad voor een jaar ging niks aan stuk. nu een let bijna 14 maanden ook nog niks kapot gegaan motorisch (afkloppen) ;). en ja de 4×4 moet je geen klappen laten vangen want dat houd ie niet egt lang vol… mijn 4×4 doet t nog steeds met bijna 155 dkm op de teller :wub en hij is nog een originele hollandse ook :DIdd. Maar met trappen kan alles kapot…. ;)
31 januari 2010 om 22:49 In reactie op: waarbij op te letten bij aankop van cali turbo 4×4 #17600911Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door robbyrood
hennie boomkamp doet 4×4 bakken en heeft nog wel eens een goeie 6 bak,.
dif achter kan maar hoeft niet.
assen zijn intressant als reserve delen
ik rij ook wel eens door , draai ook wel eens 6800tpm. maar kapot gaan?
toch is een aanschaf van een turbo het goed overdenken waard!!4 x 4 bakken kun je ook gewoon bij een motorrevisiebedrijf laten reviseren. Weet niet wat het prijskaartje verschil is met Boomkamp, dat niet.
31 januari 2010 om 22:46 In reactie op: Gezocht: Een auto monteur liefst veel ervaring calibra #17602991Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Maurice89
origineel gepost door InjectTheVenom
Gewoon even op een zaterdag richting Hennie Boomkamp in Lobith kachelen ;)Want zoals ik zei heb het ene na het andere probleem:fy1
Problemen zoals? Motorproblemen? Som eens wat op dan, en die 3000 euro dealer kosten wat hield dat in?
31 januari 2010 om 21:34 In reactie op: Nederland staat vast, omdat er altijd idiooten op zomerbande #17585263Bart Hoedemaker
DeelnemerGEWOON NORMAAL RIJDEN. All die regeltjes, vuile propaganda bullshit hier!!!
Bart Hoedemaker
Deelnemerhttp://www.youtube.com/watch?v=ZLoSsj3xxKE&feature=related
James Bond, gedeeltelijk gebaseed op leven Prins Bernhard. :wtf
Bart Hoedemaker
DeelnemerIk weet niet maar oldtimers verlagen en met dikke velgen, niet mijn ding, nooit wat ingezien ook. Die moet je gewoon origineel laten imo.
Maargoed smaken verschillen, gelukkig :P
Bart Hoedemaker
DeelnemerPlek goed schoonmaken zodat je kan zien hoever de roest komt, want trekt verder dan oog rijkt zoals al gezegd. Dan dat deel eruit slijpen en aftekenen op nieuwe plaat van zelfde dikte en erin lassen.
Bart Hoedemaker
DeelnemerNostalgie ( voor mensen die van luchtvaart houden )
Bart Hoedemaker
Deelnemer
Bart Hoedemaker
DeelnemerBlaupunkt zijn wel goede radios
Bart Hoedemaker
DeelnemerHeb je wel gelijk in Willem, maar das meer het ideale beeld. Dat ga je toch nooit halen…
31 januari 2010 om 10:55 In reactie op: Nederland staat vast, omdat er altijd idiooten op zomerbande #17585250Bart Hoedemaker
DeelnemerJe hebt ook gewoon all season banden.
31 januari 2010 om 10:51 In reactie op: Nederland staat vast, omdat er altijd idiooten op zomerbande #17585249Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door sjouke
je reinste onzin “NL staat vast omdat mensen op zomerbanden rijden”NL staat vast omdat we simpelweg niet weten hoe we met Sneeuw om moeten gaan. en er teveel van die sjonnies zijn die menen dat ze snel wel even kunnen inhalen of oprijden of enz
ook zijn we hier vergeten hoe we besneeuwde en gladde wegen snel weer schoon krijgen.
origineel gepost door Fearless
Met fatsoenlijke zomerbanden kom je ook wel verder dan met een stel zomerbanden die af zijn…Tuurlijk is een winterband 10 keer mooier met dit weer, maar je hebt ook maloten die denken dat ze met versleten winterbanden nog 120 kunnen gaan rijden:swear
Ja.
Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
moet je die nohopers in dit topic eens wijs maken haha…….zomerbanden zijn net zo goed als winterbanden word er gezegt.
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=118627&page=9
Willem
Als mensen zich nou gewoon aanpassen aan het weer net zoals vroeger.
Bart Hoedemaker
DeelnemerAlle stalen velgen nog eens laten controleren/balanceren, ook de banden het loopvlak laten bekijken. Stuurbekrachtiging ook nakijken, hele stuurinrichting of er geen speling ergens zit, en je ophanging. Ook wiellagers e.d
Het probleem moet toch ergens zitten, dus trek er wat tijd voor uit en kijk er naar.
31 januari 2010 om 10:44 In reactie op: corsa D opc na 34.000 km koppelingsplaten vervangen #17599760Bart Hoedemaker
Deelnemerorigineel gepost door Bart Hoedemaker
Garantie is garantie, klopt idd ze doen er altijd moeilijk over en proberen toch centjes te verdienen, want ze doen liever geen reparatie in de garantieperiode, want kost hun alleen maar geld…..Toch zou dit gratis opgelost moeten worden…
Ik zou dus wel even kijken wat de mogelijkheden verder zijn.Beste Bart Hoedemaker, je huilt al voordat je geslagen bent. Garantie is geen garantie, daarvoor zou ik eerst maar de voorwaarden lezen. Daar ben je schijnbaar niet mee bekend. Over de opmerking moeilijk doen en centjes proberen te verdienen aan garantie baseer je op niks. Opel geeft GEEN garantie op slijtage delen, kromme schijven na 1000 km slijtage deel GEEN garantie en ga zo maar door. Centjes verdienen gaat vrij lastig met garantie gevallen het kost het bedrijf vaak geld. De voorgeschreven uren zijn bijna niet haalbaar tenzij iemand de klus al 20x achter elkaar heeft geklaard. En als het wel garantie is, dan is het garantie en word het gewoon gemaakt.
Dat zeg ik net dat het geld kost. Ik weet ook wel hoe het werkt bij garages, alles moet ook betaald worden, huur pand, salaris personeel bla bla. MAAR, in die tijd dat die jongen hier zijn verhaal doet, hadden ze allang die bak eronderuit kunnen hebben, en had die jongen kunnen rijden.
Bart Hoedemaker
DeelnemerHeb je stuurbekrachtiging? Stalen velgen?
Zou zowiezo de ophanging controleren voor en achter.
Bart Hoedemaker
DeelnemerDie zebra interieur kan zo naar Afrika :P
30 januari 2010 om 14:58 In reactie op: Rekord A 1963 Project Update ! Chassis vertinnen ! #17569832Bart Hoedemaker
DeelnemerUpje voor dit project, al updates?
Bart Hoedemaker
DeelnemerDie BMW? :jerry , jah het is nog heel :o 3 liter, 6 cilinder derin.
Bart Hoedemaker
Deelnemer195/45 of 50 mischien?
30 januari 2010 om 01:18 In reactie op: Corsa C 1.3 diesel type Enjoy => Ideale wagen voor beginn #17600468Bart Hoedemaker
DeelnemerOk!
-
AuteurBerichten