Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
onder het klepje onder de handremhendel en je hebt een OBD2 plug.. en qua uitlezen werkt opcom vele malen beter dan een universele uitleestool
Altijd origineel gebruiken
Kijk op http://www.fsrs-opelwebshop.nl voor je bobine…
28 april 2017 om 22:01 In reactie op: Zwarte rook bij doortrekken/gaspedaal volledig ingedrukt #18342718O2 is lambda idd..
Bij ngk staat er gewoon ngk op.. Maar eens kijken wat het origineel is..wellicht dat daar je probleem zit..26 april 2017 om 23:53 In reactie op: Zwarte rook bij doortrekken/gaspedaal volledig ingedrukt #18342653ben voor je aan het kijken maar lambdas komen alleen voor bij benzine motoren.. en alleen voor de 1.9 diesel heb je uitlaat temperatuursensoren…
kun je onder je auto kijken of je wel een lambda hebt.. en zo ja.. welk merk het is… bosch , delphi zijn DE namen voor lambdas normaal gesproken..
al is dit een grijs gebied voor mij momenteel…26 april 2017 om 22:54 In reactie op: Zwarte rook bij doortrekken/gaspedaal volledig ingedrukt #18342651Lambdas worden eerder vervangen dan schoongemaakt.. Of ze werken wel of ze werken niet…
Maar zijn ze al eens eerder vervangen?? Zoja zijn er orignele in gezet?? Imitatie sensoren geven vaker foute waardes aan waardoor je een slecht lopende motor krijgt..hey
heb je al eens onder de motorkap gekeken en geprobeert te luisteren waar het tikken vandaan kan komen??
hoeft niet precies.. maar met iets meer info zoals boven of onder in de motor..voor of achter of bij de distributie ( al zal deze motor een riem zijn vermoed ik) dan kunnen de meeste jouw hier al een redelijk goede richting in verwijzen wat het zou kunnen zijn..helemaal mooi zou zijn als je het filmt en hier de link van photobucket of youtube zet..
Laat eens je hoofd rem cilinder nakijken op lekken.. is 9 van de 10 keer het probleem bij een wegvallende remdruk..ook als je stilstaat en je je rempedaal intrapt dat deze langzaam naar de bodem gaat…
Nondeknetter.. nu je het zegt.. niet eens op gelet… maar idd.. wat hierboven staat…
http://www.fsrs-opelwebshop.nl/complete-set-remschijven-en-remblokken-voorzijde-1871679.html
Deze is voor de niet GSI versie..
De gsi’s x14xe en x16xe hebben een grotere schijf en klauw.. En ook een grotere maat velg.. Namelijk 14″.. Rijdt je op 13″ dan is de set in de link die je moet hebben..Kijk wat voor motorcode je hebt.. Dan vind je de juiste set..
Bij mijn autoonderdelen kun je alleen nog revisie delen kopen van bosch voor een corsa b.. Het lijkt duur maar je dynamo is een statiegeld onderdeel.. Dus als je de juiste hebt gemonteerd kun je de oude terugsturen en krijg je een deel van je geld terug ( dat is je statiegeld..)
Is geen nare reactie.. Ik scheld niet. Ik vloek niet.. Dus is gewoon een reactie.. Maar iedereen doet dat op zijn of haar manier.. Zolang het binnen de richtlijnen van het forum is…
Als die kabel er niet loopt dan uit een corsa of tigra halen.. Deze kun je bij je contactslot eraan knijpen/solderen op het contact waar je contact aan staat maar niet je motor.. Dan een zekering er tussen plaatsen.
Ik weet niet precies hoe je deze anders via je zekeringkastje kan laten lopen..kijk eens onder je auto of je bak lekt tussen je motor en versnellingsbak… zoja dan grote kans op een lekke druklager..
Ik weet niet of de remmerij uit een kadett E gsi 1 op 1 over kan en of het een idee is..
[quote quote=18342366]
De complete voorzijde is van een astra g gelijk.. Van de voorbumper tot aan de voorruit
dit klopt niet, de voorbumper van een diesel is anders, deze heeft drie roosters in plaats van twee voor de benzine versie. de pasvorm is wel hetzelfde.
voor de rest zit er kleur verschil in de koplampen, helder of donker, maar deze passen allebei.[/quote]
Hoe de roosters zitten maakt geen reet uit.. Het gaat om de pasvorm..
De complete voorzijde is van een astra g gelijk.. Van de voorbumper tot aan de voorruit
Haalt niet veel uit..
Europese koplampen schijnen naar rechts.. Engelse koplampen schijnen naar links.. Enige wat je ermee kan doen is de rechterzijde iets lager zetten zodat die kant niet verblindend is.. Ik zit namelijk met het zelfde als ik in juni naar engeland ga..Sowieso als een flens te rot is om nog te gebruiken kun je altijd nog een nieuwe flens eraan lassen..
Ik ben niet bekend met een spatplaat bij een corsa b..
Ben er nog geen tegen gekomen namelijk… Bij de keren dat ik de carterpan verwijderd had keek ik op de aanzuigbuis en krukas namelijk..Ja die heb ik alweer terug.. Lekker rond aan het crossen met een smile op m’n gezicht..
Over het algemeen zal er aan de binnenzijde van de carteran niks zijn wat het tegen zal houden als je de bak naar beneden los haalt.. Dan moet je toch rondom kijken.. Waar de rand van de pan je blok raakt
Heb je ook het halve maantje los gehaald tussen bak en motor??Je moet ook je voorpijp can je uitlaat los halen.. Je olie aanzuigpuis in je carterpan weerhoudt je ervan dat je je carterpan los kan halan..
Als je chassis nummer was geslagen staat in je chassis overeen komt met wat er op je kaart staat maakt het geen drol uit wat er in je ecu staat..
Maar dan hebben ze geen nieuwe ecu geplaatst maar gewoon een van een andere auto..heb je recent een lamp vervangen.. en er toevalling een verkeerde halogeen lamp in gedraaid??
als je een lamp hebt met 1 draad i.p.v. 2 dan gaat alles branden als je je dimlichten aan zet idd…je zou als de koets nog goed is een ander blokje op de kop kunnen tikken en dan vrolijk verder rijden… de corsa is financieel al afgeschreven dus elk onderhoud wat je er aan krijgt is minimaal aan kosten.. vooral bij een corsa waar onderdelen genoeg van zijn en vaak geen drol kost..
ja.. alle corsa b en combo B bumpers passen…
-
AuteurBerichten